8

3.5K 141 8
                                    



'What the fuck.' Fluistert Niall zacht.

Shit, shit, shit, shit. Ik had het papiertje beter moeten opbergen.

'Wat is er Niall?' Alsof er niks aan de hand is komt Harry ook overeind. 'Wat heb je in je handen? Wat is er?'

'Louis, waarom heb je niks verteld?' Vraagt Niall nog steeds geschrokken. Ik sla mijn ogen neer en zeg niks. Hij mocht het niet weten, hij kan me toch niet helpen. Maar nu is het al te laat. Hij weet alles. Ik kan er niet meer onderuit.

'Dat heb je gelezen toch?' Mompel ik. 

'Huh?' Harry kijkt verbaasd van Niall naar mij. Dan merkt hij pas het papiertje op. 'Oh..'

'Oh.' Herhaalt Niall hem. 'Mijn god.' Zegt hij er achteraan na een paar seconden. 'Louis, sorry. Ik wist niet dat je er zo over dacht. Sorry, sorry.' Hij loopt naar me toe en trek me in een knuffel. Onhandig knuffel ik hem terug. 

'Het is niet erg.' Mompel ik. 

'Het is wel erg. Door mij ging je.. Oh my god.' 

'Niet alleen door jou.' Helpt Harry hem. 'Ook door mij, en de rest van de jongens.'

'Ja nu snappen we het.' Snauw ik hem af. 

'Sorry.' Zeg ik er direct achteraan en geef hem gauw een knuffel.

'Please vertel niks aan de jongens over dit.' Mompel ik tegen Niall. Hij denkt even na en knikt dan. 

'Ik ga veranderen, Louis. Beloofd.' Ik schenk hem een kleine glimlach en hij geeft me nog een knuffel. 

'Ik moest alleen zeggen dat we naar de studio moeten, komen jullie naar beneden?' Ik knik, en zie Harry hetzelfde doen. Gelukkig doet Niall niet moeilijk over die brief. 


-

Ik ben echt inspiratieloos voor dit

Hated || Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu