-18-

337 27 5
                                    

Etrafımız karanlık bulutlarla kaplandı.

Demek bizimle oyun oynuyorsun Jane?

Ne kadar rüzgarla savursamda bulutlar dağılmıyordu.Bunun için kendimi toparlamam lazımdı.

"BİZİMLE ADAM GİBİ DÖVÜŞ LAN!"

Soarah'ın boynunun sol tarafında bir dudak görüldü.

"Ben adam değilim ki..."dedi sakince.

Ve ardından kayboldu.

"KIZ GİBİ DÖVÜŞ OZAMAN!"

"Sen istedin hanımağa..."

Jane bir anda Soarah'ın karşısında belirdi.Soarah da dahil hepimiz onun üzerine doğru koştuk.

Ama Jane bir anda hepimizi ayrı ayrı köşelere fırlattı.

3. kişiden

Emma,Soarah,Bella,Lucy...Hepside ayrı yönlere doğru savrulmuştu.

Kendine ilk gelen Bella olmuştu.Asasından yeşil toplar çıkaracak etrafa fırlatıyordu.

Ama Jane'in tepesinde olduğundan habersizdi.

Jane sırıttı.

"Aptal!Benim nerede olduğumu zannediyorsun!"

Bella sesin geldiği yöne doğru baktığında Jane'in tekmesi ile karşılaştı.

Jane o kadar sert vurmuştu ki Bella yerin dibine girmişti.

Bu Bella için sorun değildi.Nasıl olsa Element lideriydi.

Ama Jane'in elinde oluşturduğu mor renkte bir top onu yaralayabilirdi.

Jane topu sertçe Bella'ya fırlattı.

Bella topun bir kısmını toprak kütlesi ile engellese de topun kendisine çarpmasını engelleyemedi.

Yerin dibine daha çok girdi.

Jane yeni bir hamle daha yapacakken solundan gelen alev top onu vurdu.

Hafifçe savruldu fakat bu onun için sinek ısırığından farksızdı.
-----
Lucy ve Soarah kendine gelmişti.

Lucy karanlığın içinde koşuştururken Soarah etrafına dikkatlice bakıyordu.

Jane'in aklına güzel bir fikir geldi.

Önce Lucy ile Soarah'ın karşılıklı yerlere gelmesini bekledi.

Sonra hızlıca ikisinin önüne ışınlandı.

Lucy ve Soarah direk farkında olmadan birbirlerine su ve ateş topu gönderdiler.

Ve olan oldu.
-----
Jane 'Lucy daha güçsüz,ondan başlamak daha kolay olacak' diye düşündü.

Soarah kendini toparlamışken Lucy sadece oturağına gelebildi.

Jane direk Lucy nin önüne ışınlandı.

Ve hançerini çıkardı.

Lucy kendini korumak için hazırlandı.

Jane tam hançerini saplayacağı sırada yukarıdan bir darbe yedi.

Emma'dan

Jane tam Lucy'e saldıracakken yukarıdan ona sertçe vurdum.Jane kısa süreliğine sersemlemişti.Ne olduğunu anlamayan Lucy'e döndüm.

"Çabuk diğerlerini bul!KOŞ!!!!"

Lucy çok hızlı bir şekilde koşmaya başladı.Tam kalkacakken Jane beni fırlattı.

Yerden doğrulamadan Jane yüzüme tekme atmaya başladı.Ama onun bacağını tutup onu yere yapıştırdım.

O kalkmadan sırtımdan bir ok çıkardım.Oku biraz sıkınca ok beyaz renge döndü ve bir anda bir mızrağa dönüştü.

Ayağım ile göğsünün ortasına bastırdım ve mızrağın ucunu boğazına dayadım.

"Neden bunu yapıyorsun Jane?"

O ise kahkahalar atmaya başladı.

"NEDEN GÜLÜYORSUN!"

"Aptal..."dedi sadece

Ve bir anda yok oldu.Ben ne olduğunu anlamadan sağ tarafımdan bir darbe yedim.Sonra sol,sonra sağ...
-----
Artık savaşacak gücüm kalmamıştı.Kendimi serbest bırakmama rağmen ışınlanıp bana saldırıyordu.Gözümü kapatmıştım.Her yerim acıyordu.

Son anda yukarıdan gelen bir darbe ile yere çakıldım.

Artık hareket bile edemiyordum.Sadece acıdan titriyordum.Gözlerimi kapattım.

Jane bir ayağa ile göğüsümün ortasına,diğer ayağı ile kafama basıyordu.

"Seni anlamıyorum..."

Gözlerimi açtım.

"Nasıl bu kadar ezikçe yenilebiliyorsun anlamıyorum."

Cevap vermedim.

"Ama merak etme..."

Hançerini çıkardı ve onu çevirmeye başladı.Mor bir ışık ardından hançer bir katanaya dönüşmüştü.

Katanasını boynumun sağ tarafına dayadı.

"Seni diğerlerinden farklı olarak,acısız ve hızlı bir şekilde öldüreceğim."

Katanasını hızla havaya kaldırınca ani bir şekilde kafamı sola çevirdim.

Demek benim hayatım burda son buluyordu ha..

Derken Jane katanasını hızla bana savurdu...

Yorum ve vote atmayı unutmayın.
Multi:Jane's theme song









BİZ ELEMENTLERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin