Kostelník byl opravdu týpek. Odhodlala jsem se odcestovat do sakristie a zjistila jsem, že si tam sedí a popíjí slivovici. Také mi nabídl. "Co si myslíte o lásce?" zeptala jsem se. "Že je to pomatení mysli," odpověděl a já musela souhlasit. Rozloučila jsem se s ním a poděkovala mu, že mě pustil do kostela.
Vyšla jsem před kostel a protáhla se. Tipnula jsem si směr a vydala se hledat nějakou kavárnu."Co si dáte, slečno?" oslovil mě fešáckej číšník a já skoro zapomněla co jsem chtěla. "Jedno amerikáno a popelník," usmála jsem se na něj. Také mi věnoval úsměv a zachvilku přinesl moji objednávku. Poděkovala jsem a ponořila jsem se do svých myšlenek.
Vzpomínala jsem, jak mě nesl z kotyzu nebo jak mě topil pod vodou a pak mě líbal. Byla to naše první pusa a já si možná trochu přála, aby náš první polibek byl za lepších okolností. Jenže ano,...byla jsem snílek, ale nesnila o lásce. Byla jsem spontánní. Když pršelo, tancovala jsem v dešti. Chodila jsem na hřbitov a zapalovala jsem svíčky na neznámých hrobech. Čas od času jsem se milovala s chlapci, které jsem znala a byla si jistá, že jsou čistí. Ale vždy jen jednou. Stalo se to pravidlem. Jenže vždy jsem myslela na Daniela. Tedy, skoro vždy. Až nyní mi docházelo, že byl slabý a já byla na něj moc silná. Nyní jsme byli vyrovnaní a já se stále rozhodovala, jestli mi záleží na tom že mě odmítne nebo ne. Kdyby mě odmítl, asi bych se vrátila ke svým barovym hrátkám.
Tím jsem utíkala. A byla nešťastná. Na každý večer jsem si vymyslela strhující příběh a balila na to chlapce. Vždy jsem inkasovala sex, dobrej nebo ne, někdy to prostě nevyšlo, a pití zadarmo.
Z přemýšlení mě probudil známý hlas.
"Ahoj."
ČTEŠ
Roadtrippers ✔
Teen FictionPrvním úkolem bylo dostat to auto na silnici. Druhým úkolem bylo přemluvit ho, aby jel semnou.