14.Bölüm

66 7 0
                                    

-Ali'ninsöylediği şarkı multi media'da-

-Multi media Ali Defne-

Defnenin ağzından

'Senin kolunu ulan sok sok ağzıma sok pezevenk ya' Dedim içimden. Kolunu yavaşça geriye çekerken kendimi ileriye attım. Üzerime  kırmızı siyah kareli gömleğimi giyip önden bağladım Altıma da kısa bir kot sort giyip ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp Arya'yı uyandırmadan dışarıya çıktım. Çadırı dışarıdan kapatıp etrafa bakınmaya başladım. Bir kaç kişi uyanmış yemek yiyorlardı yanlarına gidip birkaç lokma ağzıma attım. Can'ın çadırına gidip can'a seslendim.

"Can kalk hadi uyan ulan" dedim bağırarak.

"Defne senin ağzını yırtarım az sus" dedi uyukulu sesle.

"Canım gidicektin o yüzden diyorum." dedim ve çadırdan uzaklaştım. Kahvaltı edenlerin yanına gidip yemek yemeğe devam ettim. Ayaz ile yalın kalkmış masaya oturmuşlardı.

"Günaydın manyak"

"Günaydın uzun  bey" dedim ayaz'a gülerek. çaprazımdaki yere oturdu Yalında sevgilisi diye düşündüğüm kızın yanına oturmuştu.

"Defne seninle bir  ara konuşalım" Ayaz'a baktığımda ciddi bir surat ifadesiyle bakıyordu.

"Konu ne?" dedim. Ciddi bir halde

"Konuşunca öğrenirsin " dedi gülerek. Masaya sessizlik hakim olmuştu. Herkes birer birer Çadırlarından çıkıp kahvaltı yapmak için masalara yerleşiyorlardı. Son lokmamı yiyip masadan kalktım.

"Afiyet olsun hepinize" Dedim 

"Sağol" dedi bir kaç kişi. Can kalkmış çadırı toplamaya başlamıştı. Ne Olmuştu acaba soramamıştım da gerçi sorsam da anlatmazdı. Can'ın yanına gidip yardım gereklimi diye sorduğumda' Sen yardım etmezsin ki pol'un  ağzına sıçarsın bu çadır bir dahada kurulmaz'  demişti. 'Sen bilirsin' diyip etrafa dolanmaya başlamıştım. Çadırların arasına girip çıkıyordum. 

"Defne canım hadi ben gidiyorum kendinize çok iyi bakın" dedi can yanıma gelip yanaklarımdan öperken.

"Tamam canım sende iyi bak" dedim yanaklarını öperken.

 "Bu arada üzerine uzun bir şey giy. Bu ne kız böyle malı ortaya çıkartmışsın."

"Can ya"

"Defne. Git üzerine uzun bir şey giy Arya'yı da çağır ona da bir sarılayım.

"O uyuyor ya boşver onu sonra bana kızıyor."

"Tamam hadi kendinize iyi bakın öptüm canım" dedi sarılırken bende sarıldım. Can ormanın ordan giderken bende ters tarafa yürümeye başladım. Ormanın içine doğru yürümeye başlamıştım. Kulaklığı telefona takıp rastgele bir şarkı açmış.  Yeşillikleri tekmeleyerek yürümeye başlamıştım. Bir ses duyduğumu Hissettiğimde arkamı döndüm ama kimse yoktu. Önüme dönüğümde Ali biraz ileride yürüyordu. Ne yapıordu ki burda. Takip etmeye başlamıştım. Ormanın ortasına doğru ilerlemeye başlamıştık. Arya'ya mesaj yazmak için telefonumu çıkarttım. 'Lan deli ben dolanıyorum merak etme beni' mesajı yolladığımda Etrafa bakındım . Ali kaybolmuştu. Sağa sola donüp ilerlemeye devam ettim. 

"Amına koyiyim ya bir kaybolmadığım kalmıştı oda oldu ay ağlıycam şimdi ulan sanane sanane nereye gidiysa gidiyo sen hangi akla onu takip ediyosun ki senin neyine neyin oluyo o hiç off" diye sinirle kendime küfü ederken ayağıma takılan taş sayesinde yere kapaklamıştım.

"İyi misin?" Kafamı kaldırıp sesin kime ait olduğunu anlamaya çalıştım. 

"Ali" Dedim şaşkınca Ağacın üzerine çıkmış bana bakıyordu sen oraya nasıl çıktın ya. düştüğüm yerden kalkıp üzerimdeki tozları silmeye çalıştım.

Üç MaymunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin