-13-

395 37 3
                                    

Soarah'dan

Aradan yaklaşık bir hafta geçmişti.Yalnız başıma iskelede oturuyordum.Günbatımıydı.Kılıçlarımı evirip çevirip duruyordum.Hala Lucy'nin sopasını nasıl birden uzun bir zincire nasıl çevirdiğini düşünüyordum.Bi dakika...O sopasını iki ucundan çekince bir anda zincir çıkmıştı.Belki bende birşeyler yapabilirim.


Önce kılıcımın birinin sapını sıktım ama olmadı.Sonra diğerini aldı ve elimi üzerime gezdirdim.Nafile...Büyük ihtimalle ikisiyle birşey yapınca oluyor.

Kılıçlarımı yanyana koydum.Birşey olmadı.Sonra saplarını birleştirince garip şeyler olmaya başladı.Kılıçlarım kırmızı bir ışık eşliğinde parlamaya başladı.Birden kucağıma iki uçlu,uzun bir mızrak düştü.Pırıl pırıldı.Sevinçle ellerimi çırptım.Bu sırada biri elleriyle gözümü kapattı.

''Lucy kes şunu!''

Onun Lucy olduğundan emindim.Ama beni çok şaşırtan biri çıktı...

''Ne Lucy'i si la?''

''FRİTZ???''

Gözlerimi hemen açtım.İşte!Karşımda duruyordu sevgilim!

''FRİTZ!!''

Ona doğru koştum.Ama o alevden bir kılıç yapıp arkama dolandı ve eliyle ağzımı kapadı.Kılıcınıda boğazıma dayadı.

''Ağır ol bakalım küçük hanım.''

Bu Fritz'in numaralarından biriydi.Birbirimize sevgiliden çok kanka gibi davranıyorduk.Bana hanım demesine sinir oluyordum.

''Ben küçük hanım değilim!!!''

Ayağına bir çelme taktım.Yere düşünce de  mızrağımı tekrar kılıç haline getirdim.Birini sırtıma taktım,diğerinide onun boğazına dayadım.Sonra elimi uzattım.

''Hadi kalk hadi!Seni düelloya davet ediyorum!''

''Büyük bir zevkle hanım-''

Gözlerimden resmen ateş fışkırıyordu.

''Hanımağa diyecektim,niye bozuyorsun!''dedi.''Neyse hadi başlayalım.''

dedi ve başladık.
-----
Sırtıma bir dirsek atınca yere kapaklandım.Ayağı ile sırtıma bastırıyordu.

''Bana hiç bulaşmamalıydın Soarah!''dedi alay ederek.Ben kalkaya çalıştıkça o daha çok bastırıyordu.

Sen bittin oğlum...

Bir anda sola doğru döndüm.Fritz neye uğradığını şaşırmıştı.Yüzüne ard arda tekmeler attım.O yere düşüncede ayağımla göğsüne bastırdım.

''Pes et şampiyon!''dedim alay ederek.

Ona kim olduğumu gösterdiğim için gurur duyuyordum.Taa ki Fritz'in gözlerine bakana kadar...

Bana öfkeyle bakıyordu.Yüzü çok ciddiydi.Şakacı ifadesinden eser kalmamıştı.

''BEN GÜLÜYORMUYUM!!!''

dedi ve bir anda benden kurtuldu.Bana adeta öldürürmüşcesine vurmaya başladı.Ben ona ne yaptım ki?

Heryerim sızlıyordu.Yere çömeldim.Bir anda kafamı bacaklarının arasına aldı.Kılıcını boynuma dayadı.

''FRİTZ DUR YAPMA!''diye haykırdım.Fritz bir anda kendine geldi.Beni bıraktı.

''B-ben çok üzgünüm!Sen iyi misin?''

''Evet''dedim.''Sorun değil.Olanları unutalım.''

''Tamam.''dedi ve bana sarıldı.Bende ona...

Yoru ve vote atmayı unutmayın
Multi:Soarah's theme song










BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin