- Jó reggelt! - botorkáltam oda kómásan a Mardekár asztalához, ahol a többiek már nagyban tömték magukat valami francia specialitással, ami erősen hasonlított a kagylóra. - Ez meg mi?- Ez kérlek szépen moules. Kérsz? - nyomta az orrom alá Marcus a kagylós tálat, mire undorodva hátrahőköltem.
-Khmm. Nem köszönöm, maradok a rántottánál.
Azzal leültem Nicky mellé, aki szintén elég érdekesen nézett a habzsoló fiúkra. Szedtem magamnak egy kis tányérnyi tojásrántottát, és már nyúltam volna a narancsleves kancsóért, amikor a barátnőm figyelmeztetve rám szólt.
- Vigyázz, az valami halas turmix!
- Úristen. Köszi, hogy szóltál. Asszem ma maradok a sima víznél, már ha az van... - húztam el a számat, és öklendeztem egy sort azon, hogy vajon a halas püré miért narancssárga.
Amíg én áthajoltam az asztalon a vízért, addig Blaise halál nyugodtan öntött magának egy kis "narancslevet", majd egy húzásra megitta.
- Jó, azt hiszem nekem most lett elegem a francia ételekből - nevettem fel idegesen, amikor Marcus már a harmadik adag kagylónál (bocsánat, mouse-nál) tartott. Nem kapcsolt, pedig jó lett volna, mert pontosan jól tudják minannyian, hogy mennyire ki tudok készülni a számomra undorító dolgoktól.
Miközben próbáltam nem nézni a kagylós tálra, észre sem vettem, hogy megjöttek a reggeli postát szállító baglyok. Nicky előtt egy kuvik szállt le, kezében egy doboz édességgel. A társaságunkban mindenki árgús szemekkel nézte a piros díszcsonagolású bonbont.
- Kitől kaptál te ilyen puccos csokit? - kérdezte vihogva Marcus, de a mosolya hamar lehervadt, ugyanis a barátnőm idegesen fordult felé, támadásra készen.
- Ezt a szüleimtől kaptam, mert ha nem tudnátok, ma van a születésnapom! - fordult körbe. - Csak azt ne mondjátok, hogy elfelejtettétek!
- Ne haragudj Nicky, mi nem...
- Nem tudtátok? Ugyan... egy hete készülök rá! Tőled nem ezt vártam, Emily - nézett rám csalódottan a barátnőm, csak úgy sütött róla, hogy most tényleg megbántottuk. Mert bár igaz, hogy napok óta a buliját tervezgeti, amire Piton professzor engedélyt adott, de ma reggel valahogy senkinek nem jutott eszébe felköszönteni Nickyt a tizenötödik születésnapján.
- Figyelj, Nic... - kezdte volna Blaise, de a barátnőm félbaszakította.
- Nem, te is hagyjál békén! A barátomnak tudnia kéne, hogy mikor van a szülinapom, ha már annyira "szeret"! - vágta Blaise szemébe kegyetlenül, majd kiviharzott a teremből a csokijával együtt.
- Na ezt jól megcsináltuk - sóhajtottam.
- Ki kéne békíteni...
- És mi lenne, ha megszerveznék nagyon ütősre az esti bulit? Szerintem azzal ki tudnánk engesztelni - szólt közbe Draco.
- Igen, ez egy jó ötlet. Na akkor mondom, hogy mi lesz; az egyik nagy tanteremben tartjuk majd, lehangszigeteljük a falakat egy egyszerű bűbájjal, alkalmazunk néhány házimanót felszolgálónak, és szerzünk kaját - kezdett el rögtön szervezkedni Marcus.
- Ezek jó ötletek - bólintott rögtön Blaise, aki rendesen beparázott a barátnője hirtelen kirohanásától.
- Akkor találkozunk a klubbhelyiségben órák után, hogy megbeszéljük a részleteket! - állt fel az asztaltól Marcus, mire mindenki követte a példáját, ugyanis most tűnt fel, hogy márcsak mi vagyunk a nagyteremben.
--------------------------
Sziasztok! Igyekeztem a résszel nektek, mert már nagyon vártátok, remélem tetszik :) Új borítót is csináltam, mert a régit egy kicsit "gyerekesnek" találtam. Kommentben megírhatjátok, hogy szerintetek milyen lett! :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
Fanfic! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...