-7-

704 48 4
                                    

Gözlerimi açmakta zorlanıyordum.Çünkü yüzüme kör edici derecede ışık geliyordu.Sonra yavaş yavaş gözlerim alışmaya başladı.Işıkta yavaş yavaş azalıyordu.En sonunda ışık normal dereceye geldi.

Etrafımı incelemeye başladım.Bu sırada diğerlerinin ayakta olup birşeye baktıklarını gördüm.Bende ayağa kalktı baktıkları yere baktım.

Bizden daha uzun,sarı saçlı,hani şu prenslerin giydiği elbiselere benzer bir elbise giyen bir çocuk vardı ve bize sırtı dönüktü.Elbisesi mavi,sarı ve beyaz renklerinden oluşuyordu.Sarı saçları ışıl ışıldı.

"Hoşgeldiniz elementler"dedi bize arkası dönük bir şekilde."Bende sizi bekliyordum.Tam zamanında geldiniz.".

Önüne döndü.Ela gözleri parlıyordu.Gülümseyerek "Öncelikle ben kendimi tanıtıyım.Ben Light.Aydınlık elementinin sahibi.Nam-ı değer 6.element.

"6. Element mi!?"diye sorduk hepimiz şaşkınlıkla.

"Evet,6.element yani elementlerin lideri."dedi.

"Ben 4 element olduğunu sanırdım."dedi Lucy.

"5.element kim?"

Light'ın yüzü düştü."En korkunç element,Karanlık...insanların ve Terralıların yok olmasını dileyen kötü bir ruh.Kimin bedenine girerse o kişinin kurtulması çok zor!"

Hepimiz korkmuştuk.Light yeniden gülümseyerek"Ama merak etmeyin,o taa büyük babamın büyük babasının yaşadığı yıllarda yakalanmış ve sonsuzluğa hapsedilmiş."

Bir an olsun içimiz rahatlamıştık.Hepimiz Light'ı dinlemeye başladık.

Light,elinde duran sudan bir yudum alarak konuşmaya başladı;

"Öncelikle size gezegenimizi göstereyim.Burası TERRA,doğal güzelliklerin gezegeni,
Biz Terralılar,insanlara benzeriz.Fiziksel özelliklerimiz aynıdır.Ancak fiziksel olarak tek bir farkımız vardır.Erkeklerin ensesinde,kadınların boynunda olmak üzere vücudumuzda dövmeler vardır.Ve ayrıca herkez 14 yaşından sonra element sahibi olur.Tabi...sizin kadar güçlü olmazlar."

Tekrar yudum aldı."Dövmeler,herkezin elementine göre belirlenir.Ateş,Su,Hava ve Toprak olarak(multi).Benim ensemde ise aydınlık elementinin dövmesi var.Sizinde elementinize kavuştuktan sonra bir dövmeniz olacak."

Yudum alarak"Biz Terralılar doğal bir şekilde yaşarız.Evlerimizi doğal ortamları bozmadan yaparız.Ayrıca evlerimiz de doğal ve görkemlidir.Toprak elementleri ormanlara veya yerin altına,Su elementleri suyun altına,Ateş elementleri kurak veya yanardağına yakın bir yerde.Hava elementleri ise gökyüzünde,bulutların üstüne evlerini yapar."

"Tamam,herşeyi anladık.Şimdi bizim neden seçilmiş kişi olduğumuzu anlat lütfen."dedi Bella sabırsızca.

"Eskiden liderleri Terralılar arasından seçiyorduk.Bir zaman sonra Dünya'yı ve insanları keşfettik.Onları araştırırken sizi farkettik.Ve şaşırdık.Çünkü sizin kolyelerinizin üstündeki sembol,bizim dövmelerimizin sembolü ile aynıydı.Ve sizi lider yapmaya karar verdik."

"Peki elementimizi alınca ne olacak?"dedi Jane soğuk bir sesle.

"Hem iyi hemde kötü yanları var.İyi yanı,sonsuza kadar genç ve ölümsüz olacaksınız.Terralılar da bu özellik yoktu.Ayrıca normal insanlardan 1000 kat daha güçlü ve dayanıklı olacaksınız.Çünkü artık sizde bir TERRA vatandaşısınız."

"Wow!HARİKA!"dedi Soarah.

"Ama kötü yanı ise Dünya'ya çok az gideceksiniz.Hmm...2 ayda bir-"

"NE!!?"diye inledi Soarah."BEN FRİTZ'İMİ İSTİYORUMM!!!"

"Merak etme Soarah,onlar buraya sık sık gelecek.Çünkü o bize lazım."

"Birşey sorabilirmiyim?"dedim."Jonathan bize element liderleri olduklarını söylemişti.Ama ilk insan liderler biziz.Bu nasıl oluyor?"

"Onlar insan değil Terralı...Sadece Dünya'ya sizinle iletişim kurmak için gittiler."

"Bu doğru"dedi Jane."Onlar biz lise 2 de iken gelmişlerdi."

"Ne yani!?Ben şimdi bir Terralı ile mi çıkıyorum!?BU ÇOK HAVALI!"dedi Soarah.

"Herneyse."dedi Light."Şimdi izninizle,sizi elementlerinize kavuşturalım."

"TABİKİ!"dedi Lucy ve Bella.

Ve hepimiz hazırlandık.

Yorum ve vote yi unutmayın! ^_^

BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin