-26-

252 22 14
                                    

Jonathan'dan

Hava çok güzeldi.Thomas ile sahil kenarında yürüyüş yapıyorduk.

"Bella konusunda ne düşünüyorsun?"

"Bilemiyorum...Bella...Yani..."

"Geveleme de konuş."

"Fritz hep Bella'yı sinir ediyordu biliyorum.Bu bardağı taşıran son damla olmuştu.Bende dayanamadım..."

"Sen Bella'dan hoşlanıyor olabilir misin kanka?"

"Sanırım...Birazcık..."

"Bu arada Fritz'i iyi dövdün haa...Ağzı burnu dağılmış çocuğun."Sırıttım.

"Sen Emma'dan bahset biraz."Donakaldım.Şuan domatese benzediğime eminim...

"Noldu,bakıyorum da birileri kızarmış."

"Saçmalama!"

"Eee...Ne düşünüyorsun onun hakkında."

"Ondan hoşlanabiliyor olabilirim..."

"Ona aşıksın bunu kabul et!"

"Şey-"

"Alex sizi az daha öpüşürkene yakalamış."Bir anda Thomas'ın omuzlarından tutup onu sarsmaya başladım.

"ONA ÖLÜMÜNE AŞIĞIM TAMAM MI!?ONU İLK GÖRDÜĞÜMDE APTAL BİR KIZ ZANNETMİŞTİM AMA DURUM BİLDİĞİM GİBİ DEĞİLMİŞ!ONU SEVİYORUM ULAN!ONU HER SANİYE ÖZLÜYORUM!"

"Ozaman hep özleyeceksin...Yazık!"

İkimizde arkamızı döndük...

JANE!?

"JANEEEEEEEEE!!!!!!EMMAYA BİRŞEY Mİ YAPTIN SÖYLE!"Kalbim küt küt atıyordu.

'Onu öldürdüm tamam mı?"

NEE!?

HAYIR....

OLAMAZ!!!!

YALAN SÖYLÜYOR!

BÖYLE BİRŞEY GERÇEK OLAMAZ!!!!!

"YALANCI!!!!"Boğazım yırtılmıştı sanki.

"Sana kanıtlayabilirim..."Arkasından bir şey çıkar-

YOK...BU GERÇEK DEĞİL DİMİ...DİMİ!!!!????

ONUN KANLI BOMBOŞ KELLESİ...

HAĞAĞAĞAĞAĞIR!!!!

ONSUZ BEN NAPARIM?

"HAĞAĞAĞAĞAĞIR!!!BUNU ÖDEYECEKSİN!"Çok fazla öfkelenmiştim.Ona saldırmaya başladım.Kontrolden çıkmıştım.

3.kişiden

Jonathan Jane'e saldırıyor,Thomas ise öylece bakıyordu.

Jane Jonathan'ın karnına diziyle vurunca Jonathan kendini kaybetmişti.Gözleri bembeyaz olmuştu.Jane'e ardı ardına 10 yumruk savurdu ama Jane hepsinden kurtuldu.Jonathan'ın kolundan tutup onu yerden yere vurmaya başladı.

Thomas buna daha fazla seyirci kalamazdı.Hemen atağa geçip Jane'e baltasını savurdu.Jane geri savruldu.Sırtından kan akıyordu.Ellerini yere koydu ve karanlığını püskürttü.Jonathan ve Thomas geriye savruldu.

"Sizinle fazla uğraşmayacağım."dedi Jane.

İlk önce Thomas'in arkasına ışınlandı.Ve onun boynunu kırıp öldürdü...

Sonra Jonathan'ın karşısına ışınlandı.Uzun ve sivri tırnaklarını Jonathan'ın göğsüne sapladı.Oluk oluk akan kandan zevk alıyordu.Ellerini geri çekti ve parmaklarına bulaşan kanı yaladı.

"Imm..."

Fritz'den

"Üzülme be kanka..."

"NASIL ÜZÜLMEYEYİM TAMAM MI O ÖLDÜ ÖLDÜ!!!HEMDE CANİ BİR ŞEKİLDE ÖLDÜRÜLDÜ!SOARAH'IM ÖLDÜ!!!"Ağlamaya başladım.Ben ne yapacaktım şimdi...O ölmüştü...VE ONU SİLVİA ÖLDÜRMÜŞTÜ!!!

"O ŞEREFSİZ SİLVİA-"Alex bana yumruk attı.

"ONA ŞEREFSİZ DİYEMESSİN BİR KERE ONU JANE KONTROL EDİYORDU TAMAM MI!?VE O ÖLDÜĞÜ HALDE BEN KENDİMİ TOPARLAYABİLİYORUM!!!"

"NEDEN JANE'E KARŞI ÇIKAMADI OZAMAN!ÇÜNKÜ O BİR EZİK!!"

"ONA EZİK DİYEMESSİN!!"

Kavga etmeye başladık.Ağzımız burnumuz dağılana kadar devam ettik.Tam ikimizde yeni bir atağa geçecekken bir çift el bizi durdurdu.

"İkisinide ben öldürdüm tamam mı?"

JANE!!!!

"Şimdi..."

İkimizinde kafasını çarpıştırmaya başladı.Çok acıtıyordu ve biz buna karşı koyamıyorduk.Sonra beni bir köşeye fırlattı ve Alex'i altına aldı.Yerden doğrulmam ile bağırmam bir oldu.

"ALEX!!!"

Alex'in kafasını tek bir hamlede koparmıştı.Jane kanı alıp ağzına götürdü.

"Lezzetliymiş."

"SEN!!!SEN NASIL BİR YARATIKSIN!!!"

"Ben yaratık değilim..."

Demesiyle gözlerimin kapanması bir...










BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin