9

3.7K 135 38
                                    


Harry en ik zitten op de bank. Nou, hij zit op de bank en ik zit op zijn knieën. Niall is nu aan het zingen en Harry moet hierna. Maar dat is straks pas, en nu heb ik alle tijd om Harry's gezicht te bewonderen.

Zijn ogen, zo groen, soms laat het me denken aan een smaragd. Als hij verdrietig is worden ze donkerder. Ze gaan fonkelen als hij vrolijk is. Ik weet niet wat hij nu is, want hij heeft zijn ogen gesloten en leunt naar achter.

Er staat een grote glimlach op zijn gezicht. Zijn lach is de mooiste, en door zijn kuiltjes ook de schattigste.

Zijn lippen, zo vol van kleur en natuurlijk ka-

'Harry, jouw beurt.' Zegt Niall die naar ons toe komt lopen.

Tuurlijk, net op dit moment. Ik zucht en laat mezelf van hem afglijden. Langzaam staat hij op en loopt naar binnen. Niall komt naast me zitten.

'Dus, uhm, hebben jullie wat?'

Ik haal mijn schouders op en voel mijn wangen rood worden. We hebben niks officieels, toch?

'Jullie zijn leuk samen. Maar ik moet je wel waarschuwen, ik weet niet of het management jullie een goed koppen vinden.'

Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Wat hebben zij daar over te zeggen?'

Hij zucht diep. 'Weet ik niet. Het is alleen een waarschuwing, ik zou als jullie een relatie krijgen het wel even melden. Anders krijg je misschien problemen.'

'Ja,' Fluister ik zacht, alleen omdat ik niks beters te zeggen heb.

'Wil je wat drinken?' Switcht hij van onderwerp en staat al op.

'Uhm, ja doe maar water ofzo.' Hij knikt en loopt weg.

Zou het management mij en Harry kunnen verbieden om samen te zijn? Dat is toch te gek voor woorden? Sowieso, weet ik zeker dat veel fans het leuk zullen vinden. Misschien niet allemaal, maar daar kan ik toch niks aan doen. Veel fans zullen het ook niet leuk vinden als we met een meisje daten. Zou een jongen het zoveel anders maken?

'Hier, je water.' Zegt Niall en duwt een glas in mijn handen. Ik vouw mijn handen eromheen en sluit mijn ogen, van mij mogen we nu wel weer naar huis.


**

Ik zit op de bank tv te kijken als mijn telefoon gaat. Anoniem. Om de anderen niet te storen loop ik naar buiten en neem op.

'Met Louis Tomlinson?'

'Hey Louis.'

Ik verstijf. Nee. Nee, nee, nee, nee. Die stem. Niet hij. Hij mag oprotten.

'Louis? Antwoord?'

'Wat moet je David?'

'Nou, we zijn weer vrolijk vandaag hoor ik?'

'Niet dat het jou iets uitmaakt.'

'Luister Louis, we gaan weer terug naar ons oude systeem. Die nieuwe bakt er niks van en ik heb je nodig. Dus, morgen 4 uur, zelfde plek als eerder?'

Ik ril bij de gedachte alleen al.

'Nee David, ik wil het niet meer. Straks word ik nog ontdekt.'

'Oke, dat is dan afgesproken. Kom alleen, als je niet doet wat ik zeg pak ik dat vriendje van je. Je weet dat ik dat kan, dus ik zou maar komen. Tot morgen Louis.'

Opgehangen.

Ik zit zwaar in de problemen.

Fuck.

-

Ik sta #540 in fanfictie omg ilysm❤️

Hated || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu