15. rész

2.2K 170 4
                                    

-Emily! Szívem! Nagyon hiányoztál nekünk! -zárt ölelő karjába Violet, és elhalmozott puszikkal. -Egyben vagy? Nincs semmi bajod? -nézett végig rajtam, majd miután látta, hogy minden végtagom megvan, átadott Davidnak.

-Emy! Képzeld, szereztem jegyeket a Kviddics Világkupára neked is, és a barátaidnak is! -mosolygott rám, olyan...Davidosan. Jó, nem a legbeszédesebb ember, és javarészt csak a kviddics érdekli, de őt ilyennek kell elfogadni.

-De jó! Nagyon szépen köszönöm!

-Indulhatunk? -kérdezte Violet, majd két oldalról megfogták a kezemet, és dehoppanálltunk a King's Cross-ról.

Hazaérve megcsapott a semmivel össze nem keverhető illat; a szeretet illata. Jó, kimondva ez iszonyú hülyén hangzik, de ott, abban a pillanatban ezt éreztem!
Felmentem a szobámba, hogy kipakoljak a ládámból.

*

"

Sziasztok!
Apám szerzett nekünk jegyet a Kviddics Világkupára! Ha minden jól megy, és elengednek titeket, akkor augusztusban találkozunk! Addig is szép nyarat!

Emily

U.i.: A saját baglyotokkal küldjetek választ!"

Miután megírtam mind a hat levelet, Bimi nyakába kötöttem őket, és útjára engedtem a baglyomat.

>Sziasztok! Tudom, hogy rövidd lett ez a rész, de ez csak egy kis összefoglaló. Nemsokára jövök a negyedik évvel, addig is további szép napot!☺<

SÖTÉT TITKOK | DRACO MALFOYDonde viven las historias. Descúbrelo ahora