MULTİMEDİA-DEFNE
KEYİFLİ OKUMALAR :*
Defne'nin ağzından
Dersle alakamı kesip bir yandan Ali'ye bir yandan Ayaz'a bakıp Bir yandan da Arya'yla uğraşıyordum. Hocanın bana birkaç kere uyarıcı bakışlarını algıladığımda kafamı öne eğip beş dakika geçmeden yine konuşmaya başlıyordum. Masaya eğilip Ayazın kolunu dürttüm. Ayaz geri döndüğünde bana bakıp güldü.
"Ne gülüyorsun be"
"Kızım o nasıl bir saç cadı diyordum ya sen şu an tam anlamıyla cadı olmuşsun" Elimi saçlarıma gezdirip düzelttim. Arya'ya baktığımda kafasını masaya koymuş uyukluyordu.
"Ayaz enişteciğim ay siz şimdi çıkıyor musunuz ya"
"Tabi lan ne sandın"
"İnsan sanmıştım bir kızla lanlı konuşulur mu öküz bak enişte falan demem atlarım üzerine"
"Sakin ol baldız" Dediğinde gülümsedim.Aliyi gösterip
"Uyuyor mu " Diye fısıldadığımda başıyla onayladı. Zil çaldığında Ayaz Arkaya dönüp arya'nın saçını okşamaya başlamıştı.
"Defne o elini alıp görüne sokucam şimdi dokunma" Ayaz gülerek saçını okşamaya devam ettiğinde Arya hızla kafasasını kaldırıp bir bana bir Ayaza baktı.
"Ulan sınıfa manda girse onuda benden bilirsiniz"
"Sevilimin üzerine gitmeyin lan" Ali arkasını dönüp elimi tuttuğunda ona içten bir gülümseme attım oda aynı şekilde bana gülümsedi.
"Aşkım bak bak bunlar var ya"
"Defne ben daha bir şey demedim"
"Ses kes Arya. Aşkım bak bunlar çıkıyorlar" Dedim Ali'ye gülümseyerek.
"Defne okuldan sonra ben seni tek yakalıyacağım sen hiç merak etme"
"Bende seni seviyorum Aryacığım" Ayaz kaş göz işaretleriyle dışarıya çıkmamızı istiyordu. Ali'yi elinden tutup Kaldırdım.
"Biz dışarı çıkıcaz ya sizde gelsenize"
"Yok ya biz burda koşucaz" Kafamı olumlu anlamda sallyıp Ali'yi sınıftan çıkarttım.Merdivenlerden yavaş yavaş inip bahçeye çıktık boş bir bank bulup oturduğumuzda etraftaki insanları incelemeye başladım.
"Kampta konuştuğunuz konu bu muydu?"
"Evet aşkım bu konuyu konuştuk. Seviyorum falan demişti.Caner'i sormuştu falan"
"Vay be hiç beklemezdim onların çıkacağını"
"Bizim çıkacağımızı bekliyodun yani"
"Tabi kızım bırakır mıyım ben seni başkasına"
Kollarımı Ali'ye sarıp kokusunu içime çektim.Gözlerimi Dinlendirmek için kapattım. Ali kafasını başımın üzerine koymuş derin derin nefes alıyordu."Ali abi topu atsana" Ali beni kaldırmadan ayağıyla topu kenara atmıştı. Çocuk teşşekür edip. oynamaya devam etmişlerdi. Zil çaldığında el ele sınıfa girdik. Ayaz Arya'nın yanına oturmuştu bende mecburen Ali'nin yanına oturdum. Ders kimya'ydı. Hoca girdiğinde Arya'ya baktım ve aynı anda.
"Gürkancığım geldi"dediğimizde ikimizde amazon kaçkını gibi gülmüştük. Ayağa kalktığımızda hoca eliyle oturun işareti yapmıştı biz otururken hoca masasına geçmiş sınıf derfterini açmıştı.
"Başkan" dediğinde Ali den geçmek için izin istedim Ali yana kaydığında hızlıca gecip gelmiyenlerin numarasını söyledim. Geri geldiğimde Ali ayağa kalkmış bana yol veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.