-10-

515 42 1
                                    

Uykumu alarak uyandım.Bugün diğerleriyle görüşmeyi planlıyordum.Bu yüden hemen kalkıp banyoya girdim.Sıcak bir duş aldıktan sonra üstümü giyindim.

Bu sırada birisi kapıyı tıklattı.''Gel'' dedim.İçeri Zoey girdi.Saçını toplamıştı ve modern kıyafetler giymişti.Hiç bu kadar modern bir krallık görmemiştim...

''Bende sizi uyandırmaya gelmiştim efendim.Çok şık görünüyorsunuz.''dedi.''Teşekkür ederim Zoey.''dedim ve yanağına öpücük kondurdum.Zoey bunu beklemiyor olacaktı ki şaşırdı kaldı.Karşısına çömelip;

''Hiç kız kardeşim olmadı Zoey...Sen bana kız kardeşim gibi geliyorsun.''dedim.Zoey çok mutlu oldu.Bende saraydan ayrıldım.
-----
Yavaş yavaş havada süzülüyordum.Bu sırada bir ağacın dibine oturmuş olan Bella'yı gördüm.Üstündeki tek kollu tişört ve altındaki mini etek ile çok şık duruyordu.

Hemen onun yanına indim.Bella beni görünce yüzünde güller açtı;

''Sonunda biri geldi.Hey Emma,Soarah ve Lucy'i gördün mü?''

Bu soru üzerine şaşırmıştım;

''Hayır,noldu ki?''

''Bugün erkenden su krallığına gitmiştim.Ama Lucy'nin yardımcısı Suzan,onun burda olmadığını söyledi.Sonra ateş krallığına gittim ama Soarah'ın yardımcısı Alexsander da aynı şeyi söyledi.Ufff,bize haber vermeden nereye gitmiş olabilirler?''

Bende meraklanmıştım...Birden aklıma çok kötü bir ihtimal geldi.Keşke aklıma gelmeseydi...

''Aklımda bir ihtimal var.''dedim sesim titreyerek.

''Nasıl bir ihtimal bu?''

''Bilirsin,ateş ve su birbirlerine zıt elementlerdir.Ozaman Soarah ve Lucy de birbirlerine zıt oluyor...''gerisini getiremedim.

''Yoksa...ONLARI HEMEN DURDURMALIYIZ!''

''Çabuk olalım!Uçarak daha hızlı gideriz!''dedim ve Bella'yı kollarından tutup havaya kaldırdım.Beraber uçmaya başladık.
-----
Soarah ve Lucy görünmüştü.Onları daha iyi görmek için gizlice yakınlarındaki çalılığa indik.Tam da tahmin ettiğim gibi...

Soarah ve Lucy kavga ediyordu...

Lucy sopasını,bir anda zincir şekline girdi.Silahını sopa zannediyordum ama zincirmiş.

Zinciriyle Soarah'ın efrafını sardı ve onu yere doğru fırlattı.Soarah'ın üstüne bastırdı ve zinciri çekerek sıkılaştı.Yüzünden kızgınlığı anlaşılıyordu.

Soarah kurtulmaya çabalıyordu.Sonunda Lucy'nin önünde ateş yaktı.Lucy ani bir şekilde geri çekilince Soarah onun arkasından dolaşıp boğazına kılıcını dayadı.O da çok sinirliydi.

Soarah bir anda Lucy'i bıraktı e boğazını tuttu.Sanırım Lucy onu boğuyordu.Soarah ise Lucy nin olduğu noktayı alevlenlerdi.Lucy o telaşla yere düştü ve hafiften yanmaya başladı.

Bu kadarı yeterdi...

Bir anda karşılarına çıktım.

''SİZ İKİNİZ!!!YETER BU KADAR!!!''dedim ve o sinirle çok sert bir rüzgar oluşturdum.İkisinide sertçe bir ağaca fırlattım.Tam yere düşeceklerken Bella ikisinide sarmaşıklarıyla sardı.

''Siz naptığınızı sanıyorsunuz!''

Lucy'nin başı öne eğilirken Soarah hiçbir tepki vermedi.Onlarla konuşmak lazımdı.

''Bella sen Lucy'i ormanın başka tarafına götür,bende Soarah'ı ormanın başka tarafına götüreyim.''

''Tamam Emma.''dedi ve Lucy'i ormanın bir köşesine çekti.Bende Soarah'ı diğer tarafa çekmeye başladım.

''Bırak beni Emma!''dedi ve elimden kurtuldu.Bende bir rüzgar oluşturup onu kendi tarafıma çekmeye başladım.Soarah kılıçlarını yere geçirdi.

''Bırak beni dedim!!''

''SOARAH!!!''dedi kükrercesine.Ve daha sert bir rüzgar çıkardım.Soarah biraz tırsmış olacak ki;

''Tamam ıplı''deyip kendini serbest bıraktı.Bende onu bir köşeye çektim...

Yorum ve vote atmayı unutmayın! ^_^
Multi:Lucy



BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin