-12-

434 40 21
                                    

Bir anda hepsi üzerimize saldırdı.
-----
Üstüme gelen askerleri rüzgarla bir kenara savurdum.Arkamdan bir asker geliyordu.Hemen takla atıp onun arkasına geçtim ve ok çıkartıp boğazına sapladım.

Uzaktan gelen 3 askeri ok ve yay ile hallettim.Sonra havalanıp kanatlarımdan çıkardığım dikenleri üzerlerine fırlattım.

Etrafı göz gezdirdim.Lucy bir su kütlesi ile askerleri boğuyordu.Soarah bir askerin bacakları arasından kayarak kılıcını sapladı.Bella sarmaşıklarını bir kırbaç gibi kullanıp askerlere saldırıyordu.Jane ise efrafta yoktu...
-----
Sonunda bütün askerleri yenmiştik.

"JANE NERDESİN!?"diye bağırdı Soarah.Bir anda Jane Soarah'ın yanına ışınlanıp kulağına fısıldadı.

"Tam bir aptalsın."

Soarah ani bir şekilde kılıcını arkasına doğru savurdu.Ancak Jane yine kaybolmuştu.

Birden Jane arkama ışınlandı ve hançeriyle beni yere doğru fırlattım.Normal bir insan olsam şuan ölmüştüm ama element sahibi olduğum için bu benim için çok küçük bir acıydı.

Hemen yerimden kalktım.Jane Bella'ya bakıp sırıttı.Bella şaşırmıştı.

"Bella,tam bir aptalsın.Halkının ne hale geldiğini bilmiyorsun."

Bella bir anda şok oldu.Bu sırada Jane kayboldu.Hepimiz ormanlık alana doğru koşmaya başladık.
-----
Toprak elementi halkı zor durumdaydı.Baskına uğramışlardı.Evler yanıyor,Terralılar canla başla çalışıyordu.

Ben ve Lucy yangınları söndürmeye çalışıyorduk.Soarah da büyük yangınları kontrol etmeye çalışıyordu.Bella da halkına yardım da bulunuyordu.
-----
Sonunda herşeyi düzeltmiştik.Bella yere çömeldi.

"Hepsi benim suçum."dedi ağlamaklı bir şekilde.

"Senin bir suçun yok."dedi Lucy yumuşak bir sesle."Sadece Jane çok erken saldırdı."

"Ama neden bu kadar erken saldırdı?"dedim.

"O cok sabırsızdır.Bizi bir an önce öldürmek istiyor."dedi Soarah.

"Ama yinede halkıma sahip çıkmalıydım."dedi Bella,Lucy'e sarılarak.

Jane'in gözünden

İçimdeki ruhu kontrol edemiyorum.Her defasında bedenimi ele geçiriyor.Onlara zarar vermek istemiyorum ama içimdeki kötülük onları öldürmeye can atıyor.

"Benden ne istiyorsun!"diye bağırdım.

"Seni istiyorum.Senin sayende TERRA'yı fethedeceğim!Bütün halk bana boyun eğecek!!!"

"Bırak da gideyim!Bunu kendi başına yapamaz mısın?"

"Bir bedene ihtiyacım var!Senin bedenin bana çok uygun!"

Bir anda acıyla yere düştüm.İşte yine kötü ruh benim yerime geçiyordu...

Yorum ve vote atmayı unutmayın! ^_^
Multi:Bella

BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin