16. Bölüm

46 6 0
                                    

MULTİMEDİA-CANER

KEYİFLİ OKUMALAR :*

Hala Canerin bana söylediklerinin şokundaydım. Defnelere uykumun geldiğini söyleyip çadıra gittim ne oldu dediklerinde önemli bir şey değil diye geçiştirmiştim.

Defne'nin ağzından;

Bir şey olduğunun farkındaydım Arya herkes dışardayken uyumazdı hele akşamları hiç uyumaz beni de uyutmazdı. Caner ona ne demişti de Arya'nın yüzü kireç  gibi olmuştu. Çadıra uyumak için gttiğini söeylemişti ama buna inanmıyordum. Elbetteki yanlız kaldığımızda ilk iş soracaktım. Arya'nın benden bir şeyler sakladığını düşünmeye başladım Artık.

"Aşkım" Beni düşüncelerimden ayıran Ali'ydi.

"Efendim canım" Dedim güler bir yüzle.

"Hala sevgilimiyiz diye merak ettim de" 

"Ne o bu kadar çabuk mu sıkıldın benden" dedim sorar bir şekilde elimi belime koyarken. Ali yanıma gelip belime koyduğum elimi bir eliyle tutmuş diğer eliylede saçımı geriye atmıştı. 

"Ben senden hiç sıkılır mıyım. O kadar da salak değilim" değinde gülümsedim. Gülümsememe karşılık vermişti.

"Gamzen çok güzel"

"Senin kadar değil. Ayrıca Gözlerin'in mavisi çok güzel senin gibi" dedi gülerken.

"Ah ben" dedim kendimi övüp Ali'ye bakarken. Kolunu belime sarıp beni kendine çektiğinde kolumu boynuna doladım.

"Ulan tamam Anladık çıkıyorsunuzda her yerde sarılmayın olan var olmayan var kıskanırlar" Lafın geldiği yere baktığımda Yalın ve Ayaz bize bakıyorlardı. Yalının yanında bir kız vardı. Artık eminim Yalın bu kızla çıkıyor kıvırcık uzun saçlı. Esmer sanırsam yeşil gözlü fiziğiyle güzele bir kızdı. Ali'ye bakıp gülümsedim. Ali daha sıkı sarılınca bir an ölüyorum sandım ulan anladım seviyosun da bu kadar sıkı sarılınmaz ki kır aliciğim kır kemikleri de kır omurgayıda çıkar ordan boşuna ağırlık zaten.

"Sarışın manyak yengeciğim iki dakka gelir misin bir şey konuşmak istiyorum da"

"Tabi kuzen izin verirsen" dedi Ali'ye bakarak. 

"Tabi" Ali'nin cevbıyla kollarımı Al'nin boynunda indirdim. 

"İlerde bekliyorum" Ayaz ormanın İlerisine gittiğinde Ali'belimdeki elini gevşetti.

"Fazla durmayın" 

"Niye"

"Özlerim"

"Hadi canım"

"Tabi" dedi gülümseyerek. Tam gicekken kolumdan tuttup kendine çekmişti. Yanağıma bir öpücük kondurup

"Şimdi gidebilirsin" dediğinde bende onun yanağını öpüp Ayaz'ın gittiği yolda ilerledim. Telefonu cebimden çıkartıp müzik  Açacaktım ki %5 şarjım kaldığını gördüğümde ekran parlaklığını kapatıp cebime geri koydum.

"Ayaz" diye bağırdığımda.

"Arkandayım Merak etme yengemizi ormanda kaybedip gidecek değilim"

"Güvenemiyorum"

"Cidden böyle mi düşünüyorsun" dedi ilerlerken. Peşinden ilerlemeye başladım.

"Nerden çıktı hem benim  ne düşündüğüm seni niye iilgilendrsin ki"

"Yengemsin sonuçte cadı" dedi burnumu sıkarak.Eline geçirdiğimde kolunu ovaladı.

Üç MaymunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin