2 Ay Sonra...
Lucy'den
Son 2 ay içerisinde aşırı şekilde güçlenmiştik.Rakiplerimi çok kolay alt edebiliyordum.Elementimi ve silâhlarımı daha iyi kullanıyordum.
Dağın tepesine çıktığımda olağanüstü manzaraya baktım.Güneş batıyordu.Hafif bir esinti vardı.O esintiyi içime çektim.
Son zamanlarda Soarah ile olan kavgalarımız artıyordu.Bana daha sert sataşıyordu aptal kız.Tabi...Bende ondan geri kalmıyordum.
"Demek burdasın?"Bu sesi duymayalı çok uzun zaman olmuştu.Arkamı döndüm
"Jane...Ne istiyorsun?"
Jane sırıttı.Bu beni sinirlendirmişti.Sanki bana dalga geçercesine bakıyordu çünkü.
"Gülmesene lan!"
"Hop hop hop...Dur orda.Seninle birkaç şey konuşacağım."
Onunla konuşmak istemiyordum ama istifimi bozmadım.
"Neymiş o?"
"Öncelikle..."Bir anda arkama ışınlandı ve beni ittirdi."Soarah tarafından eziliyorsun."
"Ne saçmalıyorsun be!"
"Hala anlamıyor musun?Sen tam bir eziksin!Herkez tarafından ezilen,güçsüz bir sersemin tekisin!"Önüme ışınlandı.
"Bunların hepsi yalan!"
"Yalan mı?"
Bir anda şiddetli bir baş ağrısı hissettim.Beynim zonklamaya başladı.Noluyor bana!?
"KES ŞUNU!"
"Neden bunu yapayım ki?"
Daha da ağrımaya başladı.Daha fazla dayanamadım ve gözlerim kapandı.
-----
Kendimi kapkaranlık bir odada duvara asılı bir şekilde buldum.Oda soğuk ve nemliydi.Gözlerim karanlığa alışınca karşımda duran Jane'i gördüm.Bana doğru bakarak sırıtıyordu.Ahh...Niye bu kadar aptalım!Direk saldırsaydım ya!
Bir anda ellerim ve ayaklarım zincirden koptu ve yere düştüm.Kendimi toparladım ve ayağa kalktım.Ama sert bir darbe ile yere kapaklandım.Jane saçıma yapıştı.
"NEDEN BU KADAR APTALSIN SERSEM!SENDEN HİÇ ZEVK ALINMIYOR!"
"SUS ARTIK!!!"
Kısa bir sessizlik oldu.Jane'in kızgın bakışları gitmiş,onun yerine şeytani bir sırıtış gelmişti.
"Hadi senle bir anlaşma yapalım."Odanın obür ucuna ışınlandı."Eğer beni yenersen burdan çıkarsın.Ama yenilirsen,bedenin benim olur."
Hiç düşünmeden ona saldırdım.
Büyük bir su küresi yapıp onun üzerine fırlattım.Ancak bu hamleden ışınlanarak.
Uzun süre gözükmedi.Bir anda içimden bir ses bana "Arkanda!" dedi.Sopamı çıkartıp hemen arkaya savurdum.Tahminim doğru çıkmıştı,sopanın ucu yüzüne denk gelmişti.O daha kendimi toparlayamadan ona su küreleri ve yumruklarla saldırdım.
Sonunda yere düştü.Elimi yüzüne yapıştırdım.
"HANİ BEN EZİKTİM?"
Jane kahkaha attı.
"Evet eziksin."
Ben daha ne olduğunu anlamadan her yerden darbeler yemeye başladım.Sonra o önümde belirdi ve göğsümün ortasına tekmeler yedim.Duvara yapıştığım anda yumruklar yemeye başladım.Sonra saçıma yapıştı.Beni havaya kaldırıp yerden yere vurmaya başladı.Artık bilincimi kaybetmek üzereydim.Ama o sınırları zorluyordu.Beni odanın köşesine fırlattı.Daha kalkamadan dizini boğazıma koydu.Öksürüyordum.
"Ah ne acı ölüm!"
Elini tam kalbimin olduğu yere koydu.
Artık sonum gelmişti.
Elini yavaş yavaş derime batırmaya başladı,Elini vücudumdan içeri soktu.Çok acı!
O haklıydı.
Hep en ezikleri ben olmuştum.Onlar için iyi birşey yapamadım.
"Lütfen,beni affedin.Onu-"...
3.kişiden
Jane sordu içindeki karanlık ruha;
"İstediğini elde ettin!Şimdi bırak lan beni!"
"Onu sadece kontrol edeceğim.Ama uzaktan.Sen benim için özelsin."
"BIRAK ULAN BENİ!"
"Hala anlayamayacak kadar gerizekalısın."
Jane susup elindeki duran Lucy'nin kalbine baktı.Karanlık ruh onu söküp almıştı.Ruh,onu karartıyordu.Jane ise bilincini kaybetmişti.
Ruh,kalbi tamamen siyah yapınca,onu Lucy'nin cansız bedenine koydu.Lucy'i zincirle bağlayıp ordan uzaklaştı.
Lucy'nin bembeyaz ruhu gittikçe kararmaya başlıyordu,Tamamen karardığında ise Lucy'i kurtarmak çok zordu.Lucy,artık kötü ruhun etkisi altındaydı.
Dehşetle kıpkırmızı gözlerini açtı.
"BENİ BEKLE SOARAH..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasy5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..