|| S Z E P T E M B E R ||
Reggel fél hét körül Nicky noszogatására ébredtem. Hirtelen nem esett le, hogy hol is vagyok, de amikor körbepillantottam a lányok hálószobájában, megnyugodva vettem tudomásul, hogy jó helyen vagyok.
Nickyvel lementünk reggelizni a magyterembe, bár elsőre eltévedtünk, és valahol a Hollóhát-toronynál kötöttünk ki. A Roxfortban a reggeli is nagyon finom, akárcsak a vacsora. Szedtem magamnak egy kis tükörtojást, miközben az ujdonsült barátnőm csacsogását hallgattam mosolyogva.
– Ha jól tudom, akkor te David Cook, a híres kviddicsező lánya vagy, ugye? – kérdezte tőlem hirtelen.
– Igen, bár nem vérszerint. Örökbe fogadott gyerek vagyok – válaszoltam, miután lenyeltem a falatot.
– Ki a nevelőanyád?
– Violet Cook, ő a Mágiaügyi Minisztériumban dolgozik, a Wizengamot tagja.
– Wow, akkor ti nagyon gazdagok lehettek! Az én anyám a Mágiaügyi Minisztérium Varázsbűn Üldözési főosztályon dolgozik, apám pedig auror – mesélte. – Na, és a te nevelőszüleid halálfalók?
Meglepett a kérdése, de azért válaszoltam:
– Nem, egyáltalán nem. Még valami halálfaló-ellenes mozgalomban is benne vannak, ha jól tudom – nevettem fel.
– Ez mennyire király már! Az én apám halálfaló, és egyben kém is. A Minisztériumban kémkedik Voldemortnak – mesélte büszkén Nicky.
– És igaz, hogy a "sötét varázslók gyermekei„ kerülnek ebbe a házba?
– Mi? – kérdezte nevezve, mire én is elmosolyodtam.
– Ezt egy könyvben olvastam. Szóval, igaz? – faggattam tovább.
– Többé kevésbe. Persze mindig vannak kivételek is!
• • • •
Első óra átváltoztatástan volt, amire a hollóhátasokkal járunk együtt. Igazából ők elvannak szép csöndben, bújják a könyveiket.
Az órát McGalagony tartja, aki továbbra is nagyon szimpatikus nekem.
Megtanultuk a vizet rummá változtatni. Nekem sikerült, bár először töklé lett. Tippem sincs, hogyan. Házinak gyakorlást kaptunk.Második óra bájitaltan volt, ahova a griffendélesekkel járunk. Nekem nincs különösebb bajom velük, de ahogy elnéztem a többieket, arra a következtetésre jutottam, hogy a griffendél és a mardekár örökké ellenségek lesznek. Élő példa erre Harry Potter és Draco Malfoy. Míg előbbi csendesebb, az utóbbi láthatóan hergeli őt.
YOU ARE READING
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
Fanfiction! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...