21

2.3K 112 27
                                    


'Eindelijk, weer thuis.' zucht Harry als we onze gordels vast moeten maken. Het vliegtuig land veilig op de grond en Harry en ik lopen naar de band voor onze koffers. 'Daar.' wijst Harry. Mijn koffer komt net aangerold, zijn eigen heeft hij al. Ik pak hem van de band af en rol hem achter me aan.

'Komen de jongens ons halen?' vraag ik. Harry knikt.

'Als we door die deurtjes gaan staan ze waarschijnlijk daar achter te wachten.' zegt hij en wijst naar de deuren voor ons. Ik knik en we lopen door de deuren heen. Ik kijk om me heen om te zoeken naar de jongens maar word plotseling in een knuffel getrokken.

'Louis!' gilt een Ierse stem. Ik lach, Niall. 'Harry!' klinkt het even later. De andere jongens komen er ook bij staan en omhelzen ons. 'We hebben jullie gemist zeg. Het was zo stil.' zegt Niall en laat ons los.

'Het viel gelukkig nog mee, we hadden Niall.' zegt Zayn en hij begint te lachen. Niall kijkt hem beledigt aan en ik begin ook te lachen.

'Maar het is fijn dat jullie er weer zijn. Hoe was de vakantie?' vraagt Liam en ze helpen ons met de koffers.

'Geweldig. We hebben zoveel leuke dingen gedaan, het was superleuk.' zegt Harry enthousiast. Ik glimlach naar de grond terwijl hij verder verteld over wat we allemaal gedaan hebben. 'en ik heb deze camera gekregen van Lou.' eindigt hij en haalt de camera uit zijn jaszak.

'Die is vet gaaf man. Ik wil ook zo'n vriendje.' zegt Zayn lachend en bewondert de camera.

'Hij is van mij.' lacht Harry en drukt een kus op mijn voorhoofd waardoor ik bloos. We waren in het begin nog niet heel close, met kusjes enzo. Maar dat word steeds meer en ik vind het fijn.

'Laten we wat gaan drinken.' stelt Niall voor en loopt al vooruit naar de Starbucks. Ik wist niet eens dat ze die hadden bij het vliegveld, maar Niall blijkbaar wel.

We lopen achter hem aan en bestellen ons drinken. Achterin is nog een plekje vrij voor vijf personen, dus daar gaan we zitten.

Als we het op gedronken hebben gaan we naar de auto en rijden we naar huis. De rit is kort, we wonen vlakbij. Dat os handig omdat we zo vaak moeten reizen.

'Ik ben moe.' mompel ik. Er zit een groot tijdverschil tussen en dat maakt het erg zwaar.

'Je kan gaan slapen, als je wil? Het is bijna 7 uur dus het kan wel.'

Ik knik en loop naar boven. Al gauw hoor ik iemand achter me waardoor ik omkijk. Harry komt ook naar boven gelopen.

'Ik ga ook slapen.' zegt hij met een korte glimlach. Ik grinnik en knuffel hem. Zijn knuffels voelen fijn, omdat hij veel groter is dan mij. Hij kan zijn hoofd precies op mijn hoofd leggen.

Ik laat hem los en kleed me om.

'Ga je in je boxer slapen?' vraagt Harry als hij ziet dat ik twijfel. Ik haal mijn schouders op. 'Doe dat, het is warm en ik slaap ook in mijn boxer. En je bent prachtig.' Ik bloos en besluit dan toch mijn pyjama uit te laten. Als Harry het zegt, moet het wel zo zijn.

'Welterusten.' mompelt hij.

'Welterusten.'

-

Ayyyeeee 😊

Sorry voor het lange niet updaten en sorry voor dit kleine korte stukje. Ik ben op een camping en ik heb nu even wifi.

Ik heb het ook heel druk met school en school gaat voor natuurlijk :)

I love youu

Hated || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu