MULTİMEDİA-DEFNE
telefonumun çalma sesiyle elimi montumun cebine getirdim. Telefona baktığımda Ece arıyordu. Telefonu açıp kulağıma getirdim.
"Kaptan nerdesin maçın başlamasına 10 dakika kaldı. Bak gelmiycem falan deme Vallaha ölürüz burda Defne yet-"
"Geliyorum lan sakin ol bilyosun bensiz bir hiç sizin zuhahaha"Diye kötü bir espiri yaptığımda caner yüzüme bakıyordu mal mal.
"Tamam koş defne koş"
"Tamam" der demez telefonu kapatıp geri montumun cebine koydum ve yerden kalktım.
"İyiydik ya niye kalktın ki"
"Kıçım dondu lan. Hadi ver elinide kaldırıyım bari acıdım" elimi Caner'e uzattım. Caner sıkıca tutup beni kendine çektiğinde yerle bütünleştim. Ulan yer çekiyo derlerdi de inaamazdım harbi çekiyomuş. Gerçi yer değil Caner çekmiş oluyorda neyse girmiyelim o koonuya
"Oha oha herkesin içinde asfalta dayıyo yuh yuh." Caner'e öldürücü bakışlarımı attığımda 'Sakin Defne reis' der gibi baktı. Önüme baktığımda 2 tane çocuk bana bakıp gülüyolardı.
"Ne gülüyosunuz lan ilk defa mı yere düşen birini gördünüz lan sizin o dişlerinizi hiç üşenmem kerpetelne kopartır tutkalla kıçınıza yapıştırırım bundan sonra götünüzle yersiniz yemeği adam olun lan." İçlerinden biri sinirle üzerime doğru gelirken bende yerden kalkıp üzerimdeki tozları silkeledim.
"Ne küfür ediyosun lan ayık ol bak kızsın diye bir şey yapmıyorum."
"Hadi ya o kız diye bir şey yapamıyorsun. Eee o zaman gel bana yap. Tabi götün yerse." arkama baktığımda ali olduğum tarafa doğru geliyordu.
"Ali lan sende her yereden çıkıyosu benimi takip ediyosun bak doğruyu söyle kızmıycam" Ali gülerek tam yanımda durdu.
"Yok ya kuzenimin maçı varda onu izlemeye gidiyorum şimdi" kafamı tamam anlamında salladım.
"Evet gençler sorun nedir." dedi ali çocuklara bakarak. Arkama bakıp Caner'i aradım gözlerimle. Caner eline bir sopa almış ve tam yanımda durmuştu. Bir yanımda ali bir yanımda caner. Kazamız mübarek olsun.
"Kız yere düştü bizde güldük so-"
"Gülmiyceksin lan" dedi ali onun sözünü keserek.
"Gülersek nolur lan napcaksın neyine güveniyosun oğlum sen" dedi adını bilmediğim çocuk. Aliyi kolundan tutup geriye çekmeye çalıştım.
"An-"
"Bize güveniyo lan. Asıl sen bu kıza ve bu çocuğa karışırken neyine güveniyosun ." evet şimdi tam olmuş bir Arya eksikti ben napcam şimdi maçın başlamasına 5 dakika var ve burda olay çökmıştı.
"Ayaz Yalın abi tanıyo muydunuz siz bunları tanıdığınızı bileydik yapmazdık abi ya pardon." aliye noluyo burda diye bakış attığımda alide bana anlamadım şeklinde bakış atmıştı. Ayaz ali ve benim önüme geçmiş çocuklarla konuşmaya başlamıştı.
"Neyse ali sağolasın ben gidiyorum maç var geç kaldım hadi eyvalah." Ali kolumu tutmuştu.
"Ne oldu ne var kolumu çok mu beğendin." ali gülerek cevap verdi.
"Bir günde yere düşme be sakar"
"Aslında ben yere düşmüyorum. sakarlık değil yani. hani bir söz var ya yer çekiyo diye cidden çekiyomu diye denedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.