6

3.8K 156 111
                                    

Piepjes.

Geluidjes.

Wit.

Stemmen.

Waar ben ik?
Wat gebeurt er?

Een steek in mijn hoofd.
Een hevige pijn in mijn pols.

Ben ik dood?
Nee, dan voelde ik niks meer.

Een stem.
Een stem?

Meerdere stemmen.
Van wie?

Langzaam krijg ik mijn ogen open.

Harry? Niall? Liam? Zayn?
Wat doen zij hier?

'Louis!' Gilt Niall. Hij knuffelt me stevig. De anderen knuffelen me ook en kijken me bezorgd aan. 'Waarom Louis?' Vraagt Zayn.

'Wat waarom?' Ik probeer te achterhalen wat er is gebeurd, maar ik weet niks meer.

De jongens kijken elkaar vragend aan, totdat Niall zucht en begint te praten. 'Je hebt geprobeerd zelfmoord te plegen. Waarom?'

Ik voel woede in me opkomen. Dus daarom zijn ze hier, ze willen weten waarom ik zo zwak ben, en dan gaan ze weer weg.

'Ga weg.' Zeg ik zacht.

Harry die al die tijd nog niks gezegd heeft, kniel bij me neer.

'Het spijt me Lou, heel erg.' Zegt hij en legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Het is mijn schuld, ik had je niet moeten laten gaan.'

Er komt een warme rilling in mijn buik en ril geef een korte schok. Verbaasd kijken de jongens ons aan.

'Het is niet jouw schuld.' Zeg ik zacht.

Hij kijkt op en er staan tranen in zijn ogen. Ik wil hem kussen, hij is zo mooi. Maar hij houd niet van me. Als ik hem kus ben ik mijn enige vriend kwijt.

'Louis ik hou van je.' Fluistert hij met een schorre stem.

Ik schud mijn hoofd. 'Lieg niet tegen me.' Sis ik en er prikken tranen in mijn ogen.

'Ik lieg niet, ik hou van je op dezelfde manier als jij van mij houd. Ik kan het bewijzen.'

Ik frons. 'Hoe wil je wat bewijze..' Ik voel zijn lippen plakken tegen die van mij.

Ik sluit mijn ogen, dit wilde ik. Al drie jaar lang. Het is nog beter dan ik dacht. Zachtjes bewegen zijn lippen over die van mij en ik grijp naar zijn haar. Wegens ademnood laat hij los.

'W-wat..?' Begint Niall. Ik bloos en laat mijn hoofd zakken.

'Geloof je me nu?'

Ik knik en hij komt tegen me aan liggen.

'Ik hield altijd al van je Louis, ik negeerde je niet.'

Ik zucht en kruip tegen hem aan.

'Ik hou van je Louis, en ik houd je voor altijd bij me.'

Er verschijnt een glimlach op zijn gezicht.

'Ik hou ook van jou.' Zeg ik zacht en voel een zacht kusje op mijn hoofd.

~


Ily.

x daantje

Hated || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu