-23-

292 33 5
                                    

"5 dakika mola!"
-----
"Senden bunu beklemezdim."dedim Lucy'e."Tamam,belki Soarah'a hasar verebilirdin ama onun bir kılıcını elinden düşüreceğin beklenmezdi."

"Sonuçta kaybetti ama!"dedi Soarah kolunu omzuma atarak.

Lucy hiçbir şey demeden oradan uzaklaştı.

"Hah!Korka-"

"5 dakika doldu!"diye bağırdı Thomas,

Hepimiz topladık;

"Şimdi silah milah kullanmak yok,sadece elementlerinizi kullanacaksınız."

"Tamam..."

Eşleştirme yaptık.Sonuçta bana Bella çıktı.ilk Soarah ve Lucy savaşacaktı.

Silahlarını bir kenara bıraktılar.Ve araziye geçtiler.

Islık çalındı ve savaşa başladı.

Soarah resmen şov yapıyordu.Etrafında birçok alev vardı.Lucy ise hiçbir şey yapmadan bekliyordu.Sonra Soarah bütün alevleri avuçlarının içine doğru çekti ve alev topunu Lucy'e doğru püskürttü.

Ancak Lucy'den hiçbir tepki gelmemesi Soarah'ı bile şaşırtmıştı.

Yerde öylece yatıyordu.Gözleride kapalıydı.

"BU KADAR MI YANİ!?"Soarah kükremişti resmen.

Lucy'nin yanına gitti ve üstüne bastı.

"Bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordum."Sırıttı.

Ama birden Lucy'nin yüzüne bir gülümseme yayılınca Soarah dehşete düştü;

"Noluyor lan?"

Bir anda Lucy elini Soarah'ın yüzüne yapıştırdı.Soarah daha ne olduğunu anlayamadan Lucy'nin elinden su kütlesi çıkıverdi.

Soarah birkaç metre geriye savruldu ama hemen toparlandı.Yüzü ve saçı ıslanmıştı.Kafasını kaldırdığında Lucy çoktan ayağa kalkmıştı bile;

"Bu kadar mı?"dedi sırıtarak."Hala tam bir eziksin Lucy!"

Lucy hiçbir şey demedi ama yüzünde bir gülümseme oluştu.Bu sırada yer hafiften oynamaya başlamıştı.Hepimiz 'Noluyor?'edası ile birbirimize bakıyorduk.

"Sıkıntı yok."dedi Bella."Ne olduğunu biliyorum."

Soarah gelebilecek herhangi bir saldırıya karşın hazırda bekliyordu.Lucy'nin eli havadaydı.Anlaşılan o ki Lucy saldırıya geçecekti.

Birden arkasındaki ağaçların arasından büyük bir sel gelmeye başladı.Lucy elini Soarah'a doğrulttuğunda sel hızla Soarah'ın üstüne gelmeye başladı.

Soarah alevden bir kalkan oluşturarak karşı koymaya çalıştı.Uzun bir süre sonra selden kurtulmuştu.Tam kalkanı bozduğu sırada Lucy elinden su püskürttü.Soarah bu sefer yerde yuvarlanmaktan kurtulamamıştı.

Soarah dizlerinin üstüne çöktü ve ellerini yere koydu.Ve yerden Lucy'e doğru alev püskürttü.Lucy takla atarak kaçtı ama yanmaktan kurtulamadı ve yere düştü.

Ama hemen ayağa kalktı.Soarah da ayaktaydı.Ellerini alev yaptı ve Lucy'e koşmaya başladı.Tam ona bir yumruk atacağı sırada yerden gelen bir su kütlesi onu yukarı fırlattı.

Aslında bu Soarah için iyi olmuştu.Su kesiltikten sonra Soarah Lucy'nin üstüne atıldı.Tam ona vuracakken Lucy onu su dolu bir baloncuğun içine aldı.

"Pes mi?"

Soarah 'evet'anlamında başını salladı.
-----
Bella ile olan savaşım çok kötü geçmişti.Anlatmak bile istemiyorum.Herneyse,şimdi Bella ile Lucy savaşıyordu.

Bella Lucy'nin kollarını ve bacaklarını sarmaşıkla sararak onu ağaca çivilemişti.Yerden büyük bir toprak parçası aldı ve onu Lucy'e fırlattı.Lucy sersemlemişti.

"Pes mi!?"

"Hayır!"

Lucy bir anda sarmaşıklardan kurtuldu ve Bella'ya su topu atarak onu sersemletti.Ama Bella hemen kendine geldi ve ona bir kaya fırlattı.

Lucy kayanın altında kalmıştı.Bella kayanın üstüne çıktı;

"Pes mi?"

Lucy hiçbirşey demedi.Biz ne olduğunu anlamadan Bella bir anda yere çöktü.Ağzından su damlıyordu.Anlaşılan Lucy onu boğuyordu.

"Pes mi?"

Bella başını evet anlamında salladı.Lucy de onu bıraktı.

Her okuyan oy yerip yorum yapsa olur mu? ^_^
Multi deki şarkı harika :D

BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin