Soarah'dan
"AW!!!"Beynim zonkladı!
"İyi misin?"
"Birşey yok Bella."Aslında birşey vardı.Çok garip hissediyordum.Ellerim titremeye başladı.
"İyi değilsin."Bella koluma girdi.
"Merak etme."Her an düşecek gibi hissediyordum."Beni burda bekle."
"Nereye?"
"Hemen dönerim!"Koşarak birkaç kilometre uzaktaki dereye gittim.
Derenin kenarına çöktüm ve elimi yüzümü yıkamak için eğildim.Bir süre öylece oturup gökyüzüne baktım.Bulutun üzerine uzanmış Emma'ya baktım bir süre.Kafamı suya çevirdiğimde ise korkuyla geri sıçradım.
Sudaki yansımam beni korkutmuştu.Bembeyaz tenim,lacivert saçlarım vardı.Gözbebeklerim yoktu.Sağ gözümün üstü çizikti.Ve korkmuş bir ifade vardı.
NOLUYOR BE!?
Sudaki yansımanın gitmesi için suya birkaç kez vurdum.Ama bu sefer beni dehşete düşüren bir yansıma geldi.Yansımada ben vardım ama arkamdaki ağaçta o vardı...Lucy...Bembeyaz saçları ve kıpkırmızı gözleri vardı.Ağzından kan akıyordu ve psikopatça sırıtmıştı.
Çığlık attım.Gözümü başka bir yere çevirdim.Uzun bir süre öyle kaldım.Sonra gözlerimi tekrar suya çevirdim.Rahatlamıştım.Kendi yansımam vardı.Derim bir 'oh'çektim.Sanırım biraz erken çekmişim...
Suyun içinde bir karaltı vardı.Balık veya ona benzer birşey değildi bu.Ve giderek yüzeye çıkıyordu.Hemen elime kılıçlarımdan birini aldım ve suya doğrulttum.Karaltı iyice yaklaştığında kılıcı suya soktum.Ama hiçbirşey olmadı.Birden sudan çıkan beyaz bir el bileğimi tuttu ve beni suya fırlattı.Ben daha ne olduğunu anlamadan birşey beni sardı ve derine doğru çekmeye başladı.Kılıcı arkama doğru savurdum ama fayda etmedi.Kılıç elimden fırladı.Ben bilincimi kaybederken Bella'nın karaltısını gördüm...
-----
Kendimi ıssız,sisli ve karanlık bir ormanda buldum.Bir ağaca bağlıydım.İpi yakarak ağaçtan kurtuldum.Nerdeyim ben?Beni buraya kim getirdi?
"Bana bak."
Kafamı yerden kaldırmam ile Lucy'nin korkunç halini görmem bir oldu.
"Lucy?Sana noldu böyle?"
"Bunu sen yaptın!Bide noldu diye soruyorsun!"
Eski sevecen Lucy'den eser yoktu.
"Ben sana ne yaptım?"
"Sürekli beni aşağıladığını hatırlamıyor musun sürtük!"Sürtük mü?
"Hep senin yüzünden ezildim ben!"Bana doğru ilerliyordu.
"Lucy bak-"
"SUS!"Bana sert bir yumruk attı.10 ağacı ikiye ayırarak anca durabilmiştim.
"Ama şimdi..."Arkama ışınlan-LUCY IŞINLANDI MI?
"Ödeşicez..."
Sırtıma bir tekme geçirdi.Bağlandığım ağaca çarptım.Kendime geldiğimde Lucy'yi göremedim.Sadece kahkahaları duyuluyordu.Elime kılıçlarımı aldım.Lucy önümde gözüktü.Bana doğru yürümeye başladı.
"Göstereceğim sana kimin sürtük olduğunu!"
Ona doğru koşmaya başladım.Kılıcımı ona savurduğumda iki eliyle kolumu tuttu ve beni yere fırlattı.Ben kalkamadan ayağını karnıma bastırdı ve elimden kılıcı aldı.
"Hala anlamıyor musun?"
Kılıcımı bacağım ile belimin birleştiği yere sapladı.Daha önce hiç atmadığım bir şekilde çığlık attım.Çok acıyordu.
"Sen herkezle dalga geçen bir eziksin."
Beni havaya fırlatıp karnıma yumruk attı.Resmen beni karşıya uçurmuştu.Tam ağaca çarpacakken ışınlanıp dirseği ile kalbimin olduğu bölgeye vurdu.Ancak ben ellerimde bir ateş topu yapıp ona fırlattım.Aniden ışınlandı.
"BEN EZİK FALAN DEĞİLİM!!!"
Ayağa kalkmaya çalıştım.Ama bacağım kesik olduğu için kalkamadım.
"Sakin ol atarlı kız."
Önümde belirdiği anda elimdeki ateş toplarını fırlattım.Hemen kayboldu.Sonra sağımda belirdi ve yine ateş topu fırlattım.Gene ışınlandı.
Uzun bir süre böyle devam ettik.
"Bu kadar yeter."
Dibimde belirip beni ağaca fırlattı.Ben daha gözümü açmadan beni ağaca zincirle bağladı.Kollarımı iki farklı dala bağlamıştı.Zincirleri eritmeye çalıştım ama bu farklı bir zincirdi.Erimiyordu.Lucy eline kılıcımı aldı ve beni nerdeyse ağlatan birşey yaptı.
Kollarımı kopardı...
"LUCY YAPMA LÜTFEN!!!"Ağlıyordum.
"Bak...Tam bir ezik gibi davranıyorsun."Zincirleri kopardi.Kılıcımı karnıma saplayıp geri çekti.
"Bu işe bir son verelim."
Tam kılıcım ile kafamı keseceği sırada kalbine bir hançer girdi.Lucy yere yığıldı.Arkasındakini görünce bağırmaya başladım.
"JANE!!!ONUN AKLIYLA SEN OYNADIN DEĞİL Mİ!?"
"Sen sanki oynamadın."
Öylece kalakaldım.Üzerime basıp beni yere yatırdı.Hançerini kafama doğru savurdu.Özür dilerim Lucy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasía5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..