MULTİMEDİA - İKİZLER (gömlekli olan Ayaz tişörtü olan Yalın bilginize.)
KEYİFLİ OKUMALAR :*
Arya'nın Ağzından;
Okul çıkışında Can bir işi olduğunu söyleyip bizden ayrıldı. E tabi sıkı sıkı tembihlemeyide unutmamıştı.
Defne ile okuldan çıkıp yürümeye başladık. Omzumda bir kol hissetmemle irkildim ve hiç düşünmeden arkadaki kişiye dirseğimi geçirdim. Arkama döndüğümde Ayaz iki büklüm karnını tutuyordu.
"Arya n'aptın be güzelim ölüyorum." dediğinde,
"Öyle sinsi sinsi arkadan gelirsen olacağı bu." dedim.
"Çok acıdımı. ?" diye sorduğumda 'hı hı' diyip dudak büzdü tatlı öküzcüğüm benim.
"Gel hadi gel." diyip elinden çekiştirmeye başladım.Defne'nin ağzından
Arya'nın ayaza geçirdiği dirseğe ne kadar çok gülmek istesem de bir yandan da acımıştım. Eli de ağır yani yazık oldu garibime. Korkup kaçmasa bari. Arya Ayazı çekiştirdiğin de Ayaz kolunu Arya'nın omzuna atıp yürümeye başlamşlardı.Yalına baktığımda o da bana bakıyordu.
"Ali nerde biliyor musun?"
"Okulda bir işi olduğunu söyledi"
"Ne işi" Diye sorduğumda bilmiyorum dermiş gibi kollarını kaldırdı.
"Peki sağol" Dediğimde gülümsedi.Önüme döndğümde Arya ve Ayaz bizi hiç tınlamadan ilerlemeye devam ediyordu.Elimi hadi gidelim anlammında salladığımıda yürümeye başladı.
"Yalın bir şey sorucam da istersen cevap vermiye bilirsin tabi zorlıyamam"
"Sor"
"Neden bu kadar sessizsin"
"Sessiz?"
"Yani Ali ve Ayaz gibi değilsin Durgunsun"
"Konuşmamı gerekirecek bir konu yok ondandır" Geçiştirmeye çalıştığın hissettiğimde Sustum. Arya ve Ayaza baktığımda geriye dönüp bizi beklemeye başlamışlardı.Adımlarımızı biraz daha hızlandırıp yanlarına vardık. Arya'nın koluna girip yürümeye devam ettik. Evin sokağına girdiğimizde Arya durup Ayaz'a baktı.
"Sizin gelmenize gerek yok artık sokakta da bir şey olmaz her halde"
"Ya olursa"
"Doğru diyo uçak çarpar kesin gel enişte gel" diye söylendiğimde Arya'nın bakışlarına maruz kaldım. Ellerimi karışmıyorum şeklinde havaya keldırıp bir kaç adım ileriye gittim. Telefonu cebimden çıkartıp Annemi aradım.
"Alo Anneciğim"
"Canım kızın nasılsın bir sorun yoktur inşallah"
"Yok Anneciğim sesini duymak için aradım nasılsınız babam nasıl"
"İyi kızım şimdi işte o, bende öyle Bir kafede oturup kahve içiyordum"
"Hımm güzel mi kız kahve"
"Hemde nasıl"
"Bak canım istedi şimdi" Annem gülmeye başladığında bende gülmüştüm.
"Eee siz nasılsınız Emine hanımı üzmüyorsunuz dmi"
"Yok anneciğim cici kız şeklindeyiz evde"
"Aferim kızıma. Neyse kızım ben kapatıyorum kendine iyi bak"
"Sende anneciğim Babama selam söyle" diyip telefonu kapattım. Arya yanıma gelip koluma girdiğin de yürümeye devam ettik. Evin önüne geldiğimizde Arya çantasından anahtarı bulup kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.