Tom

29 2 0
                                    

Zastavil jsem a zjistil, že ještě není doma. Proto jsem vypnul motor, natočil se tak, abych viděl, jak Alisa spí. A hned se tiše rozesmál. Byla to snad slina, která ji skoro odkapávala z úst? Zavrtěla se a mě došlo, že jsem ji vzbudil. Otevřela oči a podezřívavě se na mě ušklíbla. "Co je? To zase slintám?" zeptala se a já se neudržel. Dala mi pěstí do ramene, otevřela dveře a byla ta tam. Jakmile jsem uklidnil svoji bránici, také jsem se vysoukal z auta a rozhlédl se. Seděla vzadu na korbě a kouřila cigaretu. Sedl jsem si k ní a zapálil si také.
"Co tu vlastně děláme?" zeptala se mě. "Uvidíš," usmál jsem se. "Neměli bychom si najít ubytování?" zeptala se mě a já ukázal na dům, obložený dřevem, u kterého jsme parkovali. "To je hotel, vole." konstatovala suše. "Ne, tohle není hotel. Tamto je hotel," odpověděl jsem a ukázal na větší dům. "A co to je?" zeptala se mě. "Tohle je dům mého kamaráda."
"Tvůj kamarád vlastní hotel?" zeptala se se zájmem.
"Ne. Můj táta vlastní hotel," odpověděl nám Tom, který se odněkud vynořil.
"Čau bracho," seskočil jsem z korby a šel se s ním pozdravit. Alisa na nás zírala a hned vyhrkla: "Danieli!? Ty máš kamarády?" Tomáš se začal smát.
"Kámo, ta holka se mi líbí!"

Alisa

Po tom, co jsem zjistila, že tu budeme pár dní, jsem byla docela ráda. Karlovy Vary už jsem chtěla navštívit jako malá, jen nikdy nebyla příležitost tam jet. Tom byl o pár let starší, než Daniel a tak mě trochu trápilo, že nevím, odkud se znají. Ale odmítala jsem se ptát. Každý jsme dostal krásný malý pokojík. Jakmile jsme si vybavili, sešli jsme se dole v kuchyni. Tom vařil a já mu chtěla pomoci, ale Tom nechtěl. Nevěděla jsem proč, ale ikdyž se mile usmíval a vtipkoval, šel z něj trochu respekt. "Kámo," vložil se do toho Daniel, "nech si od ní pomoc." Tom se usmál. "Je to tvoje přání?" zeptal se obřadně. Daniel přikývl. A já se zachvilku točila ve víru kulinářského umění.
Najedli jsme se mlčky a Daniel se po večeři omluvil, že je unavený a že jde spát. Odešel a já jsem osaměla v obývacím pokoji s Tomem. Byla jsem nervózní, ale Tom si toho hned všiml a nabídl mi, jestli nechci nějaký alkohol. Mlčky jsem přikývla.
Oči se mi rozzářili, jakmile jsem v jeho rukou uviděla medového Jacka. "Jack, láska mého života," zazpívala a Tom se začal smát a hned mi nalil. Chvíli jsme si povídali o tom, kam chci na školu, ale mě už od večeře trápila TA otázka. Pálila mě na jazyku, jako to nejsilnější chilli.
"Tome? Co vlastně děláš a odkud se znáš s Danielem? Nikdy se nezmínil, že má ve Varech přátele."
Vzdychl a zahleděl se do své sklenice. Následně vzal láhev Jacka a celou mi ji podal. "Na, celý tenhle příběh budeš muset asi trochu zapíjet." Tohle mě vyděsilo natolik, že jsem do sebe obrátila celou skleničku a ihned si nalila. Uvelebila jsem se na sedačce a čekala, až začne vyprávět.

Roadtrippers ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat