12. rész

2.4K 188 11
                                    

Reggeli után elindultam az öltözőbe, ugyanis ma van a nagy kviddics mérkőzés a Griffendél ellen. Tavaly is legyőztük őket, szerintem ezzel idén sem lesz gond. Csak az aggaszt, hogy az idei tanévben dementorok őrzik a sulit, mert Sirius Black, a hírhedt gyilkos megszökött. Az a hír járja, hogy Pottert keresi, azért, hogy megölje. Marcus év eleje óta tervezgeti, hogy segít neki...

A pályára lépve szembesültem azzal a ténnyel, hogy szakad az eső. Hurrá!

– Cook! Helyezkedj jól, hogy rögtön hozzád kerüljön a kvaff! Felfogtad? – kiabált oda Marcus a pálya másik végéből. Még jó, hogy titkos a taktikánk.
Két hajtótársammal felszálltunk, és vártuk, hogy kiengedjék a labdákat.

Madam Hooch sípszavára mindenki a levegőbe emelkedett, és a mérkőzés megkezdődött.
Az első tizenöt percben jól játszottunk, sok pontot szereztünk a csapatnak. A griffendélnek esélye sincs ellenünk, legalábbis eddig nagyon úgy tűnt. Hirtelen Draco elkezdte követni Pottert, gondolom meglátták a cikeszt. Őszíntén szurkoltam, hogy mi szerezzük meg a kis aranylabdát. Már láttam magam előtt a griffendélesek csalódott képét...

Mi lentről csak annyit láttunk a „cikeszelkapó akcióból", hogy szinte az égig repülnek, aztán Draco visszafordul. Nem sokkal később Potter is megjelent, de ő inkább zuhant, mint sem repült.
Már közvetlenül a föld felett volt, amikor Dumbledore egy varázslattal elkábította, és lelassította a zuhanását.
Csapattársai rögtön körégyűltek, hogy megnézzék, mi a baja.

– A mérkőzésnek vége, játékosok az öltözőbe! – kiáltotta McGalagony a megafonba.

– Francba, pedig tök jól játszottunk! – mérgelődött Marcus. Csapatkapitányként nagyon a szívén viseli, ha elvesztünk egy meccset.

– Nem sikerülhet mindig minden, tudod jól! – veregettem meg óvatosan a vállát. Ilyenkor nem lehet tudni, hogy kinek ver be egyet, csak úgy idegességből.

– Mi történt? – kérdeztem inkább Dracot, mert Marcus ilyenkor kezelhetetlen.

– Dementorok. Nem tudom, hogy hogyan szabadultak be, de... láttátok, hogy Potter mekkorát zuhant? – vigyorgott Draco önelégülten, mire az egész csapat gonoszul felvihogott, mire a griffendélesek persze rosszalló pillantásokat vetettek ránk.

SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOYWhere stories live. Discover now