MULTİMEDİA-CAN.
ARYANIN SÖYLEDİĞİ ŞARKI MULTİDE
KEYİFLİ OKUMALARR :*Evet arkadaşlar şimdiden uyarıyorum araba hareket etmeden bir ihtiyacımız varsa giderin. Araba hareket ettikten iki saat sonra mola için durucaktır bilginize."
Hocanın konuşması bittiğinde daha rahat bir pozisyona geçmek için yerimde kıpırdandım.
"Lan bir rahat dursana."
Defne bana sinirli sinirli bakıyodu ona bakıp 'hıhı'
diye oynattım kafamı daha sonra rahat edebileceğime kanaat getirdiğim bir pozisyona geldiğimde kulaklıklarımı takmıştım ki benim aptal sarışınım saolsun dürttü. Hatta dürtmedi oydu
Sabır dilercesine ona bakıp
"Ne var sarışın?" dedim.
"Kanka aşkım ben Can'ın yanına geçicem deeee şeyy ıı-"
"Ay hadi naş." dedim gülerek. "Bak giderrriiiiim." dediğinde 'De siktir lo.' Bakışımı atıp
Totomu ona döndüm hafifçe kıkırdadığını duymuştum.En sonunda kulaklıklarımı kulağıma takıp şarkı listelerime girdim ve Koray AVCI-Sen 'i dinlemeye başladım hafifçe uykum gelmişti. Bende iyice yayılarak kendimi uykunun güçlü kollarına bıraktım.
Yanımda bir hareketlilik hissettiğimde yerimde huzursuzca kıpırdandım ve zoraki bir şekilde gözleri açıp yanımdaki kişiye baktım.
"Günaydın ayıcık."
"Senin ne işin var lan burda şempaze götlü igoana."
"Bende seni çok özledim Aryacım." Tahmin edin kim tabiki de Ayaz.
"Hani sen gelmiyodun." dediğimde"Hasretine dayanamadım." dedi ve muzipce sırıttı ona 'hıı snsn slk hıı' bakışımı atıp arkaya Defne ve Can'a baktım ikisi de uyuyodu bende yolun daha uzun olduğunu düşünerek kafamı tekrar cama dayayıp gözlerimi yumdum.
"Ulan iki dakika uyumaya fırsat vermiyorsunuz bir yandan şöför amca bir yandan ayaz. Ne ayaz ne ne dürtüklüyosun söle. Ulan dürtüklemiyosun ki bildiğin deldin deldin." dedim ayazın duyabileceği bir şekilde.Ayaz bana dönüp sırıtır bir şekil de baktı.
"Şimdi sevis mola vericek sende götün başın açık yatıyosun biz yokken gelirler falan yazık olur sana"
"Sen çok komiksin ya" dedim elim istemsizce belime gitmişti. açık da değildi ne sallıyosun ki pislik ya. Kafamı arka koltukta oturan can ve defneye baktığımda pireler hep birlikte halay çekiyorlardı. Kolukda dizlerimin üzerine oturup arkaya döndüm. Defneyi dürtüklediğim de uyanmamıştı. Can'ı dürtüklemeye başladım.
"Rahat bıraksana onları" dedi ayaz bir anda kolumu tutarken.'Ben ayakta olcam onlar uyuycak o pireleri yakalar onlara sokarım lan' diye geçirdim içimden.
"Sanane" dememle arabanın sarsılması bir oldu.
"Arya biliyorum bana aşıksın ama olmaz bak kısmetimi kapatıyosun boynuma sarılmalar üzerime düşmeler falan yer müsait değil.''
''Ulan şempaze götlü igoana sana mı kaldım lan ben adam akıllı konuş yoksa valla yemin ediyorum araba kullanırkan tanıdık birini gören dayılar gibi kafanı şu cama sıkıştırırım yemin ediyorum yol boyunca öyle gidersin.''
Ayaz şaşkınca bana bakıp ellerini teslim olurcasına yukarı kaldırdı ve ''Ben masumum hakime hanım.'' dedi ona göz devirip önüme döndüm.
Uzun bir aradan sonra sonunda mola yerine geldik Defne ve Can'ı kaldırıp molaya geldiğimizi söyledim. Daha sonra otobüsten indik ve ben resmen tuvalete uçtum. Evet uçtum. Ne ? mesanem küçükse ben ne yapabilirim ki ?
İşlerimizi halledip tuvaletten çıktık ve market aynı zamanda cafe olan yere doğru yürüdük Can bizi orda bekliyordu. Markete girip su kraker çikolata v.b şeyler alıp marketten çıktık. Hava serin olduğu için fazla beklemeden otobüse bindik. Yerime geçince bir ağırlık bastırdı ve uykunun beni çağırdığını anladım. Kulaklıklarımı takıp gözlerimi yumdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üç Maymun
أدب المراهقينOkul başladığından beri hep aynı minibüse denk gelen beşli. Çocukluklarını hep beraber geçiren Defne ve Arya. İkizler ve kuzenleri.