MULTİMEDİA-ARYA
Başımın altından çekilen yastık ne kadar rahatsız etsede uyanmamakta ısrlıyım arkadaş.
"Lan sarı kalksana Ayılar bu kadar uyumuyor ya."
"Şimdi canım Ayının bile ne olduğu belli kışın uyuyor. Bizim sarışının ne olduğu belli değilki camış gibi maşallah götünde pireler uçuşuyor." Arya ile can'ın konuşmalarını dinlerken uykum açılmaya başlamıştı bile.
"Arya o pireleri alırım sana teker teker sokarım lan gidin be başımdan" kafamı pikenin altına tamamen sokup uyumaya çalışıcaktım ki üzerimdeki pikeyi de çekip almışlardı. Gözlerimi açıp öldürücü bakışlarımı üzerilerinde gezidiriken can konuşmaya başladı.
"Arya kızın içine cin girmiş galiba şu hale baksana."
"Aynen can ben tırstım gitsek mi?" Can ve Arya gülüşürken gözlerimi kapatıp uyumaya çalışacaktım ki beş dakika geçmeden ayağımın gıdıklandığını hissettim. Ayağımı sağa sola sallayıp durduğumdan birinin kafasına çarptığını hissetmiştim.
"Ahh"
"Can çıktır git şurdan diyorum ulan gelmiycem bu gün okula bensiz gidemezsin biliyorum ama yok gardaş nö nö nö istemiyor ben okul." Dememle ayağımı kendine doğru çekmişti. Bede ufak bir çığlık atmıştım.
"Lan sen Deli misin çocuk ağzına kürekle vurur sopasınıda gözüne sokarım adam ol lan."
"Sakin prenses benim."
"Hömm sen misin ? Can nerde ben cana demiştim." Dedim gülerek.
" okula gidiceklermiş senle uğraşamazlarmış kısacası sen bana kaldın."
"Ooo ben razıyım reiss"
"Sen razıysan ben şükür namazını bilee kılarım prenses." Şuan konuştuğumuz saçma muhabbetten hemen sonra Ali odadan çıkımış bende hemen üzerime okul üniformalarımı geçirip saçımı hafif dalgalı yapıp odadan çıktım. Mutfaga Ali Annem ve Babamın yanına gittim.
"Öyle işte bizde sıra arkadaşıyız birbirimize derslerde yardım ediyoruz."
Ali babama açıklama yaparken bende mutfağa girdim.
"Günaydın aşk ve sevgi pıtırcıklarım. Yeni bir günde size kucak kucak sevgi getirdim."
"Günaydın kuzum"
"Günaydın Defneciğim" masaya oturup çayımı yudumlarken babam konuşmaya başladı.
"Kuzum Arya ve Candan başka arkadaşlarının olmasına sevindim."
"Ya dimi baba bende sevindim." Dedim gülerek.
"Ee peki Ali oğlum senin annen baban nasıllar inşallah iyilerdir" Alinin yüzü düştüğünde Annem ve babama kaş göz işareti yaptığımda Annem konuyu değiştirmeye başladı.
"Aman bırak o konuyuda oğlum bizim bu kızın tarih dersi çok kötü sen ona yardım edersin dimi."
"Tabi efendim" dedi gülerek.
"Ne efendimi canım Nisa abla de sen bana".
"Peki nisa abla" dediğinde masadan kalktım.
"Anneciğim ve babişkoşkuşum ben gidiyorum hadi görüşürük. hadi gidelim Aliğ" dediğimde üçü birden bana baktılar
"Ne ya hadi geç kalcez go to school" dediğimde Ali kalkmış ve evden çıkmıştık.
"Batuhan ve Nisa abla ne iyi insanlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
Teen FictionOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.