Soarah kıpır kıpırdı.
"Hadi ne zaman başlayacağız!"
"Dur sakin ol kız!"dedim.
"Herkez kendi silahını kullanabi-"
Soarah hemen kılıçlarına sarıldı.O an herkez kahkahayı bastı.
-----
Silah olarak tabikide mızrağımı seçmiştim.Bella asasını,Lucy de sopasını seçmişti.Eşleştirme yaptık ve bana Lucy çıktı.İlk biz dövüşecektik.
Fritz'in ıslığı ile Lucy'nin bana saldırması bir oldu.O saldırıyor,ben geri takla atıyordum.
Bir darbesi yüzünden yere yüzüstü yapıştım.Lucy bu fırsattan yararlanmaya çalışıp yukarı sıçradı.Sopasını elinde döndürdükten sonra benim üzerime atıldı.
Fakat ben yana kaçınca düşecek gibi oldu.Sopasından destek alarak anca kendini toparlayabildi.
Şimdi ise silâhlarımızla çarpışıyorduk.Bi geri gidip bi ileri gidiyorduk.
Sonunda buna dayanamayıp ona bir tekme attım.Lucy yerde yuvarlandı ama sonra kendini toparladı.Bana doğru koşup sopasıyla hamlesini yaptı.Bende karşılık olarak ona mızrağımı savurdum.
Sonuç olarak ben yere düştüm.Mızrağım sadece Lucy'nin kolunu sıyırmış iken,Lucy'nin sopası karnıma denk gelmişti.
Ben daha kalkamadan Lucy karnıma sopasıyla bastırdı.
"Pes mi?"
Ben cevap vermediğim her an karnıma daha çok bastırmaya başladı.Dayanamadım ve;
"Pes..."dedim.
Bunu duyan Lucy sopasını çekip elini bana uzattı.Elini tutarken içimden;
'Sende ne beceri varmış be Lucy!"dedim.
-----
Islık çaldı ve Bella ile Soarah'ın dövüşü başladı.
Soarah ve Bella aynı anda birbirlerine doğru koşmaya başladı.
Uzun bir süre çarpıştıktan sonra Soarah birden Bella'nın asasından destek alarak havaya sıçradı.Bella'ya doğru kılıcını savurunca Bella yere düştü.Omzundan hafifçe kan damlıyordu.
Soarah yeni bir hamle yapamadan göğsüne bir darbe yedi.Bella'nın asasının ucu göğsünün tam ortasına gelmişti.
Kısa bir süre yerde yuvarlandı fakat hemen kendini toparladı.Bella'ya doğru koşarken Bella da Soarah'a doğru koşuyordu.
Sonra ikiside aynı anda havaya sıçradı ve yukarıda çarpıştılar.Çarpıştıktan sonra ikiside yere indi.Birbirlerine sırtı dönüktü.Ve olan oldu...
Soarah'ın sadece omzundan kan sızlarken,Bella yere yığıldı;
"Pes."
-----
Islık çaldı ve Soarah ile Lucy'nin yakın dövüşü başladı.
İlk başlarda hiçbirşey değişmedi.Hep aynî şekilde dövüşüldü.Sonra Lucy'den beklemediğimiz bir hamle geldi.
Bir anda Soarah'ın karnına basıp yukarı sıçradı.Soarah kendini çabuk toparladı ama Lucy bir anda sopası ile Soarah'a vurmaya başladı.Sert vuruyor olmalıydı ki Soarah'ın vücudunda izler çıkıyordu.Sonra hiç beklemediğimiz bir şey oldu.
Lucy Soarah'ın kılıçlarından birini sopasıyla uzağa fırlattı.
Soarah o an geriye savrulup yere düştü;
"Pes mi?"dedi Lucy sırıtarak.
"ASLA!!!"dedi Soarah o sırada havaya sıçrayarak.İki eli tek kalmış kılıcını kavrıyordu.
Hiç beklenmeyen bir anda Lucy'e saldırdı.O kadar hızlı saldırıyordu ki Lucy karşılık veremiyordu.Vücudunda kesikler oluşuyordu.
Soarah bu fırsattan yararlanıp Lucy'nin tam çenesine bir tekme attı.Lucy yere düşüyerdi.Daha ağzındaki kanı silemeden Soarah kılıcını boynuna dayadı;
"Pes mi?"
"Pes..."
Alex ellerini çırptı;
"Tamam tamam,5 dk mola!"
Yorum ve vote atmayı unutmayın! ^_^
Multideki şarkıyı öylesine koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasy5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..