2 hafta sonra
Uzun bir süre sadece Jonathan ile antreman yapmıştık ve onu sadece 3 kez yenmiştim.Ama gittikçe daha iyi olduğumu hissediyordum.
Bugün ise diğerleri ile savaşacaktım.Yani Soarah,Bella ve Lucy ile...
Herzaman toplandığımız ağacın yanındaki büyük araziye gittik.Gittik dedim,çünkü yanımda Jonathan vardı.
Araziye vardığımızda şaşırmıştım.Çünkü herkez ordaydı ve antreman için herşey hazırdı.
"Bizde sizi bekliyorduk."dedi Soarah,bir taşa oturmuş kılıcının tozlarını alırken.
"Eee,daha ne bekliyoruz ozaman?"dedi Jonathan.
"Herkez burdaysa başlayalım."dedi Bella.
-----
"Önce uzak dövüşü test edeceğiz."dedi Thomas."Ne!?Yani hepimiz ok mu kullanacağız?"dedi Soarah.
"Ama bu haksızlık!!!"dedi Lucy."Emma bizi yener!"
Alex elini yüzüne vurdu.
"Hayır tabikide!Herkez uzak dövüş silahlarından istediğini seçecek."
"Uzak dövüş için kaç tane silah var ki?"dedi Bella.
"4 tane.Ok ve yay,kampçı,bumerang ve ninja yıldızı."dedi Fritz.
"Ninja yıldızı ile bumerang aynı değil mi?"
"Hayır,bir kere ninja yıldızı bumerang a göre daha küçük ama çok sayıda ve ninja yıldızı daha keskin.Bumerang ise attığında sana tekrar geri geliyor."
"Herneyse,ben ninja yıldızını alıyorum."dedi Soarah.
"Bende bumerang."dedi Lucy.
"Benimkini biliyorsun."dedik Bella ile aynı anda.
"Ve ayrıca,siz kendi silahlarınızı kullanmayacaksınız.Mesela Emma ok kullanıyor ya,kendi oku yerine başka ok kullancak."
"Tamam bize uyar."dedik.
-----
Eşleştirme sonucu Soarah ile dövüşecektim.Ancak ilk başta Lucy ile Bella'nın dövüşünü izleyecektik.İkiside yerini aldı.Fritz biraz bekledikten sonra ıslık çıkardı.Ve dövüş başladı.
Lucy hızlı davranıp bumerangını Bella'ya fırlattı,Ama Bella bu hamleden kurtulup Lucy'nin üzerine doğru koştu.
Lucy gelen kampçı hamlesinden kurtulup Bella'nın üzerine koştu.Kampçısını toparlayamayan Bella,Lucy den bir tekme yedi.
Lucy'nin yüzünde,sanki dövüşün çabuk bitmesini ister gibi bi hal vardı.Geri gelen bumerangını hemen eline aldı.Tam Bella'ya fırlatacakken Bella kamçısını Lucy'nin karnına doğru fırlattı.
Lucy daha kalkamadan Bella onun üstüne çıktı ve kamçısını boğazına doladı.Aniden çekince Lucy acıyla inledi.
"Pes mi?"
"P-p-pes..."
Bunu duyan Bella Lucy'i bıraktı.
-----
Sıra bize gelmişti.Islığın ardından dövüşe başladık.
Soarah bana ninja yıldızı fırlatıyor,bense takla atarak kaçıyordum.Ani bir şekilde okumu çıkartıp ona fırlattım.
Önceleri rahatça kaçıyordu.Ama sonra bir ok bacağına denk gelince yere sırtüstü düştü.O kalkmadan omuzlarına iki ok attım.Tam da istediğim yere,omuzlarının üstündeki kumaşa denk gelmişti.
Soarah kalkmaya çalışıyor ama kalkamıyordu.Bir okumu ona doğrulttum.
"Pes mi?"
"HAYIR!!!"
Yerden doğrulmaya çalışıyordu.Ayağımla üstüne bastım.
"Pes mi?"
"HAYIR!!!!"
Uzun bir süre öyle kaldık.Sonunda Soarah dayanamadı.
"İyi be!Pes!"
Onu oklardan serbest bıraktım.Soarah oflayarak ordan uzaklaştı.
-----
Islık çaldı ve benim Bella ile olan savaşım başladı.İlk başta Bella bana kampçısını fırlattı ama o hamleden kaçabildim.
Sonra ona birkaç ok fırlattım.Bazılarından kaçtı ama aldığı bir darbe ile geri savruldu.
Tam ona yeni bir hamle yapacakken ayağıma bir şeyin dolandığını hissettim.Bella bu fırsattan yararlanıp beni kampçı ile etrafında döndürmeye başladı.
Uzun bir süre döndürdükten sonra beni sertçe yere doğru fırlattı.Sonra bir kez daha fırlattı.
Ama bu sırada yayımı elime aldım ve ok ile kampçıyı kestim.Neye uğradığını şaşıran Bella'ya ok fırlattıp yere kapaklanmasını sağladım.Üzerine çıktım;
"Pes mi?"
"Pes."
-----
Uzak dövüşün galibi ben olmuştum.Şimdi sıra yakın dövüşteydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasía5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..