3.Kişiden
Jane Emma'yı öldürdüğüne erken sevinmişti.
Bir anda Emma'nın ağzından ve gözlerinden beyaz bir ışık çıkmaya başladı.Jane ne olduğunu anlamamıştı.Emma havaya kalktı ve etrafından ışık çıkmaya başladı.O kadar parlaktı ki Jane gözlerini kapatmak zorunda kalmıştı.Gözlerini açtığında ise şok oldu.
Emma bembeyaz bir şekilde karşısında duruyordu.Gözlerinden ışık süzülüyordu.Jane korkmuştu.Emma onu yenebilir miydi?
Emma'dan
Gözlerimi açtığımda her yerimden ışık saçtığımı gördüm.Ne oldu bana?Demeden zihnimde bir ses duydum.
"Hazır mısınız kızlar?"Lucy?
"Evet!"Bella?
"HER ZAMAN!"Soarah?
"Noluyor ya?"
"Biz senin zihninin içindeyiz Emma.Korkma,sana yardımcı olacağız."Dedi Lucy.
"Tamam.HADİ ŞUNUN İŞİNİ BİTİRELİM!"Jane duyamazdı çünkü zihnimin içinden konuşuyordum.
Jane korkuyla bana bakıyordu.
"Ama...NASIL OLUR!?S-SEN-"
"Evet ben."dedikten sonra kıkırdadım ve Jane'in üstüne saldırdım.
Jane geri sıçradı fakat ben ondan hızlı davranıp mızrağımı ona savurdum.Onun üzerine doğru gidince bana ışık hızında saldırmaya başladı.Ben tabikide daha hızlıydım,onu kolundan tutup kolunu çevirdim.Acıyla inleyince elimde bir büyü topu oluşturdum ve karnına yumruğu geçirdim.
"Sıra bende!"dedi Soarah.
Vücudumda bir titreme oluştu ve ardından vücudum istemsizce hareket etmeye başladı.Anlaşılan bedenimi Soarah kontrol ediyordu.
Soarah eline kılıçlarını aldı ve Jane'e doğru savurdu.Jane'in heryerinde çizikler oluştu.Ardından bir tekmeyle Jane geri savruldu.
Vücudumda gene bir titreme oldu ve bu sefer bedenimi Lucy kontrol etmeye başladı.Su ile Jane'i boğuyordu.Tam öldüreceği sırada Jane kurtuldu.
Ancak bedenimi Bella alınca kamçısıyla Bella'nın boynunu tuttu ve etrafında döndürmeye başladı.O kadar hızlı döndürüyordu ki Jane hiçbir şey yapamıyordu.Vücudu kan ter içinde kalınca Bella bedenimi bana devretti.
Jane yere yığılmıştı.Elime mızrağımı aldım.Tam ona saplayacakken Bella "Dur!" Dedi.
"Noldu?"
"Ona mızrağını saplarsan asıl Jane'i de kaybedersin.Onun alnına dokun."
Onun dediğini yaptım ve alnına dokundum.Büyük bir baş ağrısıyla etraf karardı.
-----
Kapkaranlık bir yerdeydim.Olduğum yerin bir sınırı yoktu ayrıca.Burası Jane'in zihni olmalı.
Yanımda Lucy,Soarah ve Bella vardı.Fakat Lucy'nin bedeni mavi,Bella'nın bedeni yeşil,Soarah'ın bedeni kırmızıydı.
Karşımda ise...Jane vardı.Ama bizim bildiğimiz Jane idi.Bir sandalyeye bağlıydı.Yanında ise mosmor bedeni olan bir kız vardı.Jane'e benziyordu.Onun kötü element olduğuna eminim.
Hepimizin elinde bedeniyle aynı renkte olan kılıçlar vardı.Kötü Element o kılıçla bizim üzerimize doğru koşmaya başladı.
"HEPİNİZİN KÖKÜNÜ KURUTACAM!"
"ASLA!"
Bizde onun üzerine doğru koştuk.Onun üzerine doğru atlarken etraf aydınlandı.
-----
"Emma...Emma uyan."
Gözlerimi açtığımda yatağımdaydım.Yanımda Soarah,Bella,Lucy ve Jane vardı.
"Noluyor?"
"Bugün senin düğünün var ya!"
Ahh...Doğru ya!Bugün Jonathan ile evleniyorum.Tabi siz neler olduğunu bilmiyorsunuz...
Kötü Element'i öldürdük ve Jane'i kurtardık.Ardından Light uyandı.Jane'i aydınlık elementine dönüştürdü ve yok oldu.Jane bizim liderimiz gibi birşey olmuştu.
Ardından sırayla Bella,Lucy ve Soarah evlendi.
Bella ve Thomas'ın düğünü çok sakin geçmişti fakat etrafımızda sürekli havyanlar dolaşıyordu.Yani düğünü ormanda gerçekleşmişti.
Lucy ve Alex'in düğünü bol sulu geçmişti.Su altındaydık ve bize şaka yapıp bizi ıslatmışlardı.
Soarah ve Fritz'in düğünü çok ateşli geçmişti.Bir yanardağının içinde düğünlerini yapmışlardı.Dans ederken etrafa kıvılcımlar saçıyorlardı.
Şimdi ise benim düğünüm vardı.Çok heyecanlıydım.Akşama kadar yerimde duramıyordum.Akşam olunca hazırlanmaya başladım.Jane bana çok güzel bir gelinlik ayarlamıştı.Soarah saçımı,Bella makyajımı yapıyor,Lucy de takı beğeniyordu.Herşeyim hazır olunca kızlar dışarı çıktı.
Büyük bir hevesle beklerken sonunda Jonathan beni almaya geldi.
"Her zaman ki gibi çok güzelsin."
"Benden geri kalmıyorsun."dedim.
Ve ikimizde saraydan çıktık.Çıktığımız anda etrafımız alkışlarla kaplandı.Bizim kızları incelediğimde hepsi de eşlerinin koluna girmişti.Jane ise durmadan fotoğrafımızı çekiyordu.Sonunda masaya oturduk.Zoey bana,Alex ise Jonathan'a şahitlik ediyordu.Nikah memuru olarak halkımın en yaşlı insanı Bayan Julia gelmişti.
"Siz Emma Slony,Jonathan Williams'ı hiç kimseye bağlı olmaksızın bir ömür boyu eş olarak kabul ediyor musun?"
"Evet!"dedim coşkuyla.Jomathan içinde aynısı geçerliydi.
"Siz şahitler şahitlik ediyor musunuz?"
"Evet!"
"Ozaman bende sizi karı koca ilan ediyorum,gelini öpebilirsin!"
Jonathan örtüyü açıp beni dudağımdan öptü.
Ve böylece,sonsuza kadar mutlu yaşadık...
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasía5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..