MULTİMEDİA_CAN
Defnenin Ağzından;
"Ane kurban olayım izin ver bak tamam bana güvenme bende kendime güvenmiyorum ama yanımda arya olucak hem can da gelicek anne kurban olayım seni yaradana noluuurrr" Masada Arya'ya 'İkna et amk gece rüyana girerim skerim belanı' bakışımı attığımda Aryada konuşmaya başladı.
"Nisa abla kızın bana emanet yemeyiz onu ya Defne gitmezse bende gitmem hem bilirsiniz beni. Anne sende bir şey söylesene ya gelsin oda lütfen" Arya amsada duran elimi tuttuğunda bende onunkini tuttum.Ne mi olmuştu? Anneme Aryaların bizi yemeğe çağırdığını söylediğimde ilk başta rahatsız etmek istememişti ama ben ısrar edince mecburen gelmek zorunda kalmış. Arya'ya yolda 'gelince kamp işini konuşalım bizimkilerle' diye mesaj attığımda Aryada'tamam konuşuruz sarışın'diye cevap vermişti. Telefonu arka cebime koyup yürümeye devam etmiştik. Eve vardığımızda annemle emine teyze sarılmış bende arya'ya elimle selam verip direk masaya oturmuştum. Yemek bittiğinde de arya'ya bakış atıp konuşmak için söyledim ama o sen başla diye bakış attığında bende tamam dedim. Anneme pazartesi kamp olduğunu canında gideceğini söylemiştim. Emine teyze kararı arya'ya bırakmış benim annem ise izin vermemişti ve şimdide aryayla ikna etme çabasına girmiştik. Bu arada can inşallah gelir.
"Can evladım geliyor mu?"
"Anne geliyor ya isterse arıyım anne lütfen" dedim telefonu elime alarak.
"Kız nisa bırak gitsinler bak hem can da gidiyomuş kollar kızları orda ."
"Aynen nisa teyze ya yemeyiz kızını hem bende korurum bir yanlışı olursa direk söylerim sana" dediğinde aryaya bir bakış attım. 'ikna etmeye çalışıyorum mal' bakışını attğında kafamı telefona eğip ccan'ın numarasını tuşladım. 2. çalışta açtı.
"Can pazartesi olan kampa geliyosun dimi geliyosun."
"Sanada selam cadı"
"Selam ya sonra şey yaparız onu geliyomusun sen"
"Pek gitmek istmeiyorum" Canla koonuşmama emine teyze girmişti.
"Defne kızım söylede can da gelşsin hazır yemek yiyoken." başımla onaylayıp tam söyliyecektim ki can izin vermedi.
"Hemen geliyorum Aryalardasınız dimi 5 dakikaya ordayım" diyip telefonu yüzüme kapattı.
"Ne oldu geliyoymmuymuş kampa"
"Hayır " diye mırıldandığımda arya şerefsizce bana baktı.
"Merak etme be defne ben saan abol bol resim çekerr atarım"
"Atma lan atma pislik inşalah yolsa giderken tekerleğiniz patlar. ormanda kaybolursun da kurtlar yer. Benzininiz biter inşallah. Kar yağarda yollar kapanırt gidemezsiniz inşallah. Şöför bey amca manyak öçıkarda kaçırır sizi inşalah. Nija kaplunbağlkar sarar etrafınızıda size saldırsınlar Amin . Çok amin" diye eklediğimde üçüde bana bakıp 'ne tür bir kızsın sen ya' bakışını attıklarında yüzüm kızarmıştı.
"Kızım hiç insan arkadaşına öyle dermi"
"Demezmi"
"De.." kapının çalmasıyla sandalyeden kalkıp kapıyı açmak içn depar attım. Kapıyı açar açmaz can'ın boynuna atladım.
"Can Nolur git kampa bak sen gidersen izin vericekler nolur" Can cevap vermeden mutfağa gitti.
"Selam gençler"
"Hoşgeldin can"
"Hoşgeldin oğlum"
"Hoş geldin can evladım"Herkes cana hoş geldin dedğinde direk lafa girdim.
"Anne bak can da geliyormuş kampa gidiyimmi.
"Sanada selam defne" kafamla selam verip anneme baktım.
"Can gidiyormusum evladım sen kampa" Can önce bana bakıp sonrada anneme bakmıştı. Mayasa oturup tabağına bir şeyler koyarken ayağımla can'ın bacagına vurdum.
"Nisa ablacım ben pek gitmek istemiyorum da sen bu çatllak kıznı yollarsan bende peşlerinden mecburen giderim" elerimi can'ın omzuna koyuğp masaj yapmaya başladım. Anem bana baktığında 32 diş sırıtarak baktım.
"Oğlum sen gitmezsen ben yollamıycam. Defne arya kızımıda bozuyor bir sen düzeltiyorsun bu kızı yok ama eğer sen gitmezsen ben yollamam . Kusura bakma kızm"
"Can nolur gidelim ya bak sana 2 gb intarnet paketi yaptırırm. Bütün gün masaj yaparım . Ödevelrini yapar her gün sana yemek sımarlarım "
"Tamam Nisa abla tamam. Hiç kıyamıyorum ben bu iki dingile ya" diyip arya ile kafalarınızı tokuşturdu.
Günün geri kalanında arya ile neler getireceğimizi tartışık.
---------------------___________
" bu saati bulanında ecdanını kurduğu alarmla erteliye erteliye skeyim başka bir şey demiyorum." Bacakşarımı yataktan sarkıtıp kensimi zorlukla kaldırmaya çalıştım. Ama diğer tarafa düştüm. Ordan da zorla kendimi kaldırıp etrafa bakınmaya başladım.
" Batuhan yetiş evde samara var koşşşşş" annemin bağırışıyla neye uğradığımı şaşırdım.
" nerde nisa hani nerde " babama baktığımda elinde gitarım duruyodu."Baba gitarı napcan serenat mı yapcan bana "
" defne git saçını başını düzelt kızım haline bak mala dönmüşsün."
"O zaman anneme döniyim" diye babama laf soktuğumda babam ' senin ebeni sikerim bana laf sokma' dermiş gibi baktı. Odamdan çıktıklarımda tekrar yatağa yatıcaktım ki telefon çaldı. Mecburen kalkıp masaya dığru bir kaç adım attım.
" Arya ölüyoğummm"
"Sana da günatdın sarışın malımız. Beş dakikaya kapıdayım hemen in yoksa o evi başına yıkarım." Telefonu yüzüme kapattı. Telefonu masaya atıp okul kıyafetlerimi giymeye çalıştım evet sadece çalıştım kolu boynuma boynumuda koluna sokmaya çalışıyorum. Sonunda düzgünce üzerimi giyinip çantamı hazırladım ve evden çıktım.Arya'nın ağzından;
Defneye çabuk olmasını söyleyip bişey demesine fırsat vermeden telefonu kapattım.
Telefonum titrediğinde ekran kilidi tusuna basıp kiliti açtım ve ayaz gerizekalısının mesaj atmış olduğunu gördüm.
Numaramı nerden mi bulmuş?
Dün beni biri aramıştı hatırladınız mı ? Oymuş numaramıda sınıfın whatsapp grunundan bulmuş ağır işsiz.Ona cevap vermek yerine tuş kilidini açıp annemin rehbere girip 'MELEĞİM' adlı kişiyi aradım.
2. Çalışta açmıştı.
"Annecim ?"
"Efendim tatlım?"
"Iıı şey sen iyimisin ?"
Annemin öflediğini hissedebiliyordum ama ne yapabilirim ki daha iki gün öncesine kadar perişandı."İyiyim tatlım beni merak etme."
"Anne bak bu kamp şeysine izin verdin ama gitmeyip seninle kalabilirim biliyosun dimi gitmek zorunda değilim."
"Aryacım be iyiyim bitanem sende beni iyice hasta ettin kafanı böyle gereksiz şeylerle yorma tatlım."
"Peki anne. Seni seviyorum."
"Bende seni." diyip telefonu kapattı."Canımcım." Arkamı dönüp baygın bakıslarka defneye bakarak
"sonunda" dedim isyan edercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.