7

3.8K 146 11
                                    


'Louis?' Harry klopt op de deur. 'Mag ik binnenkomen?'

Ik loop naar de deur en open hem. 'Ja hoor.'

'Wat was je aan het doen?' Vraagt hij en loopt naar binnen.

'Niks.' Mompel ik en ga op mijn bed zitten. Harry fronst.

'Je was wel iets aan het doen. Vertel het me.'

'Ik zeg toch, niks. Zeur er niet zo over door.' Snauw ik hem af en laat me achterover vallen.

'Sorry babe.' Fluistert hij en komt naast me liggen. 'Ik wil je alleen maar helpen.'

Ik zucht. 'Ik heb heen hulp nodig.'

'Dat heb je wel. Ik wil je niet kwijt raken Lou.' Hij slaat zijn arm om me heen en trekt me tegen zich aan. 'Ik hou van je.'

Ik zeg niks en blijf stil. Wat als hij dit alleen maar doet om aardig te zijn? Zodat hij weet te voorkomen dat ik niet dood ga?

'Ik hou echt van je. Geloof je me?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op.

'Ben je moe?' Vraagt hij als ik gaap. Ik knik. 'Dan gaan we slapen.' Zegt hij en staat op.

'We?' Vraag ik en frons.

'Ja. Anders is het zo koud.' Hij trekt zijn broek en shirt uit zodat hij alleen nog in zijn boxer staat. Gauw kijk ik naar beneden. 'Nou, schiet eens op. Kleed je om.'

Ik knik en haal een pyjama uit de kast. In de badkamer kleed ik me om. Als ik terug komt ligt Harry al in bed. 'Waarom heb je dat lange ding aan?' Vraagt hij.

Ik haal mijn schouders op. 'Wat moet ik anders aan?'

'Net zoals mij?' Vraagt hij en fronst. Ik schud mijn hoofd.

'Dat wil je niet.' Gauw kruip ik in het bed.

'Hoezo zou ik dat niet willen? Ik wil wel zien wat er onder dat shirt zit hoor.' Grijnst hij.

'Geloof me nou maar. Het is niet mooi.' Mompel ik. Hij trekt me weer tegen zich aan.

'Ik geloof er niks van.'

'Ga nou maar slapen.' Zucht ik.

'Weltrusten.'

'Weltrusten.'

**

'Louis! Wakker worden! We gaan.. Ohw.' Niall staat in de deuropening en kijkt naar Harry en mij. 'Wat zijn jullie aan het doen?'

'Niks.' Mompel ik en wil opstaan, maar word terug getrokken door Harry.

'Blijf liggen.' Gromt hij. Angstig laat ik me naar achter vallen.

'S-sorry.' Stotter ik. Hij opent zijn ogen.

'Ik was niet boos. Ik wil gewoon niet dat je weg gaat.' Ik knik en blijf liggen.

Niall staat nog steeds in de deuropening. 'Wat is dat?' Vraagt hij en wijst naar iets op de grond. Snel ga ik overeind zitten om te kijken waar hij het over heeft.

'Wat?'

Niall reageert niet en pakt iets van de grond. Het is een papiertje. Het papiertje. Ik wil hem tegenhouden maar hij begint al te lezen. Ademloos kijk ik toe.

'What the fuck.' Fluistert hij zacht.

Mweh een beetje kort. Ik ben toch door gegaan met dit boek. Ik zal alleen niet elke dag updaten omdat het nogal zielig is enz en ik moet er wel zin in hebben natuurlijk ;)

Ily x daantje

Hated || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu