"οπότε να περάσω κατά τις εννιά; "
Μου είχε πει.
Πόσο είχα χαρεί εχθές. Πόσο εύκολο να απαντήσω στην ερώτηση του. Πόσο χαρουμενα είχα συμφωνήσει. Νιώθω σα να έχει περάσει ένας χρόνος από τότε. Είναι τρεις τώρα. Τι να κάνω;
Αν γνώριζε η Κορτ κάποιον άλλον και ξεκολλουσε απ τον Άκη; Μα έχω μόνο 6 ώρες.
Αν ξεκολλουσα εγώ; Λίγες μέρες τον ξέρω. Λίγες ώρες.Και μέσα σε τρεις μέρες μου έδωσε τόσα πολλά να θυμάμαι. Βγήκαμε απ το σχολείο τρέχοντας, φτάσαμε σε ένα υπέροχο μέρος που λογικά ξέρουμε μόνο εμείς, οι παλμοι μου εκτοξευτηκαν λίγο πριν αποχωριστουμε και εκείνος πήγε μα με φιλησει! Την επόμενη, με πήγε σε μια καφετέρια με τις Πυτζαμες και ήταν ότι πιο τρελό έχω κάνει στη ζωή μου. Με φωνάζει πριγκίπισσα και με κάνει νιώθω πιο όμορφα από ποτέ. Με πήρε τηλέφωνο στα ψέματα για να μου ζητήσει να βγούμε. Δεν έχω γελάσει ποτέ μου τόσο πολύ, επιτέλους αρχίζω να ξεπερναω το παρελθόν μου!
Και όλα αυτά χωρίς να προσπαθεί, χωρίς να ξέρει τι επίδραση έχει πάνω μου.Πώς να το αποχωριστω όλο αυτό;
Έχω κάνει λάθη στη ζωή μου αλλά μου αξίζει όλο αυτό; Μου αξίζει να χάνω την ευτυχία μέσα απ τα χέρια μου;
Και γιατί η ευτυχία της Κορτ να μετράει πάνω απ τη δική μου;Θέλω να πάω μαζί του, θέλω να τον δω.
Το έχω ανάγκη. Τον έχω ανάγκη.
Και εκείνος πως αισθάνεται; Για εκείνον είμαι ανάγκη ή επιλογή; Είμαι έρωτας ή επιθυμία; Θέλει μόνο εμένα ή θέλει και εμένα;
Τι ήθελα και έμπλεξα; και τώρα αντε να ξεμπλεξω. Το γεγονός ότι δε θέλω να ξεμπλεξω μαζί του το κάνει ακόμα πιο δύσκολο.
Αν του έλεγα ότι είμαι άρρωστη και αν θέλει να έρθει στο σπίτι; Καλύτερο δεν είναι αυτό; Εννοώ, η Κορτ θα έχει την ευκαιρία να του μιλήσει και ίσως και να τα ξεκαθαρισουν.
Αν δεν αισθάνεται κάτι για αυτήν τότε (εντάξει η Κορτ θα νιώσει άσχημα και θα τη βοηθήσω να το ξεπεράσει) τουλάχιστον δε θα αισθάνομαι άσχημα κάθε φορά που θα βγαίνω μ αυτόν. Που δηλαδή δε σημαίνει ότι επειδή βγήκαμε σήμερα θα βγούμε και αύριο και μεθαύριο αλλά λέμε τώρα.
Αν πάλι αισθάνεται για αυτήν κάτι τότε θα είμαι σίγουρη ότι έχω βοηθήσει την αδερφή μου και τον φίλο μου και επίσης θα μπορούμε να κάνουμε παρέα. Εντάξει θα μου λείπει. Πολύ. Αλλά θα μάθω να ζω με αυτό.
Δεν έχω το τηλ του αλλά αυτό είναι το μικρότερο πρόβλημα. Θα ψάξω στον κατάλογο της Κορτ.
YOU ARE READING
Μια Σταγόνα Έρωτας
RomanceΦοβάμαι να ανοίξω τα μάτια μου. Φοβαμαι ότι όλο αυτό που έχτισα θα έχει την ίδια μοίρα με ένα κάστρο από άμμο δίπλα από εκεί που σκάει το κύμα. Και μόλις η θάλασσα αγριεύει, δεν υπάρχει τίποτα πια που να θυμίζει την ύπαρξη αυτού του καστρου. Φυσι...