Multimedia-AYAZ
Defnenin ağzından
"Sarı hadi kalk okula geç kalıcaz" o lanet olası pazartesi geldi mi olamaz ben daha yeni alışmıştım tatile ya.
"Defne giricem şimdi odaya görücen ebeninkini hadi" yataktan kalkıp hızla üzerime okul kıyafetlerimi giydim. Aryanın odaya dalmasıyla kafamı otomatikman kapıya çevirdim.
"Defne odamın ağzına sıçmaktan vaz geç güzelim"
"Naptım ya"
"Kızım odanın haline bak savaş alanı gibi"
"Savaşlar benden sorulur bak anlatıyım..."
"Ses kes hadi gidelim" tamam diyip yerde duran çantamı aldım spor ayakkabılarımı giyip evden çıkacaktım ki gözüme metal bir kalemtraş çarptı. Onu alıp hızla evden çıktım. Jiletini çıkartmak için köşesindeki vidayı çıkartmaya çalışıyordum.
"Napıyosun cadı" kafamı çevirdiğimde can tam yanımda duruyordu.
"Vidayı çıkartma çabasındayım"
"Amaç" Arya gelmiş yürümeye başlamıştık.
"Kescem kendimi ya hemde kalemtraş jiletiyle iki saatir vidasını çıkartmaya çalışıyorum"
"Ne kızım saçmalama tamam öldür öldürceksende arkadaşın nasıl öldü dediklerinde kalemtraş jiletiyle öldü mü dedirtceksin bana"
"Ama faber castel"
Can bize bakıp gülerken ben vidayı çıkartmaya devam ediyordum. Can elimdeki kalemtraşı alıp fırlatığında Arya ona öldürücü bir bakış atmıştı.
"Can o benimdi"
"Hoba pardon ya bilseydim atmazdım" arya kolunu beline bağladığında can onada kolunu atmıştı
*******
Dersimiz coğrafya ve çok değişik bir hoca giriyordu. Abuk subuk şeyler anlatıp beynimizi yıkamaya çalıştığını düşünüyorum artık. Bu gün ayaz ve Arya spor olduğu için bu derse girmemişlerdi biz de en arkada Aliciğimle oturuyorduk.
"Evet çocuklar söyleyin bakalım volkanik dağlar nasıl oluşmuştur"
"Ben biliyorum hocam" hoca gözlerini sınıfta gezdirince bende elimi kaldırdım.
"Sen kimsin ve defneye ne yaptın" hoca gülerek bana baktı.
"Söyle bakalım nasıl oluşmuştur."
"Hocam vallaha Allah yaratmıştır Allahın işine karışamayalım sorgulamayalım"
"Defne aynı defneymiş ya sevindiydim"
"Sağolun canım hocam " kapı çaldığında nöbetçi öğrenci gelmişti.
"Hocam Defneyi beden hocası çağırıyor."
"Gürkancığım mı?" Bütün sınıf bana döndüğünda
"Şaka şaka" diye toparlamaya çalıştım. Hoca ya sabır çekerek bana gidebilirsin işarteti verdi. Meedivenlerden üçer beşer inip beden hocamızın odasına girdim.
"Hoş geldin Defneciğim direk konuya girecepim viliyorsu. Sen kız futbol takımının kaptanısın ve senin çok önemli bir görevin var"
"Biliyorum hocam"
"Ne olduğunu söyler misin?"
"Takıma destek çıkmak ve onları yönetmek" hoca kafasını olumlu anlamda salladığında sorar gözlerle ona baktım. Bunu sölemek için çağırmış olamaz ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.