"Önce kim denemek ister?"
"BEN!"diye öne atıldı Lucy.
"Yaklaş"dedi Light samimiyetle.
Lucy Light'a yaklaştı.Light birkaç şey mırıldandı.Sonra pürüssüz elleriyle Lucy'nin başına dokundu.Ve olan oldu.
Etrafa mavi ve lacivert ışıklar saçılmaya başladı.Lucy'nin su elementi olduğu en başından belliydi.Çünkü aramızda en iyi o yüzüyordu.
Sonra birden ışıklar kayboldu.Yerde bir kız yatıyordu.Saçları mavi ve iki yandan bağlıydı.Üstünde mavi,lacivert ve beyaz renklerden oluşan bir elbise vardi.Gözlerini açtı.Lacivert gözleri vardı.Sesinden onun kim olduğunu anladık.Bu Lucy idi.
"Kendimi yeniden doğmuş gibi hissediyorum.SANKİ HERŞEYİ DAHA ÖNCEDEN ÖĞRENMİŞİM GİBİ!BÜTÜN GÜÇLERİMİ RAHATLIKLA KULLANABİLİYORUM!"dedi.
Ve havada bir su topu oluşturdu.Hepimiz hayranlıkla ona bakıyorduk.Sonra Lucy elindeki suyu uzun bir sopa şekline getirdi.
Biz ne olduğunu anlamaya çalışırken bi anda su kütlesi dağıldı ve içinden beyaz ve mavi renklere sahip bir sopa çıktı.
"Hepinizin kendisine ait bir silahı da olacak."dedi Light.
"ŞİMDİ BEN!"dedi Bella.
Ve ona da aynıları oldu.Onda yeşil ve kahverengi ışıklar çıkmıştı.Şimdi Lucy gibi yerde yatıyordu.Gözlüğünden eser kalmamıştı ve gözlerinin yeşilliği kat ve kat artmıştı.Saçları sarıdan kahverengiye dönmüştü.Saçları açıktı ve ön kısımları örgülüydü.Yeşil ve kahverengiden oluşan bir elbise giyiyordu.
Aynı şekilde oda aynısını yaptı.Sarmaşıklar arasından bir asa çıkardı.Bella 'nın elementi toprakmış demek...
Sıra Soarah'daydı.
-----
Soarah'ın etrafında kırmızı ve turuncu ışıklar çıktı.Göz açıp kapayana kadar yerdeydi.Saçları kızıl renkteydi.Yine atkuyruğu vardı ama taa beline geliyordu.Gözleri açıldığında gözlerinin sarı renkte olduğunu gördüm.Elbise giymeyen bir tek oydu.Kırmızı ve beyaz renklerden oluşmuş,gömlek şeklinde bir kolsuz ve siyah bir kapri giyiyordu.Soarah'ın silahı ise iki tane kılıçtı.Anladım...Soarah ateş elementiydi.
-----
Kendimin üstündeki değişikliğe hayret ediyordum.Saçlarım uzamış ve deniz dalgası olmuştu.Rengide beyaz olmuştu.Gözlerim açık maviydi.Ve bende elbise giyiyordum.Silahım ise oktu.Ok en sevdiğim olmuştur her zaman.
Hava elementi olduğuma çok sevinmiştim ki gözüm Jane'e takıldı.Bir bize bir Light'a bakıyordu.Doğru ya!Jane hangi element olacaktı?
Light Jane'in yanına geldi.
"Jane...bundan sonra benim görevimi sen devam ettireceksin.Yani sen aydınlık elementi olacaksın!"
Hepimiz şok olmuştuk.
"İyi de neden?"dedi Jane.
"Çünkü diğer elementler gibi aydınlık elementininde insan olması daha mantıklı olur.Ben gene aydınlık olacağım ama lider sen olacaksın.Çünkü sen hepsinden daha yetenekli ve daha güçlüsün!"
Hepimiz hayretle Light'a bakarken,o Jane'in yüzüne dokundu.Jane in etrafı sarı ışıkla kapanıyordu.Hepimiz onu izlerken Jane'in içine giren Karanlık'tan habersizdik.
-----
Bir anda Jane'e garip şeyler olmaya başladı.Etrafı siyah,mor ve lacivert renklerle kaplandı.Sonra Jane çıldırmaya başladı.Sonra da seytanice kahkahalar...Light "Noluyor?"demeye kalmadan bi anda etraf patladı.Hepimiz savrulduk.
Yoksa...Bu imkansız!Jane...KARANLIK ELEMENTİNE SAHİP!!!!OLAMAZ!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasy5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..