13. rész

2.3K 194 6
                                    

– Na? Ki mer bemenni? – vigyorgott Blaise a Szellemszállás kerítése előtt állva.
– Engedj! Ez igazán nekem való! – lökte félre Marcus, majd bemászott a kerítésen. Alig tett pár lépést a frissen esett hóban, amikor egy éles hang kizökkentette őt a menőzésből.

– Mr. Flint! Ugye rosszul látom, hogy épp a szellemszállás felé megy?

– Dehogyis, McGalagony professzor! Valószínűleg rosszul látja. Csak beesett a... a varázspálcám! – mentette ki magát Marcus az igazgatóhelyettes elől, megjegyzem sikertelenül.

– Értem én. 10 pontot levonok a szabályszegésért. Vigyázzanak magukra! – hagyott ott minket McGalagony.

– Ezt jól megcsináltad, te barom! Kell neked mindig menőzni! – kezdte el püfölni Marcust a legjobb barátnőm.

– Hé! Szedjétek le rólam! – kiabált utánunk, de hiába; mi már elindultunk a Három Seprű felé, hogy igyunk egy jó vajsört.

Amikor beléptünk, Madam Rosmerta, a kocsmáros nő igazán rosszallóan nézett ránk. Pontosítsunk; rám nézett, de olyan szúrós szemmel, mintha azt feltételezné, hogy én magam vagyok a Sötét Nagyúr.

- Hát, Emily... úgy látszik, hogy nem sikerült megkedveltetned magad Rosmertával! - röhögött a pofámba Monstro.

- Azt látom. De mi baja van velem?

Erre már nem kaptam választ, ugyanis megérkeztek a vajsörök, és mindenki azokkal volt elfoglalva.
Rendeltünk Nickynek és Marcusnak is egyet-egyet, hogy ha abbahagyták a verekedést, akkor ők se maradjanak szomjan.

- Hé! Crak, Monstro, gyertek velem! Megleckéztetjük egy kicsit a Sárvérűt, és azt a Weasly barátját! Potter ma nincs velük -ismertette az ötletét Draco, miután megittuk a vajsört.

- Minket kihagynátok a buliból? -kérdezte Marcus, aki időközben megérkezett, maga után vonszolva Nickyt, mint "vesztest". - Végig akarjuk nézni!

- Természetesen jöhetsz Flint! - magyarázta kioktató hangon Draco, miközben ismét a szellemszállas felé sétálltunk, mivel ott láttuk a griffendéles párocskát. - Csak mindig akkora zajt csapsz, hogy lehetetlen veled együtt elbújni, bárhová is.

- Vigyázz, hogy beszélsz Malfoy! - röhögött Marcus, majd belecsapott Draco tenyerébe.

Sziasztok! Meg szeretném nektek köszönni, hogy MEGLETT AZ 1,6K MEGTEKINTÉS!!!! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek!
Itt a folytatás, amit annyira vártatok! ;)

SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOYOù les histoires vivent. Découvrez maintenant