1 week later'Loueehhh,' Harry komt het kleine ziekenhuiskamertje binnenstormen en geeft me een knuffel. 'je mag naar huis vandaag!' zegt hij vrolijk. Ik knik. Aan de ene kant vind ik het wel fijn maar aan de andere kant kan David me vinden, en dat maakt het eng. 'What's wrong?' vraagt hij als hij ziet dat ik niet vrolijk ben.
Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon, niet zo'n goede dag.'
'Nu word het beter.' zegt hij en glimlacht naar me.
De dokter komt binnenlopen. 'Zo Louis, je mag naar huis vandaag. Ik verwacht dat Harry je wel in de gaten houd,' zegt ze met een korte knipoog naar Harry. Ik ril, ze is echt irritant. Ik mag haar niet. 'Dus als je voorzichtig bent mag je naar huis.' zegt ze en glimlacht nog even eng voordat ze wegloopt.
'Let's go!' zegt Harry vrolijk. Hij pakt mijn hand en ik sta voorzichtig op. Hij lacht en trekt me voorzichtig in een knuffel. Als hij me los laat lopen we naar buiten. Ik snuif de frisse lucht op. Een week binnen zitten is niet heel goed voor je. Harry begeleid me naar zijn auto en houd de deur voor me open. Ik lach en stap in. 'En, hoe voelt het om weer buiten te zijn?' vraagt hij nieuwsgierig als hij ingestapt is.
'Het doet me goed.' zeg ik eerlijk. Hij glimlacht kort naar me en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Dan concentreert hij zich weer op de weg.
Na tien minuten zijn we thuis en Harry doet de deur voor me open. Het is donker binnen. 'Waar zijn de jongens?' vraag ik aan Harry. Hij haalt zijn schouders op.
'Welkom thuis!!!' De jongens springen achter de meubels vandaan. Ik schrik me kapot. Niall rent naar me toe en trekt me in een knuffel, gevolgd door de anderen. Ik lach, dit is zo lief van ze.
Zayn komt naar me toe lopen met een doos. 'Ik had nog iets goed te maken,' zegt hij zacht en geeft de doos aan mij. Vragend kijk ik hem aan. 'Maak maar open, het is voor jou.'
Ik loop met de doos naar de tafel en maak hem voorzichtig open. Liam haalt een schaar om al de plakbandjes los te snijden. Stiekem ben ik heel erg nieuwsgierig wat er in zit maar ik probeer het zo min mogelijk te laten merken. Ik krijg niet zo vaak cadeautjes.
Als eindelijk alle plakkertjes eraf zijn kan ik de doos openen. Overal ligt bubbeltjesplastic dus dat geef ik aan Niall die er gelijk in begint te knijpen waardoor er allemaal kleine knalletjes klinken. Als alle rommeltjes eruit zijn zie ik wat erin zit.
Met stomheid geslagen haal ik een paar dure voetbalschoenen uit de doos. 'What the fuck Zayn. Dezen zijn zo duur.' mompel ik.
Hij haalt zijn schouders op. 'Je verdient het. Het is ook van de anderen.'
'Oh my god, dankje!!' gil ik en geef ze allemaal een knuffel.
'Laten we er een leuke dag van maken, wat als we naar het park gaan om te voetballen en vanavond een film kijken?' stelt Harry voor. We stemmen allemaal in en maken ons klaar om naar het park te gaan.
**
Uitgeput trap ik mijn schoenen aan de kant. Niall, Liam en ik hebben met 7-4 gewonnen van Zayn en Harry. Ook al waren zij met z'n tweeën, we moesten natuurlijk wel winnen. Het is lang geleden dat ik echt iets leuks heb gedaan met de jongens. 'Laten we horror kijken.' stelt Liam voor en stopt al een film in de dvd speler. We ploffen neer op de bank en Niall haalt chips en drinken. Harry komt naast me zitten en slaat zijn arm om me heen. Ik lach zacht en dan start de film.
Midden in de film hoor ik zacht gesnurk naast me. Harry is tegen mijn schouder in slaap gevallen. Ik grinnik en kijk naar hem. Hij is ook zo schattig.
Ineens begint Niall heel hard te gillen. Ik kijk van hem naar de tv en zie dat er een spannend stukje op is. Fijn, heb ik dat weer gemist. Harry mompelt wat en opent langzaam zijn ogen. 'Wat is er?' vraagt hij geschrokken als hij Niall hoort gillen. Ik schiet in de lach.
'We kijken een film, weet je nog?' Hij kijkt beschaamd naar beneden. Niall is ondertussen gestopt met gillen en kijkt nu naar Harry. 'Hey joh, maakt niet uit.' zeg ik zacht en por tegen zijn schouder aan. Hij kijkt op en trekt me in een knuffel. Zo blijven we liggen tot de film afgelopen is.
-
I need inspiration😩
#560 in fanfictie 💗
JE LEEST
Hated || Larry Stylinson
Fanfiction'Louis?! Whats wrong? Why are you crying? What are you doing? Louis?!' Larry Stylinson Dutch WARNING: Depressie, zelfbeschadiging, grof taalgebruik, Mpreg ©xDaantjeH