Kan ter içinde uyanmıştım.Etrafıma baktığımda hastanede olduğumu gördüm.En son.....tabi çok kötü şeyler olmuştu...Hatırlamak bile istemiyorum.
Yatakta doğruldum.Yanımda iki yatak daha vardı.Birinde Jane,diğerinde Soarah yatıyordu.
"Biri uyandı sonunda!"dedi Soarah sinirli sinirli.
"İyi misin?"dedim.
"NASIL İYİ OLAYIM!?"
"BAĞIRMA LEN ZATEN ZATEN BAŞIM AĞRIYOR!"dedi Jane soğuk bir bağırışla.
"Üfff iyi be!"dedi Soarah duvar tarafına doğru dönerek.
"Noldu?"dedim Jane'e
"Hastaneye geldik işte!"dedi soğuk bir sesle.
Herkezin sinirli olması beni gıcık ediyordu ama ne olur ne olmaz diye sustum.Bu sırada içeri Lucy ile Bella girdi.
"İyi misin?"dedi Bella bana.
"Yani"
"Onlara günlerini göstereceğim!Özellikle Viana'ya!"dedi Soarah.
"Bu pek kolay değil.Onların torpilci olduğunu biliyorsun."dedi Lucy.
"Torpilini s****"
"Küfretme!"
"Tamam be!"Cuma günü
Daha dün taburcu olmuştuk.Bu yüzden hala birkaç yerim ağrıyordu.Babam beni zorla okula göndermişti.Neymiş,onlarla kavga etmemim cezasıymış!Ne biçim baba!
Bilgisayar dersindeydik.Jane ile beraber Wattpad'e bakıyorduk.Soarah'a baktığımda sürekli Viana'ya bakıyordu.Birden Viana öğretmenden tuvalet için izin istedi.Öğretmen izin verdiğinde Soarah'ın yüzünde şeytani bir sırıtış belirdi.Ne planlıyorsun Soarah?
Soarah birden öğretmenin yanına gidip tuvalet için izin istedi.Şansa bak ki öğretmen izin verdi.Soarah sırıtarak dışarı çıktı.Şüphelenmiştim.
Yoksa Soarah Viana'ya birşey mi yapacaktı?
Birden sınıfa nöbetçi öğrenci girdi.
"Hocam müdür yardımcısı sizi çağırıyor."
"Hemen geliyorum."deyip nöbetçi ile sınıftan çıktı.Bu fırsattan yararlanıp Jane'in kolundan çekiştirdim.
"Hadi gidiyoruz!"
"Nereye?"
"Soarah'ın yanına!"
Jane birşey demedi.
"Lucy,Bella!Hadi!"dedim.
Lucy gitmemekte direndi ama Bella onu zorla götürdü.Kızlar tuvaletine girince şok olduk.
Soarah elindeki çakı ile Viana'ya çılgınca bakıp kahkahalar atıyordu.Heryeri kan ter içinde kalmıştı.Viana ise yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu.Ağzından ve karnından kan akıyordu.Soarah bizim geldiğimizi anlayıp arkasına döndü.
"Selam kızlar!"
"Soarah....Ne yaptın sen!"dedi Bella,şaşkınca.
"Günlerini gösterdim"dedi Soarah,sırıtarak.
"Yandere-chan gibisin"dedi Jane gülümseyerek.
"Kesinlikle!Hem Viana Fritz e yavşıyordu!"
Bu sırada arkamızdan Amanda ve çetesi geldi.
"Viana'ya ne yaptın sen!?"
"SUS LAN OR**** ÇO****!"
Soarah,elindeki çakı ile Amanda'ya koşarken elini tuttum.
"Senin işin bitti,sıra bizde!"dedim şeytanice sırıtarak.Soarah başını sallayıp çakısını bana verdi.Benim çakıyla bir işim yoktu,bu yüzden onu Lucy'nin önüne fırlattı.Lucy anlamış gibi,çakıyı alıp Flora'ya doğru koştu.
-----
Bella,Helen'in kafasını tuvalet değiline sokmuş,(tuvalet kirli değil)tuvalet fırçası ile hırsla vuruyordu.Helen'in kafası parça pinçik olmuştu.
Lucy,Flora'yı yüz üstü yatırmış,sırtında çakı ile delikler açmıştı.Şimdi de yüzüne birşeyler çiziyordu.
"Çok şirin oldu!"
Jane Slyva'nın üstüne çıkmış,keskin tırnakları ile yüzünü çiziyordu.Elleri kan içinde kalmıştı.Ama o bundan zevk alıyordu.Ne de olsa CP fanı idi.
Soarah büyük bir keyifle bizi izliyordu.Bi yandanda üstünü temizliyordu.
Bende Amanda'nın kafasını lavaboya ölümüne vuruyordum.
"Bize çektirdiğiniz acıların on katını çekmek nasıl bir duygu ha?"dedim sırıtarak.
"ÖZÜR DİLERİM!ÖZÜR DİLERİM!ÖZÜR DİLERİM!"dedi yalvararak.
Ama artık çok geçti.Son bir darbe ile onu öldürmüştüm.
"Hadi okuldan kaçalım!"dedi Soarah."Yoksa sonumuz kötü olur!"
"Tamam dedim."
Üstümüzü temizledik.Yanımıza sadece çakıyı alıp gizli bir şekilde okuldan çıktık.Yorum ve vote atmayı unutmayın ^_^
Multi:Lucy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasía5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..