| Születésnap part 2 |
Hosszú órákba került, de végül sikerült teljesen szétdekorálnunk a termet. A padok körben voltak elrendezve, rajtuk tömérdek étel, amit végül Draco és Blaise hoztak a konyháról. Marcus szórt a teremre valami bűbájt, amitől elvileg a kint elhaladó emberek nem hallanak semmit abból, ami bent folyik. És most nem a Lángnyelv-whiskyről beszélek, bár az is folyt mindenhol, de én a fiúk ordibálásaira és hangos röhögésére gondolok. Igaz, hogy csak heten voltunk, de néhányan annyira hangosak, hogy simán azt lehetett hinni, hogy a létszám kétszeresének megfelelő ember van a partin.
– Na, gyerünk! Blaise most indult el az ünnepeltért – tapsolt kettőt Marcus, mire mindenki ránézett.
– Lehet már inni?
– Nem, Crak! Megvárjuk, amíg Nicky is itt lesz, odaadjuk az ajándékát, és csak utána isszuk le magunkat! – magyaráztam röhögve. Tuti, hogy Crak és Monstro csak az ingyenpia miatt jöttek, mert amúgy nem vagyunk különösebben szoros kapcsolatban velük. De így, hogy az asztalok tele voltak pakolva vajsörrel meg különféle röviditalokkal... ahh, fiúk. Sör és csajok, kb. idáig terjed az érdeklődési körük.
– Így van, Em jól mondja! Aki hozzá mer nyúlni a drága piához, azt lecsapom! – hadonászott Marcus, de persze senki nem vette komolyan. Pedig kellett volna, mert az este folyamán nem egy ember orra kezdett el vérezni, de ezt majd csak később fejtsük ki.
Körülbelül negyed órát vártunk, mire megérkeztek Nickyék. Először elbújtunk az asztalok alá, de mivel ott akkora volt a mocsok (nem tisztogattam meg a padok alját), hogy inkább más búvóhelyet kerestünk magunknak. Én az egyik régi függöny mögé rejtőztem, ahol bár nagy volt a por és jött be a hideg az ablak alatt, de legalább nem kellett kuporognom. Amikor nyitódott az ajtó mindenki előugrott, és elkezdődött az ordítozás. A fiúk különféle dolgokat szórtak a meglepett barátnőm képébe (mint pl. "Milyen érzés, hogy már csak két év, és nagykorú leszel?", "Állod a buli költségeit?" meg hasonlók), addig én odaléptem hozzá és szorosan megöleltem.
– Boldog Születésnapot! És ne haragudj – súgtam a fülébe.
– Nem haragszom – szipogott Nicky, és csak remélni mertem hogy a meghatottságtól, és nem azért, mert Marcus a képébe ordította, hogy "szar a haja". Igazából csak kócos volt, de mindegy.
Amikor kibontakoztunk az ölelésből, a barátnőm Blaise nyakába ugrott, majd sorban megölelt mindenkit. Örültem, hogy boldog, napok óta nem láttam ilyennek.
– Köszönöm szépen nektek, nem is számítottam erre! – törölgette a szemét, majd csak úgy megszokásból tarkón csapta Marcust, amiért az kiröhögte őt mert sír. – Te egy állat vagy, Flint!
Ezen nem lehetett nem nevetni, bár mi mindig jókat derülünk a kettejük harciaskodásain. Draco becsukta a terem ajtaját és ezzel kezdetét vette a parti.
– Na, akkor most igyunk arra, hogy Nicky 15 éves lett! – emelte magasba a whiskys poharát Blaise, mire mindenki így tett. – Boldog Szülinapot még egyszer!
Mindenki koccintott mindenkivel, majd egy húzásra megittuk a kis pohár tartalmát. A Lángnyelv-whisky végugmarta a torkomat, ugyanakkor nagyon jó érzés kerített a hatalmába. Máris nem voltam annyira feszélyezett, mint előtte, de ezt láttam a többiek arcán is.
ESTÁS LEYENDO
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
Fanfic! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...