MULTİMEDİA-ALİ
"Eve çocuklar okul çıkışından yaklaşık yarım saat sonra kamp için otobüs gelecek. Kampa katılanlar okul bahçesinde sıraya girecek." hoca kamp ile ilgili bilgi verirken bende sırtımı aryaya yaslamış etrafa bakıyordum. Okula yürüyerek geldiğimiz için biraz yorulmuştum.
"Defne camış gibi yayılıyon az insan ol ya"
"Camış fala ayıp oluyo ama arya alınıyorum bak" dedim aryaya somurtarak.
"Camış deme tabi camışlara yazık.duysalar utanırlar vallaha"
"Ne diyon zürafa kılıklı maymun ne diyon" diye çıkıştım ayaz beye.zil çaldığında kantine doğru depar attık. Arya ya para verip benim için köfte ekmek ve ayran almasını söyledim . normalde almazdı ama bu sefer ikiletmeden kabul etmişti. kantinin köşesindeki boş masaya yayıldım. Aryayı beklerken başımı masaya koydum.Bir hareketlenme hissettiğimde kafamı kaldırıp karşıma baktım.
"Saçını düzelt cadı gibi gözüküyosun"
"Bakma o zaman aliciğim"
"Ama ben bakmak istiyorum"
"o zaman böyleyken bak"dedim göz kırparak. kantinin içine bakıp Aryayı aradım gözlerimle.hayla sıradaydı. Önüme döndüğümde ali hala bana bakıyordu kafamla 'ne bakıyon gerizekalı' dermiş gibi salladım. Elim istemsizce saçıma gitmişti. Saçımı düzeltip telefonun ekranında kendime baktım düzgün gözüküyordu.
"Ha şöyle az cici kız ol"
"Seni bir ısırırım görürsün cici kızı hem sen niye oturdun ki kalksana ya"
"Kampa gelicek misin diye sorcaktım"
"Niye sen gelicek misin ki?"
"Gelmemi ister misin?" dedi alayla gülerken.
"Gel veya gelme banane ki sanki bana geliyordun"
"Ya sen kampa gittiğin için bende gideceksem" dedi alaylı gülümsemesini devam ettirirken.
"Çok komiksin ya "
"Sağol" aryaya bakmak için gözlerimi kantinin içine çevirdim. yuh ya sıra ilerlemiyomu grişte aradan ölüyom açlıktan. Ölüyorummm.
"Gidicek misin?"
"Evet sen gelmiycek misin ki kampa"
"Gelmemi ister misi?"
"Sen ne içtin ya"
"Hiç bir şey"
"O zaman daha beter oksijenle kafa mı buluyon sen "
"Olabilir"
"Aliii"
"Defne" yandaki sandalye ye birisi oturduğunda doğal olarak kafamı yana cevirdim.
"Ulan biri bitmeden biri geliyor. Hayır Allahım yolluyosun bari sırayla yolla."
"Dur kuduz sarı manyak şey senin için gelmedim. Aliye bir şey söyleyip gidicem" kafasını aliye çevirdiğinde bende ayazı dinliyordum.
"Yalın kampa gelmiycekmiş kızlarla takılcakmış. Kızlar senin de onlarla olmanı istiyormuş. Yani hande istiyomuş. Sen gelicek misin kampa" gözlerimi dikip aliye baktım. yok artık hande şu sürtük hande yok artık ya aliyi istiyo. ben şok ben iptal ali bana bakıp sanki bana cevap veriyormuş gibi konuştu.
"Tabiki gelirim hem güzel kız hande eğleniriz" lafı bitince masadan kalkıp aryanın yanına gittim. sırada duran aryayı öne itip daha kolay almasını sağladım. Yemeği alip bana verdiğinde hızla sınıfa çıktım. peşimden aryada geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.