"Ne yaptığını sanıyorsun Soarah!?"
"Sanane...Bu kendi aramızda."
"Böyle birbirinizle savaşmaya devam ederseniz Jane bizi kolayca alt eder!"
Uzun bir sessizlikten sonra tekrar konuştum;
"Herneyse...Şimdi ne oldu onu anlat."
"Kendisinin benden daha iyi olduğunu söyledi.Bende itiraz ettim işte.Sonrasını biliyorsun..."dedi somurtarak.
Elimi yüzüme vurdum.
Böyle saçma sapan birşey için kavga edilir mi hiç!?
"Ne yani onun benden daha iyi olmasına izin mi vereyim!?"
"Neyse boşver,hadi gel."dedim onu çekiştirerek.
"Çekiştirmene gerek yok!"dedi kolunu benden çekerek.Ellerini cebine koydu,yere bakarak sessizce arkamdan yürüdü.
-----
"Bugün ne yapmak istersiniz?"dedi Bella,ahududu yerkene."Sahile gidelim."dedim.Canım yüzmek istiyordu.
"DENİZE DE GİRELİM!"dedi Lucy sevinçle.
"Tam bi bebeksin."dedi Soarah hafifçe sırıtarak.
"SEN NE!"Lucy Soarah'ın üstüne yürüdü fakat Bella sarmaşıklarla Lucy'i geri yerine oturttu.
"Hemde atar-"demeden Soarah'a doğru rüzgar savurdum.Dibinde ki ağaca yapıştı.Rüzgarı kestim.
"Herneyse"dedi soğuk bir sesle."Ben denize girmem ona göre.Biliyorsunuz..."
"Hadi ama Soarah!"dedi Bella,neşeli neşeli."Şuan elementini kullanmıyorsun değil mi?Yani herhangi birşey kaybetmessin!"
"Doğru ya!"dedi Soarah sırıtarak."Ama yinede pek girmem."
"Tamam."dedim.
"Ee ozaman ne bekliyoruz?"dedi Lucy.
-----
"Manzara ya bak..."Gözlerim ışıldamıştı.Güneş ışığı denizi harika gösteriyordu.Hafif bir esinti vardı.Sahilin etrafındaki çam ağaçları sallanıyordu.Lucy üstündeki mavi mayo ile hemen denize girdi.Tabikide hiçbirimizde bikini yoktu.Bikiniden nefret ederim...
"Bu kızı öldüreceğim..."diye mırıldandığını duydum Soarah'ın.Sonra da kumların üstüne uzandı.
Bella yine yanında içecek birşey getirmişti.Orman meyveli milkshake.Onu içmeye başladı.
Bende sahilin etrafında dolaşmaya başladım.
-----
Ormanda gezerken bir anda karşımda
mor ve siyah giysili,ellerinde mızrak olan kızlar gördüm.Gözleri kırmızıydı ve saçları beyazdı.Hepside birbirine tıpatıp benziyordu.Birden hepsi bana baktı.
"SALDIRIN!!!"diye bir ses duydum.Bu-bu ses...Jane'e aitti!
Yaklaşık 50 kişi oldukları için geri kaçmayı düşündüm.Hemen savaş moduna girdim ve uçarak ormandan dışarı çıkmaya çalıştım.Onlar ise peşimden geliyordu.
Sahile geldiğimden Soarah,Lucy ve Bella'nın denizden gelen askerlere baktığını gördüm.
Hepimizi kıstırmışlardı.Dördümüz sırt sırta vermiştik.Jane ise havadan bize bakıyordu.
"Jane sen bu değilsin!"dedim yalvarırcasına.Ama o dinlemedi.
"SALDIRIN!!!"
Artık Jane,Jane değildi.Bizi öldürmek istiyordu.Bende gerekirse onu öldürecektim...
Ve askerler üzerimize gelmeye başladı...
Yorum ve vote atmayı unutmayın ^_^
Multi:Soarah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Viễn tưởng5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..