Een week later'Harry?' Ik loop met een dienblad zijn kamer in en zet het neer op het nachtkastje.
'Ik voel me zo slecht ik-' Hij drukt zijn hand voor zijn mond en rent naar de wc. Gauw sprint ik achter hem aan en zie hem kotsen in de wc.
'Harry.' mompel ik en wrijf zacht over zijn rug. Zodra hij klaar is trek ik hem in een knuffel. 'Dit is echt niet goed hoor, het is nu al drie dagen zo. Je kunt beter even naar de dokter gaan.'
Hij zucht en knikt. 'Misschien is dat wel beter.'
'Laten we direct gaan. Als jij je klaar maakt, zet ik de auto alvast buiten. Oke?'
'Oke.' zegt hij zacht.
'Harry Styles.'
We staan op en ik ondersteun Harry om te lopen. We zijn in hetzelfde ziekenhuis als ik eerst in lag en het heeft geen goeie herinneringen achter gelaten. Het liefst kom ik hier nooit meer, maar ik doe er alles voor dat Harry zich weer beter gaat voelen.
We gaan zitten op de stoelen die er staan en de dokter geeft ons een hand.
'Smith is de naam. Dus Harry, wat is er allemaal aan de hand?' Godzijdank dat het dokter Burn niet is, ik mag hem echt niet. Ookal ziet deze man er ook wel een beetje eng uit met zijn ronde brilletje en een te lange snor.
'Ik voel me al drie dagen niet lekker, erger dan anders. Ik geef de hele tijd over en alles doet pijn, vooral mijn buik.' zegt hij zacht.
'Hmm, heb je iets vreemds gegeten?' vraagt Smith. Harry haalt zijn schouders op.
'Niet dat ik weet.'
Hij denkt even na. 'Is het goed als ik een echo maak van je buik?'
Harry fronst en kijkt me even kort aan, voordat hij knikt. 'Ja, dat is goed.'
'Oke, als je even mee wilt lopen, daar op die bank mag je wel even gaan liggen op je rug.' Harry loopt erheen en gaat liggen. Ik loop erachteraan en we wachten op de dokter die terug komt. 'Je mag je shirt wel even omhoog schuiven. Ik smeer er dan even wat op wat wel een beetje koud en plakkerig kan zijn. Dan ga ik met dit apparaatje erover en dan kan je op dat scherm zien wat er mis is in jou buik.'
De dokter doet precies wat hij net heeft gezegd, en al snel verschijnt de binnenkant van Harry's buik op het scherm. Ik snap er geen snars van, maar de dokter blijkbaar wel want hij spert zijn ogen wijd open en staart naar het scherm. Na nog een paar enkele seconden kijkt hij Harry even aan en haalt het apparaatje van zijn buik af.
'Ik wil Harry even laten onderzoeken door een deskundige. Er is waarschijnlijk niks ernstigs aan de hand, maar ik wil even iets na laten kijken.'
'Wat is er dan aan de hand?'
'Dat kan ik nog niet zeggen voordat het zeker is. Hier hebben jullie een papier, lever dat in bij de receptie en zij zullen wel zeggen waar je heen moet.' Hij geeft mij het papiertje en Harry een handdoek om zijn buik mee schoon te vegen. Harry trekt zijn shirt weer goed en we geven de dokter een hand voordat we naar de receptie lopen. Ik laat het papier zien en een van de zusters loopt met ons mee naar een aparte afdeling. Ze klopt voor ons op de deur en geeft ons papier. De dokter pakt het aan en knikt even naar haar.
'Hallo, ik ben meneer Chapman. Ik ga Harry even onderzoeken, helaas mag u niet mee naar binnen. Kunt u hier wachten?'
Ik wissel een snelle blik met Harry waarin hij onzeker knikt.
'Ja, is goed.' mompel ik en wacht tot de dokter met Harry naar binnen zijn. Daarna laat ik me op een van de stoelen zakken en pak mijn mobiel om de tijd te doden.
Na een paar uur wachten komt eindelijk Harry weer naar buiten gelopen. Zijn gezicht staat niet echt vrolijk. Ik sta direct op en geef hem een knuffel.
'Nou, wat was er aan de hand?' vraag ik voorzichtig en druk een korte kus op zijn hoofd.
Hij kijkt me doorzichtig aan en schud zijn hoofd.
'Ik ben zwanger?'
JE LEEST
Hated || Larry Stylinson
Fanfiction'Louis?! Whats wrong? Why are you crying? What are you doing? Louis?!' Larry Stylinson Dutch WARNING: Depressie, zelfbeschadiging, grof taalgebruik, Mpreg ©xDaantjeH