" Αμάντα; "
Αλλά η φωνή δεν ανοίκει ούτε στον Αλεξ,
Ούτε στην Κορτ...
Ούτε σε κάποιον γιατρό...
Ούτε σε καμία νοσοκόμα...
Η φωνή ανήκει φυσικά στον Άκη...
"Σε έψαχνα ήθελα να σου εξηγήσω... " λέει σιγανα καθώς με πλησιάζει.
" Μη με πλησιάζεις " απαντάω γρήγορα.
" Δε φταίω εγώ σε κάτι. Εκεί που μιλούσαμε, σε βλέπω κάνω να σε χαιρετησω και εκείνη ξαφνικά με παγιδευει στο στόμα της... Σου έστειλα κι ένα γράμμα για να σου... "
" Δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί σου. " τον διακοπτω. Κάνει μια προσπάθεια να με αγγίζει αλλά απομακρυνομαι.
" Είσαι σκληρή, Αμάντα. "
" Πώς τολμησες; " λέω μέσα από κλάματα." Το ήξερες πως η ζωή μου ήταν απαίσια αλλά επελεξες να με πληγωσεις περισσότερο από όλους. Εσύ είσαι σκληρός! Και μην προσπαθείς να ρίξεις όλο το φταίξιμο πάνω της "
" Δεν ξέρω απολύτως τίποτα για τη ζωή σου! Ποτέ δε μου έχεις πει τίποτα! Πάντα με κρατάς απέξω! " φωνάζει.
" Και αποδείχθηκε πως πολύ καλά έκανα " απαντάω.
" Σε αγαπάω. Άκουσε με λίγο, με την Κορτνει είχαμε κάτι, αλλά ότι και να είχαμε αυτό τελείωσε. Εσένα αγαπάω"
" Αν έτσι φέρεσαι σε αυτούς που αγαπάς, τότε σε αυτούς που μισείς τι κάνεις; " τον ρωτάω με σπασμένη φωνή.
" Είμαι ερωτευμένος μαζί σου " λέει χωρίς να απαντάει στην ερώτηση μου.
" Δεν πληγωνεις κάποιον που αγαπάς " του απαντάω." Εσύ όμως πληγωσες την Κορτ. "
" Κι εκείνη με πληγωσε "
" Το ξέρω, μωρό μου, το ξέρω " λέει και ενώνει με μια κίνηση τα χείλη μας...
Δεν απομακρυνομαι. Δε μπορώ.
Ανταποκρινομαι στο φιλί του.
" Γιατί το έκανες αυτό; " τον ρωτάω.
" Σε χρειάζομαι... " απαντάει σιγανα.
" Φεύγεις. Και δεν είναι δίκαιο να κάνεις τον εαυτό σου να μετράει παραπάνω. Δεν είναι δίκαιο να με κάνεις να σε χρειάζομαι ενώ σε λίγες μέρες φεύγεις. Δεν είναι δίκαιο να με αλλάζεις ολόκληρη και μετά να φεύγεις. Γιατί ήμουν καλά. Πριν. Σχεδόν καλά. Σχεδόν υπεφερα, σχεδόν χαμογελούσα. Και μετά έρχεσαι εσύ και το σχεδόν δεν είναι αρκετά τέλειο. Οπότε αρχίζω να γεμίζω με όλες τις ψεύτικες ελπίδες και συναισθήματα. Και τώρα τι έχω; Μια ετοιμοθανατη αδερφή και έναν κατεστραμμενο έρωτα " λέω χωρίς να πάρω ανάσα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μια Σταγόνα Έρωτας
RomansaΦοβάμαι να ανοίξω τα μάτια μου. Φοβαμαι ότι όλο αυτό που έχτισα θα έχει την ίδια μοίρα με ένα κάστρο από άμμο δίπλα από εκεί που σκάει το κύμα. Και μόλις η θάλασσα αγριεύει, δεν υπάρχει τίποτα πια που να θυμίζει την ύπαρξη αυτού του καστρου. Φυσι...