29. Bölüm

19 1 0
                                    

Multi media AryaDefne
DEFNENİN AĞZINDAN

Ayaz bir kaç gün ortalarda olmadığı için arya iki gün nerdeyse benimle bile buluşmamıştı. Boru değil ya sonuçta sevgilisi şahsen Ali gitse ki yollamam bavula girerim bende giderim de her neyse hem Ali nereye gidiyor ki Allah Allah gidemez yok olmaz. Neyse konumuza dönelim Ayaz geri döndüğünde Arya da eski haline dönmüştü pek belli etmedim ama doğrusu bende Ayaz'ı baya bir özlemiştim. Yokluğu belli oluyor çocuğun e normal o boyla her türlü belli olur. Uzun bey seni.

"Defne güzelim in bir aşağıya arkadaşın gelmiş seni bekliyor."

"Tamam geliyore" yataktan kalkıp odamdan çıkarken düşünmeden edemedim . Ulan benim bir Arya arkadaşım var birde Ayazla yalın Ayaz Arya'ya gider. Yalın desen kimseyi tınlamıyo. Ulan benim arkadaşım yoh. O halde bu kim. Yusuf'sa uçan kafa atarım buraya yazıyorum. Merdivenlerin sonuna geldiğimde annem beni görüp salona geçmişti. Bende hemen kapının önüne depar attım. Dışarıya baktığımda kimse yoktu. Bir kaç adım attığımda. Bir kolun belimden ve boynumdan tutulmasıyla çırpınmaya başladım.

"Ulan senin o kolundaki derini lan kemiğine soktuğum . İmdaat Beni öldürüyolar yetişin gomşular" koca karı edasıyla bağırırken. Eliyle ağzımı kapatmıştı.

"Defne böğrümü deştin defne . Kızım benim naptın sen ya prenses diyoduk kamyon şöförcüsü çıktı içinden" kolunu üzerimden çektiğinde yüzümü Ali'ye döndüm. Sinirle ali'ye bakarken bir anda gülmeye başlamıştı. O gülünce bende gülümsemiştim. Pezevengim benim ya.

"Lann kimse benim kızıma dokunamaz. Yettim Defne" annem elinde oklavayla kapıya çıtığında Kahka atmamak elde değildi. Ali. Gülmemek için zor duruyor ben ise kahka atmaya başlamıştım. Annem bizi görünce özür dileyip salona geçti.

"Aşk.."

"Ali annem içerde gel bahçede konuşalım" dedim göz kırparak. Annem daha sevgilim olduğunu bilmiyordu . Olsa bacaklarımı kırmakla kalmaz kemiklerin hepsini koparır köpeciklere verirdi. Bahçede duran hamağa oturup Ali'nin konuşmasını bekledim.

"Ya aşkımcım biliyorsun sınavlar başlıyor ve ben matematikten çok afedersin bir bok anlamıyor. Ben diyor sen bana matematik çalıştırmak. "

"Olabilüüü. Çalıştırır ben seni matematik. Sen olmak rahat" gülmeye başladığında bende gülmeye başladım.

"Aşkım sen eve git o zaman bende öğlen gibi gelirim şimdi anneme yardım ediyim."

"Tamam yavrum hadi görüşürüz"

"Görüşürüz bir tanem" Ali yanağıma bir öpücük kondurup gittiğinde inşAllah kimse görmemiştir diye hatim indirmeye başlamıştım. Eve girip direk odaya çıktım.matematik defterini yatağın üzerine atıp dolaptan kıyafet aramaya başladım. Siyah kot pantolon ve yeşil bol bir tshort giyip yatağın üzerindeki defter alıp odamdan çıktım. Annemin yanına gidip Ali'ye matematik dersini çalıştıracağımı söylediğimde hemen kabul etmişti.

"Defne canım gelsene bir dakika"

"Geldim aney"

"Otur kızım"

"Anne vallahi brn bir şey yapmadım" dedim elimi ben suçsuzum şeklimde sallarken annem gülerek konuşmaya başladığında hemen yanına oturdum.

"Defne kızım bak artık küçük değilsin hoşlandığın olabilir. Veya senden hoşlanan olabilir. Hatta çıkma teklifi bile almış olabilirsin. Sen güzel bir kızsın."

"Ah canım kendim" dedim kendime sarılarak.

"Yani güzelim benim anasının kızı" kendine pay çıkardığında kafamla onayladım. Anam da güzel benim taam mıı hıh :)

Üç MaymunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin