17.Bölüm

35 3 0
                                    

MULTİMEDİA-ALİ

KEYİFLİ OKUMALAR :*

1 HAFTA SONRA;

Alarmımın kulak tırmalayan sesiyle uyandım ve saate baktım saat 06:30'du hızlıca kalkıp kısa bir duş aldım saçlarımı kuruttum. 

Çabucak formaları mı giyip üstüme polar aldım havalar yavaş yavaş ısınıyordu. Bugün ayrı bir enerjiktim çıkışta babamın yanına gidicektim uzun zamandır görüyordum hem ona süpriz yapacaktım hem de aralarındaki sorunu öğrenecektim. 

Odamdan çıkarken telefonum titredi ve SARI KARI kişisinden mesaj geldiğini görünce sırıttım mesajı açık okumaya başladım

Gönderen:SARI KARI

Canımcım biz Can ile birlikte sizin oraya doğru geliyoruz

Gönderilen:SARIKARI

Tamam çıkıyorum bende birazdan.

telefonu cebime tıkıp kapının ucundan anneme baktım hala uyuyordu odasının kapsını yavaşça kapatıp ses fazla ses çıraktmamaya özen göstererek aşağıya indim çantamı sırtıma taktım ve fortmanto'dan spor ayakkabılarımı alıp ayağıma geçirdim anahtarlıktan anahtarımı alıp dışarıya çıktım.

Bahçe kapısına doğru ilerlerken Defneler'den bizim evin önüne doğru geliyolar da ikisine de günaydın dedim. Bu sabah pek minibüs havasında değildim Defne ve Can'a yürüyelim deyince sanki bunu dememi bekliyolarmış gibi anında kabul ettiler.

Defne'nin koluna girip kulağına ''Haberi var mı ?'' diye sordum o da başını olumsuz anlamda salladı. Bence hallet şimdi okulda sizi Ali ile öyle görürse büyük sıkıntı.'' dediğimde ağlamaklı bir suratla bana bakıp ''Ya olum nasıl söyliyim şim-''

''Can Defne sana bir şey söylicek.'' Defne bana öldürücü bakışlar atarken ona 'ibnelik kanımda var' diye fısıldadım.

''Ne söylicekmişsin bakalım sarı kız."

"Iıı şey canımcım seni çok seviyorum biliyosun dimi ? Sen benim canımsın Aryadan bile çok seviyorum seni biliyorsun dimi" Defne Yusuf Yusuflar daydı. Korkacaktı tabi Sonuçta sevgilisi olduğunu söyliyecekti ay öldürmese bari daha genç. Diye geçiriyordum içimden

"Ne yaptın doğru söyle?" Can bunu söyleyince Defne dayanamayıp bir anda

"Biz Ali'yle çıkıyoruz." dedi.

"Hee tamam lan Ali'yle çıkı- laaaan ne dedin kızım sen beni katil mi edicen ne demek Ali'yle çıkıyoruz Defne seni boğarım. Boğmakla kalmam 35 yerinden bıçaklar gelinlik giydirip ormandaki hayvanların içine atarım. Derini yüzer  Somolilere kemiklerini de kopeklere veririm. Defne ulan sizi yanlız bırkamıyacak mıyız? " 

"Can bir sakin olur musun lütfen. Ali diğerleri gibi değil bunu sende biliyosun bende."

"Aryaaa!"

"Ne var olum Allah'ın bildiğini kulundan mı saklıyım efendi çocuk Defne için daha iyisini mi bulucan. Lan senin yüzünden kız evde kalıcak. Bırak zaten kırk yılda bir gelmiş. Bunun mallıklarına kim dayanır ki. Ama çocuk bunun mallıklarıyla seviyor. hem gözünün önündeler. Daha ne istiyosun?" Can böyle diyince biraz daha yumuşamıştı.

"Orası öyle."

"Eee o zaman."

"Bana bak Defne çocuğun hele bir yamuğunu göriyim yemin ediyorum sevgilin filan demem öldürürüm onu."

Üç MaymunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin