A gondolataimba merülve baktattan visza a klubbhelyiségbe. Nem bírtam felfogni, hogy az anyám halálfaló, ráadásul börtönben van! Akkor az én nagynénim Bellatrix Lestrange? Na ne, ez azért már durva.
Mikor beléptem, Nicky rögtön felpatttant a kanapéról, ahol addig Blaise-vel beszélgettek.
– Na mesélj, mi volt? – kérdezte türelmetlenül.
– Jó, de először keressünk valami csendes helyet! Nem akarom, hogy mindenki megtudja, miről beszélgettem Dumbledore-al!
Ezt talán egy kissé hangosan mondtam, mert minden szempár ránk szegeződött.
– Miről beszélgettél Dumbledore-al? – kérdezte vigyorogva Marcus.
– Majd pont veled osztom ezt meg, Flint... – nevettem rá gúnyosan, de természetesen nem gondoltam konolyan. Nekem ő olyan, mint Nicky; nagyon mély a barátságunk, mondhatni ő a másik legjobb barátom. A többiekkel is nagyon jól elvagyok, de Marcus... nem is tudom. Mindig megnevettet, és nagyon jó vele kviddicsezni. Nem, nem estem bele, nincs köztünk több, csak sima barátság.
– Naaa, kérlek Cook! – röhögött. Szokásunk, hogy a vezetéknevén szólítjuk a másikat.
Végül Marcusnak bele kellett törődnie, hogy van, ami nem rá tartozik. Például ez sem. Egyenlőre nem terveztem megosztani a többiekkel ezt, mert még nagyon friss az információ. Természetesen Nicky más, mivel ő a legjobb barátnőm. Na meg az igazgató kérdését is figyelembe kellett vennem.
– Szóval... – kezdtem bele a mesélésbe, amikor lementünk a lányok hálótermébe. – Megtudtam, hogy ki az anyám. A neve Juliette Black, halálfaló. Jelenleg az Azkabanban van, mert elfogták. Durva, nem? – kérdeztem Nickyt, de ő csak halálra vált képpel ült. A kezét a szájára talasztotta, mint aki alig hiszi, amit hall.
– Juliette Black? – kérdezte végül, még mindig elképedve. Nem értettem, hogy min lepődött meg annyira. Talán ismeri? Ugyan, lehetetlen.
– Igen. Bellatrix Lestrange és Narcissa Black testvére – válaszoltam. Nicky hirtelen felpattant, és az ajtó felé rohant. Még valami olyasmit kiabált vissza, hogy "Dumbledorehoz megyek!".
Nem értettem semmit. Nicky tud valamit, amit én nem? És hirtelen milyen fontos megbeszélnivalója van Dumbledore-al? Hiszen az előbb voltam nála! Gyanús itt nekem valami. Nem Nickyre gondolok... hanem a szüleimre. Nagyon keveset tudok róluk, és fogadni merek, hogy a barátnőm ez ügyben kereste fel az igazgatót. Ő már sejthet valamit... De akkor én miért nem? Hogy én miért vagyok mindig ilyen szerencsétlen...!
YOU ARE READING
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
Fanfiction! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...