Olaydan 1 hafta sonrası
Bıktım bu hayattan!Bütün insanlar aynı!Hepsi acımasız ve cani!Dayanamıyorum!Herneyse
Bütün polisler bizi arıyor.Her defasında canımızı zor kurtarıyoruz.Biliyorum,hepimiz birer katiliz.Ama bunların olmasını isteyen biz değil Amanda ve çetesiydi!
-----
Gece yarısı idi.Sokaklar bomboştu.Kapşonlarımızı takmış bir şekilde ara sokaklarda dolaşıyorduk.Uzun bir sessizlikten sonra Lucy sordu;
"Daha ne kadar böyle devam edeceğiz."
"Bilemiyorum."dedi Bella."Belki yakalanana kadar.
"Dayanamıyorum!"dedi Lucy.
"Biliyorum."dedi Jane soğuk bir sesle."Keşke bunlar hiç yaşanmasaydı.
"Hepsi benim yüzümden"dedi Soarah,yandaki kaldırıma oturarak.Onun yanına oturup başını omzuma dayadım.
"Senin bir suçun yoktu.Bütün suç onlarda."
"Amanda ve arkadaşlarında,değil mi?"dedi Bella,ellerini göğsünde birleştirerek.
"Sadece onlarda değil."dedi Jane,ellerini cebine sokup." 'İnsan' denilen vahşi yaratıkla"
"Ama bizde insanız."
"Biz insanların vahşetini anlayanlardanız Lucy."
"Ölmek isterdim!Hemde çok!Ama ölmememin iki nedeni var.Birincisi,sizlersiniz.Ve ikincisi,Fritz..."dedi Soarah."Fritz mi?"dedim.
"O benin ilk ve tek aşkımdı.Daha yeni sevgili olmuştuk.Şimdi ise benden nefret ediyor"
"Etmiyorum"diye bir ses duyuldu arkamızdan.Soarah şaşkınlıkla arkasını döndü.
Bu Fritz idi.Elleri ceplerinde,saçı başı dağınık bir şekilde Soarah'a bakıyordu.Hepimiz bir Fritz'e,bir Soarah'a bakıyorduk.
Soarah koşa koşa Fritz'e sarıldı.Uzun süre birbirlerine sarıldıktan sonra sordu.
"Tek başına mı geldin Fritz?"
"Hayır,yanımda Jonathan ile Alex var."
Fritz 'in arkasında Jonathan ile Alex belirdi.Alex,koşa koşa Lucy'e sarıldı.Lucy şaşkınlıkla
"Napıyorsun?"dedi.
"Seni bir daha göremeyebilirim.Zaten buraya zar zor geldim."
"Neden ben?"
"Çünkü.......Seni seviyorum."Jonathan'ını görünce kalbim burkuldu sanki.
Thomas'ta olan şey....Jonathanda da oluyordu.
"Selam kızlar!"dedi Jonathan,saçlarını savurarak.
"Sizin burda ne işiniz var?"diye soramadan edemedim."Kızlar.....siz seçilmiş kişilersiniz!"
"Ne!!?"
-----
"Demek hepimiz ayrı bir element için seçildik.Bu yüzden insanların vahşetini anlayabiliyoruz.Peki ben hangi elementim?"diye sordu Bella."Bunu henüz bilmiyoruz."dedi Fritz.
"Peki siz bunları nerden biliyorsunuz?"
"Bizde seçilmiştik,Light tarafından."
"O da kim?"
"Elementlerin lideri.Aydınlık elementine sahip."
"Peki neden şimdi burdasınız?"
"Sizin kadar iyi yapamadık."
"Yani biz şimdi...TERRA gezegenine mi gideceğiz?"
"Eğer kabul ederseniz."
"Kabul etmezsek?"
"Hem TERRA için hemde Dünya için çok büyük bir felâket olabilir"
"Ozaman kabul ederiz tabikide!"diye ayağı fırladı Bella.
"Bu canımıza da mal olabilir Bella."dedi Jane
"Ama ne olursa olsun,ben Dünya için herşeyi yaparım!Ama yanlış anlamayın,sadece masum insanlar için..."dedim.
Hepimiz aynı anda "Kabul ediyoruz!"diye bağırdık.
Ve birden gök gürledi.Fritz,Alex ve Jonathan gözle kaş arasında kayboldu.
İlk önce Jane kayboldu.Sonra Soarah,Bella ve Lucy.
Gözlerimi sımsıkı kapadım.Garip bir tünelde gittiğimi hissedebiliyordum.
Bu bölüm biraz saçma oldu kusura bakmayın ;-;
Yorum ve vote atmayı unutmayın! ^_^
Multi:Bizin erkekler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasy5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..