Bella'dan
Alex'in elinden müzik çalar'ı aldım.En sevdiğim şarkı olan 'Nighcore-Am I Wrong'u açtım.Ve dans etmeye başladım.
Ayağımı tempolu bir şekilde yere doğru vurdum.Yavaş yerlerde yavaşça kollarımı kıvırttırdım.Sonra da ayağımı yere daha sert vurdum.Bazen de kalçamı kıvırttırdım.
Ara sırada zıplayıp bacaklarımı açıyordum.Etrafımı sarmaşıklarla kapladım fazla sık olmamakla.Bir ilham gelmişti içime.Etrafımda kelebekler uçmaya başladı.Doğaçlama yaparak dans ediyordum ama oldukça iyiydim.
-----
Sonunda dansımı bitirmiştim.Diğerlerine baktım.Lucy hayranlıkla bakıyordu.Soarah ise pek umursamıyordu.Fritz;"Fena değildi."dedi soğukça.
"Hakkını vermek lazım,iyi dans ediyor."dedi Alex.
"O mu iyi dans ediyor?"dedi Soarah bana tiksintiyle bakarak.Sinirlenmiştim.
"Sen sanki çok iyi dans ediyonda mal!"
"Sus lan!"
"Herkeze tiksintiyle bakıyorsun.Hiç bir şeyi beğenmiyorsun.AMA SENİN GÜZEL DANS ETTİĞİN NEREDEN BELLİ!"
"SENİ!"Soarah üzerime doğru geldi.Ama Fritz onu tuttu.
"Bırak Soarah!Kendi ezikliğini gizlemek için bize sataşıyor."
"FRİTZ!!!"diye kükredi bir ses.Arkamı döndüğümde Thomas'ı gördüm.
"GEL LAN BURAYA!"Thomas Fritz'e doğru koşmaya başladı.
"AĞAĞAĞAĞA!!"
Fritz kacmaya başladı.Ama Thomas Fritz'in önünü toprakla kesti.Fritz'i kapana kıstırdı.Fritz arkasını döndüğünde Thomas'ın baltası ile karşıdaki toprak duvara savruldu.Yere düştü.Thomas bunu fırsat bilip Fritz'i sarmaşıklarla sardı.
"SEN NASIL İNSANLARI SORGULARSIN LAN!!"
Fritz bembeyaz oldu.Soarah Thomas'ın üstüne doğru yürürken kolunu çekiştirdim.
"Sen kendi boyunda biri ile savaşsana!"dedim.Sırıttı.
"Büyük bir zevkle"dedi dudaklarını yalarken.Bir anda elimi yakmaya başladı,Ani bir hareketle elimi çektim.Soarah iki kılıcını da çıkardı.Bende asamı çıkardım.
-----
Soarah beni yere doğru fırlattı.Heryerim kanıyordu.Ama Soarah'da yara almıştı."İŞİNİ BİTİRECEĞİM!"dedi kılıcını bana savururken.Hemen önüme bir sarmaşık çıkartıp Soarah'ı savurdum.Soarah'ın uçtuğu yerde başka bir sarmaşık çıkardım.Sonra birtane daha...
Soarah bir anda iki kılıcını birleştirip iki uçlu bir mızrak yaptı.Ve sarmaşıkları tek tek kesti.
Bende bu sırada ayağa kalkmıştım.Soarah mızrağını bana doğrulttu.Ama benimde ona bir sürprizim vardı.
Asamı elimde iki parçaya ayırdım.Soarah anlamsız anlamsız bakarken o parçalar elimde iki kampçıya dönüştü.
"Haaa..."dedi Soarah sırıtırkene.Bir ara gözüm efrafa takıldı.Thomas Fritz ile kavga ediyordu.Lucy ve Alex ise ortalıkta yoktu...
Yorum ve vote atmayı unutmayın! ^_^
Multi:Bella's theme song.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ELEMENTLERİZ
Fantasía5 arkadaş... Hava,Su,Toprak,Ateş ve..........Karanlık Büyük Bir Gelecek... Büyük Bir Savaş..