-Hú! Nézzétek, ott van Krum! Viktor Krum! -ámuldozott Marcus a díszpáholyban ülve. Mert bizony, apám természetesen díszpáholyos jegyeket kapott a Világkupára, hiszen ő maga is kviddicsező. Én pedig megosztottam ezeket a jegyeket a barátaimmal. Így nyolcan (?) ültünk, és vártuk a meccs kezdetét. Igaz, hogy apámnak csak három jegyet adtak, hiszen ennyien vagyunk a családban, de természetesen jött Nicky, Marcus, Crak, Monstro és Blaise is, így ki kellett kunyerálni még öt (!) jegyet a minisztérumból.
Draco is itt volt, de ő a szüleivel jött, és teljesen máshova szólt a jegyük.-Igen, Marcus, de még rengetegszer látni fogod őt, kérlek ne kiabálj, és ne mutogass! Ez itt a díszpáholy, ide csak előkelő és fontos emberek kapnak jegyet, akik tudnak viselkedni! Ne hozz szégyent sem Emily apjára, sem ránk! -szónokolt kioktató hangon Nicky, és a legtöbben igazat is adtunk neki.
Egyébként mindannyian bolgár szurkolók vagyunk, kivéve Violetet. Ő ír drukker, de csakis azért, mert szerinte azok a játékosok jóképűek (?). Próbáltuk neki elmagyarázni, hogy a kviddics nem igazán erről szól, de hajthatatlan volt. Így heten piros-feketében voltunk, Violet pedig zöld-fehérben.
Az írek, és a bolgárok belépője után végre valahára kezdetét vette a mérkőzés.
-És felszálltak! -kiáltotta Ludo Bumfolt a mágikusan felerősített hangjával, közvetlenül mellőlünk. Áhh, kicsit sem volt fülsiketítő!
*
-És az a Vronszkij-műbukás.... Bámulatos! Csodás! Igazi hős! A példaképem! -sorolta nagy boldogan Marcus, miközben a sátrunk felé sétáltunk, ami a díszpáholyosok "körzetében" volt. Ez egy elkülönített kis hely, ahová csak olyan varázslók rakhatják le a sátrukat, akiknek jegyük van a díszpáholyba. Tök jó, így legalább nincs a nyakunkon valami hangos szomszéd.
-Jól van Flint, tudjuk, hogy beleszerettél, de azért ez egy kicsit túlzás, nem? Igazi hős? -nevetett Zambini. Most igaza is volt, Marcus kicsit túlzott azzal, hogy így emlegette Krumot.
× Sziasztok! Remélem tetszett a rész, és nem lett túl unalmas! Igyekeztem beleadni mindent.... :D
Na, de most arról lenne szó, hogy csináltam a könyvnek egy új borítót:Hát, íme! :D Kommentben írjátok meg, hogy milyen lett, és hogy beállítsam-e! ;)
Előre is nagyon köszönöm! ×
YOU ARE READING
SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOY
ספרות חובבים! ÁTÍRÁS ALATT ! Emily sosem ismerte a vér szerinti szüleit, ám a Roxfortban töltött évei alatt sok titokra fény derül, többek közt arra is, hogy miért áll veszélyesen szoros kapcsolatban a történelem eddigi legkegyetlenebb feketemágusával. Harry P...