MULTİMEDİA - DEFNE☆ARYA
Keyifli okumalar :*
Defne'nin ağzından;
Televizyondaki saçma yarışmamı desem dizimi bilemediğim şeyi izlemek istemesem de izlemiştim. Ben bu kadar salak bir karı daha görmedim ya neyse şimdi o karıyı anlatamıyacağım. Telefonumun sesini duyduğumda ayaklanıp masanın üzerindeki telefonumu aldım.
"Babacığım "
"Kızım biz yarım saate yola çıkıyoruz da gitmeden görelim bir seni"
"Tamam Babacığım geliyorum hemen" Telefonu cebime koyup Arya'ya baktığımda meraklı gözlerle bana bakıyordu.
"Ya kanka babam ile annem iş gezisi için bir yere gidiceklermiş de bir kaç hafta yoklar burda kalsam olur mu?"
"Saçmalama bu soruyo sormadın sayıyorum"
"Canım"
"Sarışınım" Dediğinde gülümsedim.
"Ben bir saate gelirim"
"Tamam canım" Eveden çıkıp bizim evin yolunu tuttum. İki alt sokakta oturuyorduk. Telefonumun Düşeceğini hissettiğimde telefonu Eteğin cebine biraz daha ittirdim.
"Ooo Defne" Karşı kaldırıma baktığımda Yusuf bana bakıp gülmeye başlamıştı. Benim olduğum kaldırıma geçmek için yoldan yürüdüğünde İnşAllah tır çarpar diye dua etsem de kötüye bir şey olmaz sonuçta gelmişti.
"Ne o kız selam da mı vermiyorsun artık?"
"İnsan olana selam verilir yusuf"
"Ben senin eski sevgilinim Defne"
"Sende diyorsun işte Eski. Olmuş bitmiş bir şey. Hatamı yüzüme vurup durma"
"Benimle çıktığını hata olarak mı görüyorsun"
"Aynen öyle" Hızlı Adımlarla evin yolunu tuttum. Arkamdan baktığını hissediyordum.
"Etek yakışmış" Diye bağırdığında hiç arkamı dönmeden yürümeye devam ettim. Eve vardığımda Annem Ve babam kapının önünde valizlerini arabaya koyuyorlardı Adımlarımı biraz daha hızlandırıp Annemin yanına gittim.
"Kızım gelmemeye kararlı mısın bak hayla gelme şansın var"
"Yok babacığım siz gidin bol bol da resim çekilin" Babam gülümsediğinde babama koşar adımlarla gidip sarıldım.
"Önce Allaha Sonrada Can oğlumla Arya kızıma emanetsin. Emine hanımıda sakın üzmeyin kızım"
"Baba çocuk değiliz"
"Sen benim miniciğimsin"
"Sen benim ilk aşkımsın ya" Diyip babama sıkıca bir kere daha sarıldım.
"Anneye sarılmak yok mu?"
"Olmaz mı?" Diyip anneme de sıkıca sarıldım.
"Hadi kızım kendine çok dikkat et"
"Sizde babacığım."
Arabaya binip yola çıktıklarında arkalarından el sallamıştım. Eve girip. Kapıyı kapattım. ayakkabılarımı çıkartıp odama depar attım. Önce üzerime kot pantolonumu ve Kot gömleğimi giyip üstten üç düğmesini açtım. Gömleği pantolonun içine basıp. Küçük bir çanta aldım. İçine pijama . pantolon.eşofman ve bir kaç tshort koydum.Okul çantama 3 defter ve okul kitaplarını koydum. Spor çantamın içine spor kıyafetlerimi koydum. Çünkü adı üstünde spor çantası.Okul çantamı ve spor çantamı koluma takıp Küçük çantayı da elime aldım. Kapının kenardaki prizden şarj aletimi alıp küçük çantanın içine sıkıştırdım ve odamdan çıktım. Salonun üzerindeki koltuğa elimdeki çantayı koydum. Mutfaktan bir kaç lokma bir şey yedikten sonra tam çıkacakken dolaptaki abur cuburları gördüm. Bir poşet alıp içine doldurdum. Bu kadar şeyi nasıl taşıycam ben ya.elim telefonum gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Novela JuvenilOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.