Sziasztok! Sajnálom a több hónapos kimaradást, remélem ez a rész sok mindent kárpótol! :)
-És rögtön Troy gólja után Viktor Krum elkapta a cikeszt! -mestélte nagy átéléssel Marcus a másodéveseknek, akik nem voltak kint a Világkupadöntőn.
A vonat egyik fülkéjében ültünk, a szokottnál jóval többen. Mindenkihez eljutott a hír, hogy mi heten díszpáholyból nézhettük a mérkőzést, ezért betömörültek hozzánk, és érdeklődve halgatták Marcus és Blaise kissé kiszínezett sztoriját.Miután egy hollóhátasokból (?) álló népes csoport kivonult, a fiúk megosztották velünk a tervüket.
-Nagyon sokat kereshetnénk, ha mostantól három sarlóért mesélnénk el a történetet! Nem? -kérdezte vigyorogva Blaise. Remélem ezt nem gondolta komolyan.-Egy knútot sem fognak adni nektek Zambini! -röhögött jóízűen Draco, aki mindaddig csenben ülve figyelte a szórakoztató eseményeket.
-Szerintem nem rossz ötlet... -szólalt meg Crak, mire Marcus és Blaise lepacsizatak vele. Néha teljesen elfelejtem, hogy Crak vagy éppen Monstro is a társaságunkban van, annyira ritkán szólnak hozzá az eseményekhez.
-Meg ne próbáljátok! Még meg sem érkeztünk, de már legalább 20 pontott veszett a Mardekár, legalábbis ha rajtatok múlna... -fújtatott idegesen Nicky, aki a nyáron eléggé megváltozott ahhoz, hogy ilyen apróságok kikészítsék.
-Nyughass Nic! -röhögte ki Blaise, de ez a mondat sokkal többet elárult róla, mint azt ő szerette volna. Azzal, hogy becézve szólította Nickyt, nagyon sokat árulkodott a kapcsolatukról, ami a nyáron igen sokat változott.
A név hallatán a barátnőm elpirulva lesütötte a szemét. Hah, tudtam! Ezek ketten szépen egymásba szerettek a Világkupa közben...! Ez veszettül aranyos ugyan, de ha ők ketten járni kezdenek, akkor a csapatunk könnyen széteshet. Persze nem rám tartozik ez...A kupékban felkapcsolódtak a lámpák, s ezzel egy időben mindenki nekilátott átöltözni az iskolai talárjába.
Kint az eső esett monoton ütemben, a szél pedig hangosan süvített. Még nem volt olyan év, hogy nem szakadó esőben mentünk volna fel az ünnepi lakomára.-Amúgy hallottátok, hogy mi lesz ebben az évben? -kérdezte vigyorogva Draco, mire valamennyien kíváncsian néztünk rá.
-Nem. Miért, mi lesz? -érdeklődött Marcus. Nem bírja, ha nem tud valamiről.
-Hát a Trimágus Tusa! Ne mondjátok, hogy nem hallottatok még róla! -nézett ránk Draco olyan szemmel, mintha valami veszélyesen hülye emberekhez beszélne. De csalódnia kellett; rajta kívül csak Zambini tudott az eseményről.
-A Trimágus Tusa egy verseny, ahol három varázslóiskola méri össze a tudását egy-egy bajnok képviseletében. A bajnokokat a Tűz Serlege választja ki. Három próba lesz, ahol a bajnokoknak meg kell küzdeniük valamivel vagy valakivel. Nekem apám mesélte még nyár elején. Pech, hogy csak azok jelentkezhetnek, akik már elmúltak 17 évesek. -magyarázta szakértői szemmel Draco.
-Ez nagyon kúl! Én tuti jelentkezni fogok! Csak rá kell vennem a hetedikes Derrick-et, hogy dobja be helyettem, és már meg is van. -dörzsölte a tenyerét Marcus.
-Hülye vagy, arra nem gondoltál, hogy utána egy egészen picit furcsa lesz, ahogy ötöddévesként kimész Dumbledore elé, mert téged sorsolt ki az a serleg?! -röhögte ki Nicky a képtelen ötletet.
-Én akkor is megpróbálom! -vágta be a durcát Flint, mi meg döltünk a nevetéstől.
A vonat csikorogva lassítani kezdett, mire a folyosók megteltek izgatottan zsibongó diákokkal.
Nem kerülte el a figyelmemet az sem, hogy Blaise cipelte Nicky ládáját is. Hát mi ez, ha nem szerelem?!A Roxfort Expressz fékezve megállt a Roxmortsi vonatállomáson. Lehetetlen lett volna kijutni a fülkénkből, akkora volt a tolongás, de Draco leleményes ötletére hallgatva előre küldtük Marcust, hiszen neki olyan széles a válla, hogy elég nagy utat vágott a tömegben, így mi is ki tudtunk araszolni.
-Gyertek, ott egy üres fiáker! -mutogatott Zambini egy valóban magányosan várakozó kocsira.
*
-Isten hozott benneteket újra a Roxfortban! -kezdett bele köszöntő beszédébe Dumbledore. -Az elsősöket megkérem, hogy rendeződjenek valamennyire egy csoportba, hogy minnél hamarabb áteshessünk a beosztáson, ugyanis egy izgalmas dolgot szeretnék veletek megosztani.
ESTÁS LEYENDO
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
Fanfic! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...